Viimeaikaisen kokemuksen perusteella ei :D
Vitsit sikseen, ei roadforcella minun edellistä rengassarjaa kuntoon saatu.
Otitko roadforce tulostuksen, missä mittaustulokset jokaisen renkaan heitoista ja selitettiinkö sinulle kaikkien renkaiden heitot ja mitä pystyttiin korjaamaan tasapainotuksilla ja renkaan asemoinnilla vanteelle ?EkaBMWKoskaan kirjoitti: ↑05 Syys 2020, 19:42Viimeaikaisen kokemuksen perusteella ei :D
Vitsit sikseen, ei roadforcella minun edellistä rengassarjaa kuntoon saatu.
Vikakoodit kertois varmaan syyllisen, mars huoltoon, jos sulla ei lukijaa ole.
Pari vuotta vanhassa 30000km ajettussa autossa erittäin olennainen osa, jonka kuuluisi kestää auton eliniön eli ei ole ns huollettava osa, hajoaa eikä mitään vastaantuloa? Olisiko jatkotakuu syynä goodwillittömyydelle, koska sama se kai sulle on, mistä toi korvataan, kunhan omaa paalua ei kulu.JohnB kirjoitti: ↑10 Syys 2020, 18:13 Parin vuoden ajamisen jälkeen perhekuljettimessa (g30, 30 tkm) ensimmäinen vika kun KLE-yksikkö hajosi. Tallissa pistävä sähköinen haju ja marmorilla noin 2000 euroa. Ei goodwillia vaikka alkupään autoissa internetin hyvin tuntema ilmiö ja useampi versio varaosaa tullut tarjolle parin vuoden aikana. Jatkotakuu korjannee kuitenkin.
Noniin, auto kävi pajalla ja diagnoosina höyrystinkenno jäätynyt umpeen jolloin ilma ei tietty kulje. Jotain koodauksia tekivät tähän liittyen, toivottavasti ei enää toistu. Mitään vikakoodeja ei ollut huollon mukaan jäänyt.lnaukkar kirjoitti: ↑05 Syys 2020, 21:37Vikakoodit kertois varmaan syyllisen, mars huoltoon, jos sulla ei lukijaa ole.
Mulla aikoinaan KLE-kompontentti meni vaihtoon ja oireet alkoivat juuri päinvastaisella, että sähköinen lisälämmitin tippui pois pelistä kesken matkan, talvella. Alkoi puhaltaa kylmää ilmaa kesken kaiken. Auto sport-ajotilaan, kohta palasi taas lämmin hönkä polttomoottorin avustuksella. Toi tapahtui muutaman kerran epäsäännöllisen säännöllisesti. Sitten kun auton lataus lakkasi toimimasta, niin menin vihdoin huoltoon.
Onkos kellään ajantasaista tietoa mistä näitä Hunterin tasapainotuskoneita tällä hetkellä löytyy? Asun Päijät-Hämeessä, joten läheisestä sijainnista plussaa.bemul13 kirjoitti: ↑05 Syys 2020, 21:10Otitko roadforce tulostuksen, missä mittaustulokset jokaisen renkaan heitoista ja selitettiinkö sinulle kaikkien renkaiden heitot ja mitä pystyttiin korjaamaan tasapainotuksilla ja renkaan asemoinnilla vanteelle ?EkaBMWKoskaan kirjoitti: ↑05 Syys 2020, 19:42Viimeaikaisen kokemuksen perusteella ei :D
Vitsit sikseen, ei roadforcella minun edellistä rengassarjaa kuntoon saatu.
Näissähän on rengasvalmistajilla toleranssit minkä sisällä pitäisi arvot olla.
Itsellä oli f10 renkaissa 1 pystyheittoinen ,joka jouduttiin asemoimaan erityisen tarkkaan vanteelle, että saatiin pystyheiton aiheuttama tärinä minimiin.
Jos pystyheittoa liikaa, ei sitä saa tasapainotettua tärinättömäksi. Silloin auttaa vaan renkaan vaihto.
Tekno-Rengas , EspooEkaBMWKoskaan kirjoitti: ↑12 Syys 2020, 16:24Onkos kellään ajantasaista tietoa mistä näitä Hunterin tasapainotuskoneita tällä hetkellä löytyy? Asun Päijät-Hämeessä, joten läheisestä sijainnista plussaa.bemul13 kirjoitti: ↑05 Syys 2020, 21:10Otitko roadforce tulostuksen, missä mittaustulokset jokaisen renkaan heitoista ja selitettiinkö sinulle kaikkien renkaiden heitot ja mitä pystyttiin korjaamaan tasapainotuksilla ja renkaan asemoinnilla vanteelle ?EkaBMWKoskaan kirjoitti: ↑05 Syys 2020, 19:42
Viimeaikaisen kokemuksen perusteella ei :D
Vitsit sikseen, ei roadforcella minun edellistä rengassarjaa kuntoon saatu.
Näissähän on rengasvalmistajilla toleranssit minkä sisällä pitäisi arvot olla.
Itsellä oli f10 renkaissa 1 pystyheittoinen ,joka jouduttiin asemoimaan erityisen tarkkaan vanteelle, että saatiin pystyheiton aiheuttama tärinä minimiin.
Jos pystyheittoa liikaa, ei sitä saa tasapainotettua tärinättömäksi. Silloin auttaa vaan renkaan vaihto.
Voihan sinne lentoruostekin tarttua, altis paikka. Pistähän kuva niin tuomitaan.Auto83 kirjoitti: ↑24 Syys 2020, 11:21 Ihan kuriositeettina kysyn, että onko jollain ollut ongelmia pakoputken ruostumisen kanssa? Juuri hankkimani 520dx M-Sportin pakoputken pään alueella on jo ruostetta. Luulin aiemmin, että on vain pinttynyttä likaa. Pesun jälkeen huomasin ettei olekaan.
Auto on rekisteröity 2.2018 ja jatkotakuu voimassa 31.1.2021 asti. Maalipinnalle pitäisi noin muutenkin olla 3v takuu. Voisin olettaa, että tämä lienee takuun piirissä.
Tämähän lienee G31, mutta laitoin nyt tänne etten turhaan luo uutta aihetta.