X5 xDrive 40e

VolvostaBemariin
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1449
Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020

Kiitoksia vain jäsen Melperri! Kiivas on mulla katselu käynnissä, mutta vielä ei ihen nappiyksilöä kaikilla "tarpeellisilla" varusteilla ole löytynyt.
tiko
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 194
Liittynyt: 26 Heinä 2013, 11:17
Auto: m635 CSI
X5 45e
Mini One

melperri kirjoitti: 09 Joulu 2019, 21:19
Omasta puolestani uskallan suositella autoa , jos tällaisen korkeamman auton haluaa.
Ominaisuuksista pääosin samaa mieltä. X5:n konseptiin olen ihastunut jo toistakymmnetä vuotta ja verojen vuoksi hybridi on nykyisin 'järkevin' versio näistä. Voimalinjassa on kyllä tehoa ja vääntöä riittävästi, en huomannut mitään merkittävää eroa edelliseen kolmilitraiseen tuplaturbo dieseliin. Käyttökulut selvästi alhaisemmat kuin raskaassa dieselissä verojen vuoksi. Bensaa itsellä on mennyt vajaat 6,8l/100km + sähkö. Samalaisessa ajossa vertailun vuoksi tuo edellinen 30ds vei 11,5l/100km. Nämä ovat siis keskikulutuksia noin 35tkm matkalta ja kahden vuoden ajalta. Vuosittainen ajomäärä on n 17tkm.

Toki kun sähköllä ajaa, niin kyllä moottorin herätessä tuo neloskoneen pörinä, vaikka vaimeaa onkin, alkaa ärsyttämään. Kuutoskoneen äänimaailmaa kaipaan. Tämä on eka neloskone kolmeen vuosikymmeneen, ja kun 45e:hen oli mahdollisuus yhdistää X5:n kori, hybritekniikka ja bemarin suorakutone, oli vaan pakko tilata - ensimmäinen uusi auto koskaan.

Tuosta levottomuudesta olen samaa mieltä. Alkuun häiritsi paljonkin (E70 oli dynamicdrive-alustalla paljon parempi), mutta pikku hiljaa tähänkin tottui, vaikka eihän se mihinkään poistunut. Kyllä tuo huomaan kun jollakin toisella autolla ajaa välillä. Rengaspaineilla (ja malleilla) on iso merkitys, joilla ominaisuutta pystyy kyllä paljon korjaamaan. Mutta sopiva tuuli ja moottoritienopeus, niin rauhallinen ja vakaa eteneminen ei kuvaa tätä autoa.

Varoituksen sana 40e:n polttomoottorista. Toisin kuin muissa Bemarin hybrideissä 40e:ssä on vielä vanha N20-kone. Koneessa on tyyppivikana öljypumpun käyttöketju, mistä löytyy juttua tältäkin foorumilta jonkin verran. Jos tehdas ei tule asiassa vastaan, korjaus maksaa aika pirusti. Mulla tuli onneksi vastaan, mutta ei tuo ilmainen ollut. Jenkeissähän tätä koskien on pidennetty takuu, toisin kuin täällä härmässä. Kun tyyppivian korjaus tuli eteen, autolla oli ajettu 70tkm, josta 22tkm on ajettu sähköllä, eli aika pienillä kilsoilla vika ilmaantui, mutta eipä sekään ole poikkeuksellista. Eihän tämä vika kaikkia N20-moottoreita suinkaan koske, mutta yleinen vika kuitenkin, joka kannattaa huomioida varsinkin, jos käytettyä on hankkimassa. Paras on tietysti, jos löytyy yksilö, johon remppa on jo tehty. Itse luulin aikoinaan 40e ostaessani, että 40e on uudemmalla B48-koneella, mutta luulo ei ole tiedon väärti :dumb: 3-, 5- ja 7-sarjalaissa hybrideissä on B48-kone.
Entiset: E23, E34 x2, E39, E84 x2. E61, E70 x2, F15
VolvostaBemariin
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1449
Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020

