Uusi F48 BMW X1
Nyt tuo X1 plugari virallisesti esitelty, myös X2 löytyy: https://www.press.bmwgroup.com/global/a ... -xdrive25e
Saksassa hinnat alkaen 45 250€.
Saksassa hinnat alkaen 45 250€.
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 88
- Liittynyt: 31 Touko 2016, 14:29
- Auto: BMW 330e M-Sport -16 *myyty*
Yleensä hinnat hybridin hinnat on seurannu aika hyvin 20d verollisia hintoja. Kyllä se lähtöhinta tulee varmasti olemaan alle 50teur. Kallista on. Ja 530e on laatuun nähden kyllä halpa.
545e M-Sport -21
ex: 330e M-Sport -16
ex: 330e M-Sport -16
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1202
- Liittynyt: 09 Marras 2015, 22:19
- Auto: i4 M50 2023
iX1 xDrive30 2023
Voi harmi. Tuon X1:n driving assistant plus -varusteen aktiivivakkari on vain kamerapohjainen. Me kaikki tiedetään kuinka paska se on. Ei tule tutkaa mukana tähän autoon mitenkään. Tää on harvinaisen selkeästi mainittu saksan konfiguraattorissa, mutta suomessa ei sanaakaan.
Ihmettelinkin miksi sen varusteen nimi on Driving Assistant PLUS eikä PRO
Ihmettelinkin miksi sen varusteen nimi on Driving Assistant PLUS eikä PRO
Driving Assistant Plus
Die Ausstattung Driving Assistant Plus beinhaltet nicht nur Systeme der Ausstattung Driving Assistant, die Spurverlassenswarnung, die Auffahr- und Personenwarnung mit City-Anbremsfunktion, den Fernlichtassistenten und die Speed Limit Info, sondern zusätzlich auch die kamerabasierte Geschwindigkeitsregelung mit Stop&Go-Funktion sowie den Stauassistenten.
Die kamerabasierte Geschwindigkeitsregelung mit Stop&Go-Funktion hält in einem Geschwindigkeitsbereich von 0 bis 140 km/h Ihre Wunschgeschwindigkeit und den Abstand zum vorausfahrenden Fahrzeug. Die Stop&Go-Funktion regelt die Geschwindigkeit sogar bis zum Stillstand und lässt das Fahrzeug nach bis zu drei Sekunden automatisch wieder anfahren. Werden die RES-Taste oder das Gaspedal betätigt, beschleunigt das Fahrzeug wieder auf die eingestellte Geschwindigkeit.
Der Stauassistent entlastet Sie auf der Autobahn und auf autobahnähnlichen Straßen in eintönigen Verkehrssituationen: Das System erlaubt, im dichten Verkehrsgeschehen bei Geschwindigkeiten von bis zu 60 km/h „mitzuschwimmen“ und so entspannter durch den Stau zu kommen. Es hält automatisch den gewünschten Abstand zum vorausfahrenden Fahrzeug, regelt die Geschwindigkeit selbsttätig bis zum Stillstand und lenkt dabei aktiv mit, sofern Sie eine Hand am Lenkrad lassen.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 177
- Liittynyt: 01 Helmi 2020, 15:37
- Paikkakunta: Munchen, Germany
Hinnastot julkaistu BMW x1. www.bmw.fi
Nyt ladattava hybridi rakennettavissa BMWn sivuilla
https://www.bmw.fi/fi/ssl/konfiguraatto ... ig/MODVAR/
https://www.bmw.fi/fi/ssl/konfiguraatto ... ig/MODVAR/
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 36
- Liittynyt: 01 Loka 2012, 14:31
- Auto: Octavia, Tulossa X1🤔
Hybridiä odotellessa käyn tällä viikolla perus bensa X1:sen koeajamassa kun empä tätä mallia vielä ole testannut.
Saapahan ainakin ajotuntuman selville.
Mitä nyt liikkeessä koeistuin niin ihan saman oloinen kabiini analogisine mittareineen pienellä info näytöllä varustettuna kuin mitä mulla oli 1-sarjassa n 7 vuotta sitten.
Adaptiivinen vakkari sekä navi törkyhintaisi, joten ne jää nyt ainakin varustelistalta pois jos tämmöisen hankkii.
Kun ei ole edes auto android tukea, pitänee ostaa perus navi tuulilasiin, jos niitä on edes enää myynnissä
No josko ajo-ominaisuudet ja hiljaisuus yllättäisi niin kestäisi noi puutteet?
Saapahan ainakin ajotuntuman selville.
Mitä nyt liikkeessä koeistuin niin ihan saman oloinen kabiini analogisine mittareineen pienellä info näytöllä varustettuna kuin mitä mulla oli 1-sarjassa n 7 vuotta sitten.
Adaptiivinen vakkari sekä navi törkyhintaisi, joten ne jää nyt ainakin varustelistalta pois jos tämmöisen hankkii.
Kun ei ole edes auto android tukea, pitänee ostaa perus navi tuulilasiin, jos niitä on edes enää myynnissä
No josko ajo-ominaisuudet ja hiljaisuus yllättäisi niin kestäisi noi puutteet?
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1202
- Liittynyt: 09 Marras 2015, 22:19
- Auto: i4 M50 2023
iX1 xDrive30 2023
Ei yllätä. X1 18i koeajo oli meilläkin aikamoinen antikliimaksi. F40 118i on huomattavasti parempi ja halvempi auto. X1:ssä enemmän konttia ja takapenkkiä tietysti, mutta siinäpä se.
Tässä X1 25e koko- ja hintaluokassa suosittelen odottamaan mielummin 330e farkkua. Toki sillä varauksella, että jos tykkää varusteista, niin tuo kolmonen menee sitten paljon pidemmälle hinnassa kuin X1.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 59
- Liittynyt: 14 Maalis 2012, 08:39
- Auto: X3xDrive20d MHEV M1G
ex:F45 225iAxDrive ,F30 328A
Itsellä olisi pikkuhiltaa uuden auton hankinta taas edessä.. Tämä ActiveTouring on kuulemma tiensä päässä .. Ajattelin sitten ruveta tutkailemaan X! 25e plugaria .. mutta kun pakkaan siihen 3-4 henkilöä ja auton täyteen tavaraa ja koneena siinä on se alkaen kone . ja sähköllä korkeintaan se 40km.. Akuista ja Sähköistyksen tuoma painolisä on 200-250kg . .. ja Bensäsäiliön tilavuus 36 litraa .. Ei suoraan sanottuna innosta . 2022 on näköjään tulossa uusi X1 versio.. mitähän sieltä tuleman pitää ja saakohan nykyiseen X1- 1.8d/2.0d mild hybridiä .. ?
X1 Charged M-sport tuli taloon, GT320i:n tilalle. Hemmetin mukavalta tuntuu näin parin päivän pohjalta ja sähköllä päässyt toistaiseksi käytännössä omat ajot. En kyllä tunnista mitään rengasmelua, hiljaisempi tämä on kuin tuo GT.