F10 BMW 5-sarjan facelift julkistettu
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Huonot ovat TM:n Kiinan kuvat eivätkä kerro EU tai US LCI-mallista kaikkea.BMW e90 kirjoitti:Näyttää tulevan jo aika nopealla aikataululla. Myyntiin jo kesällä.
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/bmw- ... a-5-sarjan" onclick="window.open(this.href);return false;
F10/11 LCI-mallit tulee kauppoihin alkusyksystä tänä vuonna, tilata voi varmaankin jo nyt.
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
Tässä on oikein malliesimerkki millaista p*skaa TM julkaisee "omina juttuinaan". Kuvat julkaistu kiinalaisella autohome.com.cn sivuilla jo 26.2.2013, ja ne ovat kiertäneet bimmerfile.com & muut saitit jo viikkoja sitten. Nenänkaivuultaan ja kahvitteluiltaan ehtivä suomalainen toimittaja sitten julkaisee jutun omalla nettisivuillaan ilman alkuperäistä lähdettä. Kyllä ei ammattitaito päätä huimaa, kun netissä on jo LCI:n kuvat ilman camoja nähtävillä, vaan julkaistaan suttuisia kiinalaisversiota.BMW e90 kirjoitti:Näyttää tulevan jo aika nopealla aikataululla. Myyntiin jo kesällä.
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/bmw- ... a-5-sarjan" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex: E60/F10
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
+1. http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... 19657.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 532
- Liittynyt: 15 Huhti 2010, 12:52
- Auto: 535xdta 2015 & F33 435iA Cab
- Viesti:
Noita uusia facelift mesejä näkyi lavetin kyydissä Germaaniassa kun siellä alkukuusta kävin...Ricracing kirjoitti: E-sarjan Mersu tosin uudistuu ensi keväänä. Huomatkaa mm etuvalot.
Tuontiautoja avaimet käteen -- myös rahoitus ja vaihto -- http://www.viacar.fi
Tuossa nyt on Face Vitonen.
Eipä tuo ole paljoa muuttunut,mutta hyvää on vaikea parantaa.
Odottelemme parempia kuvia.
http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=842091" onclick="window.open(this.href);return false;
Eipä tuo ole paljoa muuttunut,mutta hyvää on vaikea parantaa.
Odottelemme parempia kuvia.
http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=842091" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
No nyt se on virallista:
Lisää kuvia/tietoja ja lopussa olevat linkit on ko.sivujen pääsivuille jotka on ainakin nyt tällähetkellä täynnä tietoa Face vitosesta:
http://www.bimmertoday.de/2013/05/19/bm ... der-daten/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tämän sivun lopussa saat täydelliset tekniset tiedot lataamalla tiedote PDF-tiedostona:
https://www.press.bmwgroup.com/pressclu ... node__2234" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bmwblog.com/2013/05/19/world ... -facelift/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bimmertoday.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bimmerpost.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bmwblog.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisää kuvia/tietoja ja lopussa olevat linkit on ko.sivujen pääsivuille jotka on ainakin nyt tällähetkellä täynnä tietoa Face vitosesta:
http://www.bimmertoday.de/2013/05/19/bm ... der-daten/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tämän sivun lopussa saat täydelliset tekniset tiedot lataamalla tiedote PDF-tiedostona:
https://www.press.bmwgroup.com/pressclu ... node__2234" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bmwblog.com/2013/05/19/world ... -facelift/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bimmertoday.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bimmerpost.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bmwblog.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Todella minimaaliset muutokset kuten odottaa saattoi. Suurimmat uutiset ehdottomasti nuo uudet mallit eli 518d, 520d xDrive ja 530i.
Exterior:
Sedan: New contour lines for the surround of the BMW kidney grille, redesigned lower air intakes, and extra crease in the apron
Sedan: Slimmer, sharply contoured rear lights.
GT: modified front apron and redesigned rear end
GT: three-dimensional surface design for the area around the license plate holder and a chrome strip in the rear apron
Xenon Adaptive headlights standard on all 5 Series models, while
Adaptive LED Headlights optional
Side indicator lights are integrated into the exterior mirrors
New exterior paint colors, light-alloy wheels for all BMW 5 Series models
Interior / iDrive:
Navigation screen now bordered in the Sedan by chrome trim.
