E90/91 sisäpistokkeen asennus
Lähetetty: 13 Joulu 2018, 09:08
https://www.dropbox.com/sh/ueet05rdt6ez ... xRqka?dl=0 <--kuvia
Olin aiemmin asentanut jo Defan säteilylämmittimen e91 325d autooni.
Sisätilan lämppäriä tuli kuitenkin het ikävä, kun siihen oli jo tottunut. En foorumilta löytänyt oikein ohjeita missä kuvia olis ollut ja tuntuu jotta kaikki olisi vetänyt lämppärin piuhat kuskin puolelta, mutta hyvin ne sai myös apparin puoleltakin, tämän ansiosta ei tarvinnut ostaa tuota metrin jatkopiuhaa.
Ensimmäisenä purkuun lähtee hanskalokero ja apparin jalkatilan muovi. Takaa näkyykin sitten tuo läpivienti, mistä jo aiemmin vedetty lisävalojen piuhoja.
Auto tunkille, rengas irti ja paikantamaan sisälokarin ruuveja. Niitä on sit muutama.. Taaemmassa sisälokarissa 3 pientä kiinnikenastaa, piti käydä motonetistä ostamassa uudet, kun tapit hävisi nastojen keskeltä. Ottakkee huomioon jotta taaempi lokari on myös auton alapuolelta ~4 ruuvilla ja kahdella mutterilla kiinni.
Tuossa yhdessä kuvassa näkyykin reikä minkä läpi johdon vedin sekä sieltä näkee itse läpiviennin.
Sit vaan reikää kaivertamaan apparin jalkatilan kautta ja onkimaan johto oikeaan paikkaan. Hyvin kävi kyllä yksinkin tämä eli toinen kaveri ei ole välttämättömyys.
Videolta voi saada vähän osviittaa, miten johdot tuolla kulkee. Vähän vittumaiseen paikkaan tuli tuo y-haara, kun olin jo alkuperäisestä johdosta lyhentänyt maapiuhaa jotenka se ei pitemmälle tullut.
Teksti mallia perkeleen epäselvä ja nopeesti rustattu, mutta toivottavasti kuvista saa enempi selkoa
Olin aiemmin asentanut jo Defan säteilylämmittimen e91 325d autooni.
Sisätilan lämppäriä tuli kuitenkin het ikävä, kun siihen oli jo tottunut. En foorumilta löytänyt oikein ohjeita missä kuvia olis ollut ja tuntuu jotta kaikki olisi vetänyt lämppärin piuhat kuskin puolelta, mutta hyvin ne sai myös apparin puoleltakin, tämän ansiosta ei tarvinnut ostaa tuota metrin jatkopiuhaa.
Ensimmäisenä purkuun lähtee hanskalokero ja apparin jalkatilan muovi. Takaa näkyykin sitten tuo läpivienti, mistä jo aiemmin vedetty lisävalojen piuhoja.
Auto tunkille, rengas irti ja paikantamaan sisälokarin ruuveja. Niitä on sit muutama.. Taaemmassa sisälokarissa 3 pientä kiinnikenastaa, piti käydä motonetistä ostamassa uudet, kun tapit hävisi nastojen keskeltä. Ottakkee huomioon jotta taaempi lokari on myös auton alapuolelta ~4 ruuvilla ja kahdella mutterilla kiinni.
Tuossa yhdessä kuvassa näkyykin reikä minkä läpi johdon vedin sekä sieltä näkee itse läpiviennin.
Sit vaan reikää kaivertamaan apparin jalkatilan kautta ja onkimaan johto oikeaan paikkaan. Hyvin kävi kyllä yksinkin tämä eli toinen kaveri ei ole välttämättömyys.
Videolta voi saada vähän osviittaa, miten johdot tuolla kulkee. Vähän vittumaiseen paikkaan tuli tuo y-haara, kun olin jo alkuperäisestä johdosta lyhentänyt maapiuhaa jotenka se ei pitemmälle tullut.
Teksti mallia perkeleen epäselvä ja nopeesti rustattu, mutta toivottavasti kuvista saa enempi selkoa