My BMW appi

i3, i4, i7, i8, iX, iX1, iX3
Wonderi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1852
Liittynyt: 20 Syys 2015, 00:39
Paikkakunta: Nokia

LuxLux kirjoitti: 12 Huhti 2023, 21:54 Sovellus lopetti yhdistämisen 4.4.2023 ja hiljaisena pysyy. Ei auta uudelleenasennukset tms. Mitään tukiyhteystietoja ei löydy eli Hedinin tiskille tästä ilmeisesti mentävä.
U06 -22
Saatko yhteyden autoon jos kirjaudut samoilla tunnuksilla selaimen kautta järjestelmään? https://www.bmw.fi/fi/shop/ls/cp/connected-drive
Jos selaimella toimii, ongelman syy on puhelimessasi joku väärä asetus.
LuxLux
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 6
Liittynyt: 09 Elo 2022, 12:49

LuxLux kirjoitti: 12 Huhti 2023, 21:54 Sovellus lopetti yhdistämisen 4.4.2023 ja hiljaisena pysyy. Ei auta uudelleenasennukset tms. Mitään tukiyhteystietoja ei löydy eli Hedinin tiskille tästä ilmeisesti mentävä.

U06 -22
Sain nopean vastauksen ja avun. Laitan ohjeen tähän kaikille hyödynnettäväksi. Omalla kohdallani vain kohdat 1 ja 2 = appi toimii ja yhdistyy jälleen:
Liittyen ilmoittamaasi ongelmaan My BMW -sovelluksen ja etäpalveluiden toiminnassa, suosittelemme seuraavaa:

1. Suorita ensin ajoneuvon keskusyksikön ja iDrive-näytön uudelleenkäynnistys. Sitä varten auton moottorin tulisi olla ensin käynnissä vähintään 10 min (esim. lyhyt ajo), jonka jälkeen tulee, auton ollessa pysäköitynä, mutta ns. Drive-tilassa, painaa ajoneuvon äänenvoimakkuuspainiketta/-rullaa pohjaan pitkään, noin 30-40 sekuntia, kunnes monitoiminäyttö sammuu ja käynnistyy sen jälkeen itsestään uudelleen.

2. Suorita sen jälkeen auton iDrive-näytön kautta sovellusten ja palveluiden päivitys seuraavasti: Valitse Järjestelmäasetukset > Siirry valikossa alaspäin ja valitse “Päivitä palvelut ja sovellukset”.

Huomioithan, että auton tulisi olla em. päivitystä tehtäessä paikassa, jossa on mahdollisimman hyvä verkkoyhteys. Suosittelemme myös, että komennon lähetyksen jälkeen auto jätetään lukittuna noin 15 min ajaksi, jotta päivitys varmasti suorittuu onnistuneesti loppuun asti.

3. Kirjaudu tämän jälkeen vielä ulos monitoiminäytöltä ja sitten tunnuksillasi uudelleen sisään (vaihto vierasprofiiliin ja sen jälkeen takaisin omaan kuljettajaprofiiliin).

4. Suosittelemme myös, että tarvittaessa poistat mobiililaitteestasi My BMW -sovelluksen vielä kerran ja asennat sen uudelleen. Tarkista myös puhelimesi ohjelmistoversio, ja päivitä se tarvittaessa.

5. Tarkistathan, että olet aktivoinut ja sallinut etäpalveluiden käytön seuraavasti:
• My BMW -sovelluksessa (Profiili > Asetukset (rataskuvake) > Käyttöoikeudet)
• ConnectedDrive-portaalissa (Profiilikuvake > Omat ajoneuvot > Asetukset > Remote Services).
6. Tarkista myös, että ajoneuvossa on sallittuna tarvittavat tietosuoja-asetukset (Järjestelmäasetukset > Tietosuoja > Varmista, että suostumus on annettu kohdassa “Kaikki palvelut ja analyysit”).

Mikäli ongelma jatkuisi vielä näiden toimenpiteiden jälkeenkin, otathan meihin uudelleen yhteyttä. Pyydämme sinulta silloin tiettyjä lisätietoja, joiden avulla voimme siirtää asian tarvittaessa teknisen osastomme jatkoselvitykseen ja tutkintaan.
***
U06 225 xDrive M-Sport -22
F15 xDrive 40e -17
E36 Cab -96

ex- F46 xDrive -19
ex- F46 -16
***
Vastaa Viestiin