Storage compartments and cup holders in center console have increased capacity.
Increased luggage capacity for Gran Turismo by 2.1 cu-ft to 17.7 cu-ft (European figures, preliminary).
New upholstery colors and interior trim elements for all BMW 5 Series models
Newly-standard iDrive4.2 Navigation system with Advanced Real Time Traffic Information.
New iDrive rotary controller with an integrated touchpad allows the input of characters for destinations, phone numbers, and other functions within the iDrive4.2 operating system (For example, a destination can be programmed into the Navigation system by spelling out the desired address using finger movements on the touchpad surface.)
Lines:
Luxury Line and Modern Line, in addition to the existing M Sport package
Exterior:
Sedan: New contour lines for the surround of the BMW kidney grille, redesigned lower air intakes, and extra crease in the apron
Sedan: Slimmer, sharply contoured rear lights.
GT: modified front apron and redesigned rear end
GT: three-dimensional surface design for the area around the license plate holder and a chrome strip in the rear apron
Xenon Adaptive headlights standard on all 5 Series models, while
Adaptive LED Headlights optional
Side indicator lights are integrated into the exterior mirrors
New exterior paint colors, light-alloy wheels for all BMW 5 Series models
Interior / iDrive:
Navigation screen now bordered in the Sedan by chrome trim.
Storage compartments and cup holders in center console have increased capacity.
Increased luggage capacity for Gran Turismo by 2.1 cu-ft to 17.7 cu-ft (European figures, preliminary).
New upholstery colors and interior trim elements for all BMW 5 Series models
Newly-standard iDrive4.2 Navigation system with Advanced Real Time Traffic Information.
New iDrive rotary controller with an integrated touchpad allows the input of characters for destinations, phone numbers, and other functions within the iDrive4.2 operating system (For example, a destination can be programmed into the Navigation system by spelling out the desired address using finger movements on the touchpad surface.)
Lines:
Luxury Line and Modern Line, in addition to the existing M Sport package
Muutosten vähyys todistaa kuinka onnistunut tuo F1X on ollut alusta asti.
Esim.Daimlerin mersu(CjaE)on joutunut tekemään omiin LCI-malleihin huomattavia muutoksia.
Monillehan tuo on varmasti pettymys,ois odottanut enemmän eroavaisuuksia.Mutta eipähän tee "vanhemmasta"mallista heti vanhanaikaista.
Näköjään nostaneet tuossa 518d mallissa vääntöä lukenmaan 360nm,ennen muissa 143hv versiossa 320nm.
Esim.Daimlerin mersu(CjaE)on joutunut tekemään omiin LCI-malleihin huomattavia muutoksia.
Monillehan tuo on varmasti pettymys,ois odottanut enemmän eroavaisuuksia.Mutta eipähän tee "vanhemmasta"mallista heti vanhanaikaista.
Näköjään nostaneet tuossa 518d mallissa vääntöä lukenmaan 360nm,ennen muissa 143hv versiossa 320nm.
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
Kulutuslukemat pienentyneet hieman.
Dieseleissä pari desiä, bensoissa 0,4-1,8litraa satkua kohden.Lähinnä automaateissa.
Dieseleissä pari desiä, bensoissa 0,4-1,8litraa satkua kohden.Lähinnä automaateissa.
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 59
- Liittynyt: 02 Kesä 2010, 05:58
- Auto: BMW F11 530d xDrive Business Automatic (2013)
- Paikkakunta: Espoo
Suoritusarvotkin näyttää parantuneen: BMW 530d Touring 0-100 km/h 5,9 sek, kun aikaisemmin oli 6,2 [6,1] sek (olikohan automaatti suluissa vai toisinpäin...).
Paino näyttää keventyneen n. 40 kg, selittyykö paremmat arvot sillä vai onko voimansiirto muuttunut? Moottorin speksit näyttää samoilta kuin ennenkin (ainakin sama teho/vääntö).
Paino näyttää keventyneen n. 40 kg, selittyykö paremmat arvot sillä vai onko voimansiirto muuttunut? Moottorin speksit näyttää samoilta kuin ennenkin (ainakin sama teho/vääntö).
