Nonniin, nyt kun kiireiltä ehtii niin laitetaanpa infoa.
Auto kävi siis merkkiliikkeessä tutkimuksessa tuollaisesta saman kuuloisesta säksätyksestä mitä jengi tänne videoissaan on ladannut.
Yläketju siis mitattiin, oli täysin normaaleissa mitoissa ja kiristimenkin kunto kuten pitää. Sen sanoi että kiristimestä on tullut päivitetty versio, jota ei heidän mielestään kuitenkaan ole tarvetta vaihtaa, mutta jos haluaa niin voi sen jossakin tulevissa huolloissa tehdä, Ilmeisesti pikku homma.
Eli eivät löytäneet mekkalan aiheuttavaa vikaa, saatika kuulleetkaan sitä vaikka itse kuulen sen päivittäin. Liekö sitten joku muu ongelma tai ketju alempaa, mene ja tiedä. Toisaalta voisi kiristimen vaihdattaa ja katsoa onko sillä asiaan vaikutusta kun se ei kallis ollut.
No raakaa ajoa siis toiset 200tkm. =)
N47 moottori
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 3
- Liittynyt: 08 Kesä 2021, 09:34
Hei,
mikä on myyjäliikkeen vastuu näiden jakopääongelmien korjaamisessa, kun siis puhutaan käytetystä autosta vm. 2013->. Jos ilmenee ongelmia puolen vuoden sisällä kaupasta, tulisiko liikkeen korvata?
mikä on myyjäliikkeen vastuu näiden jakopääongelmien korjaamisessa, kun siis puhutaan käytetystä autosta vm. 2013->. Jos ilmenee ongelmia puolen vuoden sisällä kaupasta, tulisiko liikkeen korvata?