tiko kirjoitti: 09 Joulu 2019, 23:04 Varoituksen sana 40e:n polttomoottorista. Toisin kuin muissa Bemarin hybrideissä 40e:ssä on vielä vanha N20-kone. Koneessa on tyyppivikana öljypumpun käyttöketju, mistä löytyy juttua tältäkin foorumilta jonkin verran. Jos tehdas ei tule asiassa vastaan, korjaus maksaa aika pirusti. Mulla tuli onneksi vastaan, mutta ei tuo ilmainen ollut. Jenkeissähän tätä koskien on pidennetty takuu, toisin kuin täällä härmässä. Kun tyyppivian korjaus tuli eteen, autolla oli ajettu 70tkm, josta 22tkm on ajettu sähköllä, eli aika pienillä kilsoilla vika ilmaantui, mutta eipä sekään ole poikkeuksellista. Eihän tämä vika kaikkia N20-moottoreita suinkaan koske, mutta yleinen vika kuitenkin, joka kannattaa huomioida varsinkin, jos käytettyä on hankkimassa. Paras on tietysti, jos löytyy yksilö, johon remppa on jo tehty. Itse luulin aikoinaan 40e ostaessani, että 40e on uudemmalla B48-koneella, mutta luulo ei ole tiedon väärti :dumb: 3-, 5- ja 7-sarjalaissa hybrideissä on B48-kone.
Paljon kiitoksia tästä! Moista en vielä ollut ATK:n syövereistä huomannutkaan.
VolvostaBemariin
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1449
Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020

Tuo perän apävakaus: Onko teillä Msportilla vai ilman? Onko sillä vaikutusta asiaan? Tänään otan koeajoon Espoon Kamuxilla myynnissä olevan -18 mallin. Liekö jonkun palstalaisen auto siellä myynniissä.
tiko
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 194
Liittynyt: 26 Heinä 2013, 11:17
Auto: m635 CSI
X5 45e
Mini One

VolvostaBemariin kirjoitti: 10 Joulu 2019, 11:46 Tuo perän apävakaus: Onko teillä Msportilla vai ilman? Onko sillä vaikutusta asiaan? Tänään otan koeajoon Espoon Kamuxilla myynnissä olevan -18 mallin. Liekö jonkun palstalaisen auto siellä myynniissä.
Ilman, m-paketilla vaikutus 40e tapauksessa ulkonäköön. Alustassa ei ole eroa.
Entiset: E23, E34 x2, E39, E84 x2. E61, E70 x2, F15
VolvostaBemariin
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1449
Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020

tiko kirjoitti: 10 Joulu 2019, 14:22
VolvostaBemariin kirjoitti: 10 Joulu 2019, 11:46 Tuo perän apävakaus: Onko teillä Msportilla vai ilman? Onko sillä vaikutusta asiaan? Tänään otan koeajoon Espoon Kamuxilla myynnissä olevan -18 mallin. Liekö jonkun palstalaisen auto siellä myynniissä.
Ilman, m-paketilla vaikutus 40e tapauksessa ulkonäköön. Alustassa ei ole eroa.
Ok. Eli näissä on aina sähköiskarit?
tiko
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 194
Liittynyt: 26 Heinä 2013, 11:17
Auto: m635 CSI
X5 45e
Mini One

VolvostaBemariin kirjoitti: 10 Joulu 2019, 16:39
tiko kirjoitti: 10 Joulu 2019, 14:22
VolvostaBemariin kirjoitti: 10 Joulu 2019, 11:46 Tuo perän apävakaus: Onko teillä Msportilla vai ilman? Onko sillä vaikutusta asiaan? Tänään otan koeajoon Espoon Kamuxilla myynnissä olevan -18 mallin. Liekö jonkun palstalaisen auto siellä myynniissä.
Ilman, m-paketilla vaikutus 40e tapauksessa ulkonäköön. Alustassa ei ole eroa.
Ok. Eli näissä on aina sähköiskarit?
Jees adaptiiviset iskarit ja ilmajousitus löytyy molemmista. Mekaanisilta osilta ei ole eroja, jos on jotain eroa, ne on tehty softalla.
Entiset: E23, E34 x2, E39, E84 x2. E61, E70 x2, F15
VolvostaBemariin
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1449
Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020

tiko kirjoitti: 10 Joulu 2019, 19:21 Jees adaptiiviset iskarit ja ilmajousitus löytyy molemmista. Mekaanisilta osilta ei ole eroja, jos on jotain eroa, ne on tehty softalla.
Roger that! Kiitos taas viisastuttamisesta. Ilmajouset lienevät vain takana?
tiko
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 194
Liittynyt: 26 Heinä 2013, 11:17
Auto: m635 CSI
X5 45e
Mini One

