Toimiiko maskin takana, jäähdytimen edessä olevat säleet jotenkin automaattisesti, vai voiko niitä säätää jostakin?
Näillä helteillä voisi kuvitella, että tarvittaisiin jäähdytystä kennolle.
Pitkän matkan ajon jälkeen säleet oli kiinni.
Kun ei ole moottorin lämpömittaria niin tuntuu vähän oudolta kun aiemmissa autoissa on siihen tottunut katselemaan.
maskin säleikkö
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 385
- Liittynyt: 08 Helmi 2017, 11:04
- Auto: Alfa Giulia Veloce Q4 -20
Ex-G30 520dA -18 - Paikkakunta: Turku
Jos f10 niin säätyvät itsekseen.525xdriver kirjoitti: ↑17 Touko 2018, 14:38 Toimiiko maskin takana, jäähdytimen edessä olevat säleet jotenkin automaattisesti, vai voiko niitä säätää jostakin?
Näillä helteillä voisi kuvitella, että tarvittaisiin jäähdytystä kennolle.
Pitkän matkan ajon jälkeen säleet oli kiinni.
Kun ei ole moottorin lämpömittaria niin tuntuu vähän oudolta kun aiemmissa autoissa on siihen tottunut katselemaan.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 3
- Liittynyt: 12 Huhti 2018, 23:01
525 E 61 3 litran riisseli vm 2009.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60- ... nd/X5BZDbN
LCI:ssä on tuo aktiivinen servolla ohjattu munuaisten kaihdin, joka vikaantuessaan jää samaan asemointiin. Jos toiminnassa epäilee ongelmaa vikakoodit ja diagnostiikalla voi ajaa niitä kaihtimia auki.
LCI:ssä on tuo aktiivinen servolla ohjattu munuaisten kaihdin, joka vikaantuessaan jää samaan asemointiin. Jos toiminnassa epäilee ongelmaa vikakoodit ja diagnostiikalla voi ajaa niitä kaihtimia auki.