On se hieno mutta on noissa peltien sovituksissa vähän vielä parannettavaa. Nyt on peltien välissä sellaisia rakoja että sormi melkein menisi väliin. Vähän parempaa voisi odottaa premium-merkiltä.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 643
- Liittynyt: 08 Tammi 2011, 20:23
- Auto: Bimmer
Kulutukseen vaikuttaa ainakin coasting toiminnon lisäys ja ilmanvastuksen pienentyminen.DelMonte-man kirjoitti:Suoritusarvotkin näyttää parantuneen: BMW 530d Touring 0-100 km/h 5,9 sek, kun aikaisemmin oli 6,2 [6,1] sek (olikohan automaatti suluissa vai toisinpäin...).
Paino näyttää keventyneen n. 40 kg, selittyykö paremmat arvot sillä vai onko voimansiirto muuttunut? Moottorin speksit näyttää samoilta kuin ennenkin (ainakin sama teho/vääntö).
BMW / Mini koodaukset E/F/G/I -sarjat. (DPF regenrointi, akku, video ajon aikana, start&stop pois, neliveto pois, Alpine -mittaristo ja muut näkymien muutokset mittaristoon, F/G-sarjan äänitehosteet, vakio ajoasetuksen muutos (Eco/Sport). ym. HKI
Kuinka kuvan perusteella voi päätellä, että korirakoihin mahtuu sormet? Sulla on joku mullistava 3D virtuaalikypärä & -käsinesysteemi käytössäsi? Epäilen kyllä vahvasti näkemystäsi sovituksien toleransseista...salmol kirjoitti:On se hieno mutta on noissa peltien sovituksissa vähän vielä parannettavaa. Nyt on peltien välissä sellaisia rakoja että sormi melkein menisi väliin. Vähän parempaa voisi odottaa premium-merkiltä.
No ihan katsomalla sitä kuvaa. Sekä takaluukun että konepellin ja keulan välissä on tosi iso rako. Epäile mitä epäilet, mun mielipide on että liian isot on raot. Varmaan se on bemarin toleransseissa, mutta toleranssit on liian suuret.Havis kirjoitti:Kuinka kuvan perusteella voi päätellä, että korirakoihin mahtuu sormet? Sulla on joku mullistava 3D virtuaalikypärä & -käsinesysteemi käytössäsi? Epäilen kyllä vahvasti näkemystäsi sovituksien toleransseista...salmol kirjoitti:On se hieno mutta on noissa peltien sovituksissa vähän vielä parannettavaa. Nyt on peltien välissä sellaisia rakoja että sormi melkein menisi väliin. Vähän parempaa voisi odottaa premium-merkiltä.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
Kyseessä varmaankin valokuvan varjojen aiheuttama visuaalinen harha, kun itse en kuvista moista ongelmaa näe. Käy katsomassa oikeasta autosta niin tilanne varmistuu. Uskoisin. Ei nykypäivänä enää kukaan autovalmistaja onnistu tekemään senttien rakoja pelti/muoviosien väliin.salmol kirjoitti:No ihan katsomalla sitä kuvaa. Sekä takaluukun että konepellin ja keulan välissä on tosi iso rako. Epäile mitä epäilet, mun mielipide on että liian isot on raot. Varmaan se on bemarin toleransseissa, mutta toleranssit on liian suuret.Havis kirjoitti:Kuinka kuvan perusteella voi päätellä, että korirakoihin mahtuu sormet? Sulla on joku mullistava 3D virtuaalikypärä & -käsinesysteemi käytössäsi? Epäilen kyllä vahvasti näkemystäsi sovituksien toleransseista...salmol kirjoitti:On se hieno mutta on noissa peltien sovituksissa vähän vielä parannettavaa. Nyt on peltien välissä sellaisia rakoja että sormi melkein menisi väliin. Vähän parempaa voisi odottaa premium-merkiltä.
Mielipide saa toki olla mutta ei se pelkästään toteamalla totuudeksi noin vaan muutu.
Viimeksi muokannut Havis, 20 Touko 2013, 12:52. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Missä noin sanottiin? Itse kun samaa etsin pettymyksekseni en vaparia enää listalta löydä.bfi1864 kirjoitti:F10 LCI 530i 272 hv vapari-R6 kone.
GREAT
Toivottavasti luin huolimattomasti, ja vaparikutonen pysyy listalla niin kauan että saan lottovoiton ja pääsen ostamaan sellaisen