Ja minulla samat kokemukset, eli myyjältä kyselin ja hän laittoi akin ketjuun mukaan ja ikinä ei tullut vastausta. Sitten myyjä laittoi Vantaan autokeskuksen huoltopäällikön ketjuun ja johan tapahtui.J1978 kirjoitti:VolvostaBemariin kirjoitti:Samat kokemukset Akista ja silloin ei ollut vielä edes ollut tuota tulipalohässäkkää. Useamman kerran olen yrittänyt tavoittaa häntä s-postilla ja koskaan ei ole vastannut yhtään mitään ja mm. puhelimeen ei ole koskaan vastannut tai soittanut takaisin. Todella heikkoa asiakaspalvelua ja välinpitämättömyyttä. Kohta kaksi kuukautta siitä kun viimeksi laitoin viestiä. Hämeenlinnassa en enää asioi koska talon palvelu on ollut monta kertaa melko heikkoa.
Autokeskus - Hämeenlinna
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 35
- Liittynyt: 07 Tammi 2013, 10:27
- Auto: F20 120dA M-sport 2012 ja F20 120d xDrive 2013
Kokemuksia tarjouspyynnöstä:
+ Erinomaisen kohtelias palvelu. Paikalla oli vain yksi myyjä, jolla oli vielä edellinen asiakas pöydän ääressä, ja jouduin vähän odottelemaan ja pyörimään. Tämä on ainoa paikka, jossa myyjä tuli luokseni, pahoitteli, ettei pääse vielä palvelemaan kun edellisen asiakkaan kanssa on vielä kesken, ja kehoitti ottamaan kahvia ja jatkamaan katselua, ja sanoi tulevansa heti kun pääsee.
+ Hyvä asenne. Myyjä oli kertomansa mukaan vasta perehtymässä BMW:n myyntiin ja tietouteen. Palvelu oli erittäin avointa, ja myyjä selvästi tarkisti jokaisen asian, josta ei ollut aivan varma, esim. auton hiilidioksidi-päästöt ja ko. veron määrän tarjouksessa.
- Tarjous saatiin, mutta myyjä ei jälkeenpäin palannut asiaan vaikka näin lupasi.
- Hyvitys vaihdokista keskimääräisellä tasolla verrattuna tarjouskierrokseen.
+ Erinomaisen kohtelias palvelu. Paikalla oli vain yksi myyjä, jolla oli vielä edellinen asiakas pöydän ääressä, ja jouduin vähän odottelemaan ja pyörimään. Tämä on ainoa paikka, jossa myyjä tuli luokseni, pahoitteli, ettei pääse vielä palvelemaan kun edellisen asiakkaan kanssa on vielä kesken, ja kehoitti ottamaan kahvia ja jatkamaan katselua, ja sanoi tulevansa heti kun pääsee.
+ Hyvä asenne. Myyjä oli kertomansa mukaan vasta perehtymässä BMW:n myyntiin ja tietouteen. Palvelu oli erittäin avointa, ja myyjä selvästi tarkisti jokaisen asian, josta ei ollut aivan varma, esim. auton hiilidioksidi-päästöt ja ko. veron määrän tarjouksessa.
- Tarjous saatiin, mutta myyjä ei jälkeenpäin palannut asiaan vaikka näin lupasi.
- Hyvitys vaihdokista keskimääräisellä tasolla verrattuna tarjouskierrokseen.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1450
- Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
- Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020
Olipa taas miellyttäävää tehdä Saksan Jorman kanssa kauppoja. Palvelu asiallista, kysymyksiin kaivetaan vastaukset jne.
