Auto e60 520 i vm. 2009, ajettu 170 tkm
Moottorin vikavalo syttyi ja testi ilmoitti seuraavat vikakoodit: 30DA, 2AF4, 2AF2, 2AF6,
2AF9, 29F4 ja 29F5.
Valo sammui nollattaessa, mutta syttyi kohta uudelleen
Oisko tietoa missä vika?
520 bensan häiriöt
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1277
- Liittynyt: 14 Marras 2011, 16:10
- Auto: XE
350i DHC
159 Berlina
33 P4 - Paikkakunta: Janakkala
Mitkä kaikki palasi nollauksen jälkeen?
Pikaisen surffailun perusteella taitaa tuo koodinippu kuitenkin viitata vialliseen NOx -anturiin ja/tai katalysaattorivaivaan.
Pikaisen surffailun perusteella taitaa tuo koodinippu kuitenkin viitata vialliseen NOx -anturiin ja/tai katalysaattorivaivaan.
Silence! Is the moment between everyone
Is the best friend you have in the world
That moment in time will help you to survive
Lara Fabian - Silence
Is the best friend you have in the world
That moment in time will help you to survive
Lara Fabian - Silence
ensimmäinen koodien luku ilmoitti vikakoodit 30DA, 2AF4, 2AF2, 2AF6. Tämän jälkeen parin päivän päästä syttyi taas vikavalo ja tuli nuo samat koodit ja LISÄÄ 2AF9, 29F4 ja 29F5. Nyt odottelen seuraavaa vikavalon syttymistä
innolla ....
innolla ....
Purkaamolta, varaosakaupasta (Autodoc, Schmiedmann, jne) tai jos korjaat sen osan? https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=378981
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1250
- Liittynyt: 22 Joulu 2010, 10:52
- Auto: F31 320d
- Paikkakunta: Tuusula
- Viesti:
Päinvastoin.
Tuo, että tuon voi korjata, olikin uutta tietoa.
Itse en käytettyä kyllä autooni laittaisi. Se anturi on ensinnäkin joskus todella tiukassa, pillillä saa houkutella kunnolla, että lähtee ja käytetty voi porsia sitten saman tein
http://www.jakiltech.fi BMW diagnostiikkaa & ohjelmointeja. FRM3 korjaukset, DME DDE kloonaukset