uusi iX3

gestapo
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1870
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 17:23
Auto: BMW i4 M50

Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
Wonderi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1848
Liittynyt: 20 Syys 2015, 00:39
Paikkakunta: Nokia

Yllätyn ja petyn jos todellakin on vain kaksivetoinen. Mutta onhan se keino vähentää muutenkin suureksi nousevaa painoa.
Huivei
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 685
Liittynyt: 15 Heinä 2012, 18:28

Tuosta on kauan sitten kerrottu, että se on vain kaksivetoinen
gestapo
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1870
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 17:23
Auto: BMW i4 M50

Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
gestapo
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1870
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 17:23
Auto: BMW i4 M50

Olipas aika aneeminen esittely: Autokin paikalla virtuaalisesti.

Tässä nyt jotain tietoa:
https://www.bmwblog.com/2020/07/14/bmw- ... ric-suv-2/

Täällä parempia kuvia:
https://www.bimmertoday.de/2020/07/14/b ... it-286-ps/
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
Wonderi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1848
Liittynyt: 20 Syys 2015, 00:39
Paikkakunta: Nokia

Ymmärrän jos joku haluaa i3:n jälkeen tehdä varovaisemman, vähemmän kummallisen näköisen sähköauton. Mutta pörinä-X3:kin on mun silmään harmittavan tylsän näköinen, nyt iX3:n ilme on vielä siitä latistettu. X4 M-Sportista voisi matkia ilmettä sähköautoonkin, varmasti on olemassa tapa muotoilla näyttävästi ja samalla aerodynaamisemmin. Wow-factor puuttuu tästä faceliftauksesta (vai pitäisikö sanoa facedownauksesta) täysin.

Kovasti kehutaan että sähkömoottori ohjaimineen ja voimansiirtoineen on saatu puristettua kompaktimmaksi paketiksi. Kertomatta jää miten ihmeessä keulan entinen konehuone on saatu täytettyä niin ettei pienintäkään etutavaratilaa ole jäänyt käytettäväksi. i3:n keula on huomattavasti lyhyempi, silti sinne on saatu mahtumaan lämpöpumpun ja muun tekniikan lisäksi latauskaapelit ja renkaanpaikkausvälineet vetävä tavaratilakin.

Samoja ärsytyksiä saan Mersu EQC:stäkin, mutta siinä on sentään 118 hevosvoimaa ja neliveto samaan (Saksan) hintaan vakiona. Ei helppo kilpailuasetelma Bemarille. En vielä kahlannut mitä varusteluvaihtoehdot tekee kokonaishinnalle.
Wonderi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1848
Liittynyt: 20 Syys 2015, 00:39
Paikkakunta: Nokia

Carwow koeajoi iX3:n. Neutraalin positiivinen tunnelma tuli, mutta ei juuri päässyt hehkuttamaan asioita jotka olisi paremmin kuin kilpailijoissa. Oudoin on nokkapellin alla oleva pienen matkalaukun kokoinen tila jota kuitenkaan ei ole tehty tavaratilaksi.
Wonderi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1848
Liittynyt: 20 Syys 2015, 00:39
Paikkakunta: Nokia

Car Maniac teki perusteellisemman koeajovideon. Paljon pelastaa että perustana oleva X3 on niin hyvä auto. Yllätyksenä iX3 ei kuluta vähempää kuin painavampi ja nelivetoinen Audi E-Tron.
https://youtu.be/ZROK4LyJqjI
Wonderi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1848
Liittynyt: 20 Syys 2015, 00:39
Paikkakunta: Nokia

Nyt iX3:kin on saanut faceliftin pörinä-X3:n uudistusta mukaillen. Ulkoinen olemus piristyi huomattavasti. Ja M-Sport puskurit on kaikissa versioissa vakiona.
Kuva
Vastaa Viestiin