Laakkosen myyjät voisivat tulla sinne oppiin
Laakkosen myyjät voisivat tulla sinne oppiin
Samalta Saksalŧa kysyin n. vuosi sitten tarjousta, ei mitään kuulunut ja en sieltä mitään ostanut. SAma juttu pösö puolella' oli auto yön yli koeajossa ja lupasivat antaa tarjouksen kun palautan auton. No, myyjä oli aamulla myöhässä ja kollega sanoi että laittavat s-postilla tarjouksen. Ei ole vielä kuulunut, tammikuussa kävin. Kakkosautoksi ŧuli Laakkoselta Tampereelta Audi, palvelu pelasi paremmin mutta esim soittoa ei luovutuksen jälkeen kuulunut mutta siihen asti oli kyllä esimerkillistä Lännenpään Matilŧa. En sitä pösöä olisi ostanutkaan' kunhan kävin kokeilemassa ja toteamassa että on iso ero bemariin..
- tommiristo
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 128
- Liittynyt: 31 Heinä 2012, 21:28
- Auto: F30 316da
F20 120da
F25 Xdrive 2.0da
Paluu takaisin Volkkarista Bemariin...
Ensimmäinen krt kun asioin kyseisessä liikeessä. Kaupat saatettiin monivaiheisten tilanteiden jälkeen päätökseen vaihtoautopäällikön Mika Mäkelän kanssa.
Mäkelästä jäi todella positiivnen kuva kaupanteossa. Ongelmia ilmeni niin rengas- kuin lämmitinasioissakin kun autoa saavuin PK-seudulta katsomaan, mutta molempia tyydyttävä ratkaisu löydettiin muutaman tunnin neuvottelujen jälkeen.
Voin varauksetta suositella kyseistä myyjää.
Kyllähän se nyt hymyilyttää F25:n ratissa
Ensimmäinen krt kun asioin kyseisessä liikeessä. Kaupat saatettiin monivaiheisten tilanteiden jälkeen päätökseen vaihtoautopäällikön Mika Mäkelän kanssa.
Mäkelästä jäi todella positiivnen kuva kaupanteossa. Ongelmia ilmeni niin rengas- kuin lämmitinasioissakin kun autoa saavuin PK-seudulta katsomaan, mutta molempia tyydyttävä ratkaisu löydettiin muutaman tunnin neuvottelujen jälkeen.
Voin varauksetta suositella kyseistä myyjää.
Kyllähän se nyt hymyilyttää F25:n ratissa
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1450
- Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
- Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020
Pakko kysäistä ihan mielenkiinnosta. Ostitko sellaisen hyvin varustellun (kattoluukku, prof. navi) etc. F25:n sieltä?tommiristo kirjoitti:Paluu takaisin Volkkarista Bemariin...
Kyllähän se nyt hymyilyttää F25:n ratissa
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 122
- Liittynyt: 25 Touko 2013, 16:55
- Auto: 530eXA M-sport
I4 M50 tilattu
omat kommentit Jormasta on hyvät... eka ja nykyinen äksäri on Jorman myymä
js nyt kun iski kuume niin Jorma antoi parhaan tarjouksen. Bavaria LPR jäi kirkkaasti 2.
Jorma oli myöskin kiinnostunein tekemään kauppaa.
X:n kanssa opstus ekaan bemuun oli perusteellinen.
Jopa muisti 2,5 vuoden takaisen soppailijan.. tai ainakin auton..
ISO++ Jormalle joka on jäämässä nyt kuulemma eläkkeelle
js nyt kun iski kuume niin Jorma antoi parhaan tarjouksen. Bavaria LPR jäi kirkkaasti 2.
Jorma oli myöskin kiinnostunein tekemään kauppaa.
X:n kanssa opstus ekaan bemuun oli perusteellinen.
Jopa muisti 2,5 vuoden takaisen soppailijan.. tai ainakin auton..
ISO++ Jormalle joka on jäämässä nyt kuulemma eläkkeelle
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1450
- Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
- Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020
Joo. Jorma on tosiaan eläkkeelle jäämässä. isot saappaat on siinä asiakaspalvelun laadussa täytettäväksi
Jorma pyys lomalla ollessaan ottamaan yhteyttä Lotta Turuseen. Siinäpä Jorman saappaille oiva täyttäjä! Oli niin vimpan päälle hyvä palvelu, paras ja asiallisin mitä autokaupassa koskaan saatu (käytiin asiat siis sähköpostin ja puhelimen välityksellä läpi).