VolvostaBemariin kirjoitti: 10 Joulu 2019, 19:28
tiko kirjoitti: 10 Joulu 2019, 19:21 Jees adaptiiviset iskarit ja ilmajousitus löytyy molemmista. Mekaanisilta osilta ei ole eroja, jos on jotain eroa, ne on tehty softalla.
Roger that! Kiitos taas viisastuttamisesta. Ilmajouset lienevät vain takana?
Kyllä.
Entiset: E23, E34 x2, E39, E84 x2. E61, E70 x2, F15
VolvostaBemariin
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1449
Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020

Miten kuvailisitte tuota levottomuutta? Toki iso auto aina on "huojuvampi", mutta esim motarilla 110-115 km/h vauhdissa tämä menee kuin juna (Sport-asetuksella). Rengastus 275/40 20". En pimeässä nähnyt onko RFT vai kunnon rengas
VolvostaBemariin
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1449
Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020

VolvostaBemariin kirjoitti: 11 Joulu 2019, 19:30 Miten kuvailisitte tuota levottomuutta? Toki iso auto aina on "huojuvampi", mutta esim motarilla 110-115 km/h vauhdissa tämä menee kuin juna (Sport-asetuksella). Rengastus 275/40 20". En pimeässä nähnyt onko RFT vai kunnon rengas
Itselle vastaillen --> muita palstoja lukemalla päädyin siihen että ongelma on isompi sekarangestuksella (eri offsettiä ja/tai leveyttä edessä ja takana)
tiko
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 194
Liittynyt: 26 Heinä 2013, 11:17
Auto: m635 CSI
X5 45e
Mini One

VolvostaBemariin kirjoitti: 11 Joulu 2019, 21:18
VolvostaBemariin kirjoitti: 11 Joulu 2019, 19:30 Miten kuvailisitte tuota levottomuutta? Toki iso auto aina on "huojuvampi", mutta esim motarilla 110-115 km/h vauhdissa tämä menee kuin juna (Sport-asetuksella). Rengastus 275/40 20". En pimeässä nähnyt onko RFT vai kunnon rengas
Itselle vastaillen --> muita palstoja lukemalla päädyin siihen että ongelma on isompi sekarangestuksella (eri offsettiä ja/tai leveyttä edessä ja takana)
Hieman vaikea tuota levottomuutta on kuvailla, mutta tunne on hieman samanlainen, vaikkakin huomattavasti lievempi, kuin jos autossa on tavaratilassa runsaasti painavaa tavaraa. Raskaasti kuormattu autohan alkaa tekemään helposti omia liikkeitä pienestäkin herätteestä, joita ohjauksella korjatataan vastaan. Tuo huojuvuus on tulee auton korkeudesta, ja se kuuluu asiaan. Sitä en tarkoita, siihen on jo tottunut runsaan vuosikymennen aikana.

Oma kokemus on päinvastainen renkaisiin liittyen. Ominaisuus on pienimmillään ainakin mulla noilla 20" sekarenkailla (275&315) ja sport-asetuksella. Pahimillaan ilmiö on kitkarenkailla & normipaineilla ja jousitus asennossa normaali. Nostamalla rengaspaineita isonkuorman asetuksiin ja yli erityisesti taka-akselilla, tilanne paranee. Nopeudella on paljon merkitystä, 110km/h on vielä aika maltillinen vauhti. Ominaisuus alkaa tulla selvemmin esiin, kun nopeutta nostaa runsaat parikymppiä ja sattuu samaan aikaa esim sopiva tuuli/painauma herätteeksi. Tarkoitan tässä kuitenkin maltillsia nopeuksia, joita Suomessa voi käytää ilman että nimi on lehdessä. Edellinen äksä oli tunteeto, ja meni leppoisasti suoraan ilman että jousituksesta&rengaspaineista piti etsiä sopivaa asetusta.
Entiset: E23, E34 x2, E39, E84 x2. E61, E70 x2, F15
VolvostaBemariin
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1449
Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020

tiko kirjoitti: 11 Joulu 2019, 23:01
VolvostaBemariin kirjoitti: 11 Joulu 2019, 21:18
VolvostaBemariin kirjoitti: 11 Joulu 2019, 19:30 Miten kuvailisitte tuota levottomuutta? Toki iso auto aina on "huojuvampi", mutta esim motarilla 110-115 km/h vauhdissa tämä menee kuin juna (Sport-asetuksella). Rengastus 275/40 20". En pimeässä nähnyt onko RFT vai kunnon rengas
Itselle vastaillen --> muita palstoja lukemalla päädyin siihen että ongelma on isompi sekarangestuksella (eri offsettiä ja/tai leveyttä edessä ja takana)
Hieman vaikea tuota levottomuutta on kuvailla, mutta tunne on hieman samanlainen, vaikkakin huomattavasti lievempi, kuin jos autossa on tavaratilassa runsaasti painavaa tavaraa. Raskaasti kuormattu autohan alkaa tekemään helposti omia liikkeitä pienestäkin herätteestä, joita ohjauksella korjatataan vastaan. Tuo huojuvuus on tulee auton korkeudesta, ja se kuuluu asiaan. Sitä en tarkoita, siihen on jo tottunut runsaan vuosikymennen aikana.

Oma kokemus on päinvastainen renkaisiin liittyen. Ominaisuus on pienimmillään ainakin mulla noilla 20" sekarenkailla (275&315) ja sport-asetuksella. Pahimillaan ilmiö on kitkarenkailla & normipaineilla ja jousitus asennossa normaali. Nostamalla rengaspaineita isonkuorman asetuksiin ja yli erityisesti taka-akselilla, tilanne paranee. Nopeudella on paljon merkitystä, 110km/h on vielä aika maltillinen vauhti. Ominaisuus alkaa tulla selvemmin esiin, kun nopeutta nostaa runsaat parikymppiä ja sattuu samaan aikaa esim sopiva tuuli/painauma herätteeksi. Tarkoitan tässä kuitenkin maltillsia nopeuksia, joita Suomessa voi käytää ilman että nimi on lehdessä. Edellinen äksä oli tunteeto, ja meni leppoisasti suoraan ilman että jousituksesta&rengaspaineista piti etsiä sopivaa asetusta.
Ok. Tuo seleventää. Eli siis kaiketikin akuston lisäämä paino perässä on syyllinen tuohon. Tarkkaillaan tilannetta ja toki raportoin omia kokemuksia kun tulee
ausdauersportler
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 56
Liittynyt: 12 Heinä 2015, 21:56

Ajokilometrejä. 10 km. Minkä vuoksi myyntihinta on poikkeuksellisen alhainen?

https://www.autotalli.com/vaihtoauto/36 ... pe=usedCar


Edellinen 8 / 40 Seuraava
BMW X5 F15 XDRIVE40E A EXCLUSIVE EDITION PLUG-IN HYBRID #VETOK. #2XRENK. #HYBRIDI #RAHOITUSKAMPANJA
79 700 € / 10 km Hybridi
SUV 2018 Automaatti Seinäjoki

**Rahoituskampanja: 1,9% + kulut** Sovi esittelystä/koeajosta myyjän kanssa: puh. 06 - 414 0905 / s-posti myynti@autosein.fi, Suomiauto.,Auto on ns.ajamaton !,Sis.ALV:n, Ladattava hybridi, 2 x renkaat,1 omistaja, Vetokoukku (elektronisesti auton alle taittuva), Lämmitettävä ohjauspyörä, Nahkaverhoilu Dakota - Terra / Black, Huoltokirja, Vähän ajettu! Xenon -ajovalot, Dynamic Stability Control (DSC), ajovakauden hallintajärjestelmä, luistonestojärjestelmä, Etuistuinten sähkösäätö, kuljettajan istuin muistilla, Ilmastointiautomatiikka laajennetuin toiminnoin, 2-alueinen, Sadetunnistin, Lämmitettävät etuistuimet, Ristiseläntuki etuistuimiin, Takaselkänoja, käännettävä 40:20:40 suhteessa, Urheiluistuimet edessä, Mukautuva Comfort -alusta, Alamäkihidastin (Hill Descent Control), BMW akku sertifikaatti (takuu 6v. / 100.000km), BMW sähkömoottori, Metalliväri - Space Grey, Korkeajänniteakku, 83kW, Latauskaapeli, Metalliväri - Space Grey, Vakionopeussäädin, Aktiivinen rengaspainevaroitin, BMW 18" Kevytmetallivanteet Double-spoke 446, Runflat renkaat, Kuljettajan ja etumatkustajan sivuturvatyynyt, Kuljettajan ja etumatkustajan turvatyynyt, Pääturvatyynyt edessä ja takana, Hätäjarrutusassistentti, Lukkiutumattomat jarrut (ABS), Sähkömekaaninen käsijarru, sisältää Auto Hold -toiminnon, Tuuletetut taka- ja etujarrulevyt, Ajotietokone, Automaattisesti himmentyvä taustapeili ja kuljettajan sivupeili, Sähkötoimiset ikkunat edessä ja takana, Ulkopeilien kuoret korin väriset, Automaattisesti himmentyvä taustapeili ja kuljettajan sivupeili, Nahkapäällysteinen ohjauspyörä, Urheiluohjauspyörä, nahkapäällysteinen, Ajodynamiikkakytkin (sis. Comfort, Sport ja ECO PRO -ohjelmat), Avaimeton moottorin käynnistys, eDrive -ajodynamiikkakytkin, Kattokaiteet, Aluminium satinated, eDrive -palvelut (Remote service PHEV malleille), Huoltotarpeen ilmaisin, iDrive ohjain keskikonsolissa, 6.5" näyttö integroitu kojelautaan, Sisäänrakennettu SIM-kortti, Älykäs hätäpuhelujärjestelmä, Bluetooth handsfre
VolvostaBemariin
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1449
Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020

Ei muuta kuin myyjälle soittoa vain. Jossainhan tuon om täytynyt ns. esillä kököttää sisätiloissa?
ausdauersportler
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 56
Liittynyt: 12 Heinä 2015, 21:56

VolvostaBemariin kirjoitti: 21 Joulu 2019, 08:18 Ei muuta kuin myyjälle soittoa vain. Jossainhan tuon om täytynyt ns. esillä kököttää sisätiloissa?
Soita vaan jos kiinnostaa. itselläni on jo vastaava lähes uusi X5 40 e jonka ajokilometrit myyntivaiheessa 0 km, joka oli seisonut myyjän varastossa 1,5 vuoden ajan. En vaan älynnyt kysyä asiasta kaupantekovaiheessa tästä asiasta. Näitä lähes uusia X5:sia ei ole juurikaan myynnissä näin loppuvuonna tuota seinäjokelaista autoa lukuunottamatta. Ehkä ko auto on kolaroitu, kilometrit ilmoitettu virheellisesti tai autossa on jotain vikaa. Jos myyntihinta olisi n 10000 - 15000 e korkeampi sitä voisi pitää normaalina.
autotalli.comissa oli myös useita uusia 45e mallin autoja jotka tulevat myyntiin alkuvuodesta. Mikäli varat riittävät , 45e on hybridiajo-ominaisuuksiltaan edellistä mallia järkevämpi ostos, tosin hintakin jopa tuplasti kalliimpi.
VolvostaBemariin
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1449
Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020

ausdauersportler kirjoitti: 21 Joulu 2019, 10:24 Soita vaan jos kiinnostaa.
Emmä viitsi. Edellisen ostin 1,5 viikkoa sitten ja ajattelin tätä nyt tovin pidempään pitää
melperri
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 587
Liittynyt: 13 Marras 2011, 16:51

ausdauersportler kirjoitti: 21 Joulu 2019, 10:24
VolvostaBemariin kirjoitti: 21 Joulu 2019, 08:18 Ei muuta kuin myyjälle soittoa vain. Jossainhan tuon om täytynyt ns. esillä kököttää sisätiloissa?
Soita vaan jos kiinnostaa. itselläni on jo vastaava lähes uusi X5 40 e jonka ajokilometrit myyntivaiheessa 0 km, joka oli seisonut myyjän varastossa 1,5 vuoden ajan. En vaan älynnyt kysyä asiasta kaupantekovaiheessa tästä asiasta. Näitä lähes uusia X5:sia ei ole juurikaan myynnissä näin loppuvuonna tuota seinäjokelaista autoa lukuunottamatta. Ehkä ko auto on kolaroitu, kilometrit ilmoitettu virheellisesti tai autossa on jotain vikaa. Jos myyntihinta olisi n 10000 - 15000 e korkeampi sitä voisi pitää normaalina.
autotalli.comissa oli myös useita uusia 45e mallin autoja jotka tulevat myyntiin alkuvuodesta. Mikäli varat riittävät , 45e on hybridiajo-ominaisuuksiltaan edellistä mallia järkevämpi ostos, tosin hintakin jopa tuplasti kalliimpi.
Ei tuossa hintapyynnössä mielestäni mitään kummaa ole. Auto ei ole erityisen varusteltu , on kohta parin vuoden takaista vuosimallia ja uuden 45e:n lähtöhinta 86t€ tietämissä , joten tukinpa kukaan tuosta yli 80t€ maksaisi.
VolvostaBemariin
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1449
Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020

melperri kirjoitti: 21 Joulu 2019, 13:41 Ei tuossa hintapyynnössä mielestäni mitään kummaa ole. Auto ei ole erityisen varusteltu , on kohta parin vuoden takaista vuosimallia ja uuden 45e:n lähtöhinta 86t€ tietämissä , joten tukinpa kukaan tuosta yli 80t€ maksaisi.
Nythän huomasin juurikin saman. Tuohan on lähes karvalakki,
ausdauersportler
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 56
Liittynyt: 12 Heinä 2015, 21:56

melperri kirjoitti: 21 Joulu 2019, 13:41
ausdauersportler kirjoitti: 21 Joulu 2019, 10:24
VolvostaBemariin kirjoitti: 21 Joulu 2019, 08:18 Ei muuta kuin myyjälle soittoa vain. Jossainhan tuon om täytynyt ns. esillä kököttää sisätiloissa?
Soita vaan jos kiinnostaa. itselläni on jo vastaava lähes uusi X5 40 e jonka ajokilometrit myyntivaiheessa 0 km, joka oli seisonut myyjän varastossa 1,5 vuoden ajan. En vaan älynnyt kysyä asiasta kaupantekovaiheessa tästä asiasta. Näitä lähes uusia X5:sia ei ole juurikaan myynnissä näin loppuvuonna tuota seinäjokelaista autoa lukuunottamatta. Ehkä ko auto on kolaroitu, kilometrit ilmoitettu virheellisesti tai autossa on jotain vikaa. Jos myyntihinta olisi n 10000 - 15000 e korkeampi sitä voisi pitää normaalina.
autotalli.comissa oli myös useita uusia 45e mallin autoja jotka tulevat myyntiin alkuvuodesta. Mikäli varat riittävät , 45e on hybridiajo-ominaisuuksiltaan edellistä mallia järkevämpi ostos, tosin hintakin jopa tuplasti kalliimpi.
Ei tuossa hintapyynnössä mielestäni mitään kummaa ole. Auto ei ole erityisen varusteltu , on kohta parin vuoden takaista vuosimallia ja uuden 45e:n lähtöhinta 86t€ tietämissä , joten tukinpa kukaan tuosta yli 80t€ maksaisi.
Vuonna 2016 uuden X5 40e:n lähtöhinta oli 86 t e, joten yllättävän hyvin hinnat ovat pysyneet ennallaan, vai kipuavatko lisävarusteiden hinnat taivaisiin 2020 myynnissä olevissa malleissa?

https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/bmw ... on-tahden/
Vastaa Viestiin