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1450
- Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
- Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020
Komppaan toveria masaf1. Lotalla on kyllä homma (ja ennen kaikkea oivallinen asiakaslähtöisyys) kohdallaan!
F34 GT Xdrive 320i -13
Välillä nämä jälleenmyyjät ovat kyllä varsinaisia kusipäitä.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 316
- Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:28
- Auto: 530e M-sport, ex. X5 40e
No, en tiedä, vähän olisin kuitenkin varovainen tekemään kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä tuon lehtijutun perusteella.
Siinä asiasta esitetään yksi näkökulma. Jotakin saattaa jäädä kertomatta ja jostakin kerrotaan vähän väriä lisäten.
Se on tietysti totta, että harva taitaa olla tässä maassa se huolto-/jälkimarkkinointipuoli, joka onnistuu hommissaan edes tyydyttävästi. Myyntipuolella ollaan jo pikkuhiljaa saatu parannusta aikaan. Huollon puolelta ainakin omat kokemukset ovat sellaiset, että onnistumisiakin tulee aina välillä mutta palvelun laadun taso on hyvin ailahtelevaa. Useammiten asiakkaan odotukset ja laatutaso eivät kohtaa.
Ja kokemukseni eivät siis koske vain BMW-huoltoa/jälkimarkkinointia, vaan myös muita saksalaismerkkejä.
Tulee aivan loistopalvelua ja tulee aivan sutta - ikinä et asiakkaana tiedä kuinka tällä kertaa homma menee. (En siis viittaa Autokeskukseen tällä, vaan yleisesti kaikkiin toimijoihin).
Siinä asiasta esitetään yksi näkökulma. Jotakin saattaa jäädä kertomatta ja jostakin kerrotaan vähän väriä lisäten.
Se on tietysti totta, että harva taitaa olla tässä maassa se huolto-/jälkimarkkinointipuoli, joka onnistuu hommissaan edes tyydyttävästi. Myyntipuolella ollaan jo pikkuhiljaa saatu parannusta aikaan. Huollon puolelta ainakin omat kokemukset ovat sellaiset, että onnistumisiakin tulee aina välillä mutta palvelun laadun taso on hyvin ailahtelevaa. Useammiten asiakkaan odotukset ja laatutaso eivät kohtaa.
Ja kokemukseni eivät siis koske vain BMW-huoltoa/jälkimarkkinointia, vaan myös muita saksalaismerkkejä.
Tulee aivan loistopalvelua ja tulee aivan sutta - ikinä et asiakkaana tiedä kuinka tällä kertaa homma menee. (En siis viittaa Autokeskukseen tällä, vaan yleisesti kaikkiin toimijoihin).
Lottaa voi varauksetta suositella. Sain häneltä ylivoimaisesti parasta palvelua tällä auton vaihtokierrokselta. Kauppoihin ei tosin päästy ja syy välirahassa. Tälläkin kertaa tuli hierottua kauppoja liki kaikkien jälleenmyyjä ketjujen kanssa. Ylimielisintä palvelua oli delta bavarialla Lappeenrannassa. Muutenkin siellä ylivoimaisesti surkein hyvitys.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2776
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
- Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013
Näkyy vaihtaneen työpaikkaa. Autosihteeri tullut toiseksi myyjäksi hänen tilalleen.Bemmisti kirjoitti:Lottaa voi varauksetta suositella. Sain häneltä ylivoimaisesti parasta palvelua tällä auton vaihtokierrokselta. Kauppoihin ei tosin päästy ja syy välirahassa. Tälläkin kertaa tuli hierottua kauppoja liki kaikkien jälleenmyyjä ketjujen kanssa. Ylimielisintä palvelua oli delta bavarialla Lappeenrannassa. Muutenkin siellä ylivoimaisesti surkein hyvitys.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2776
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
- Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013
Myyntipäällikön vakanssilla oli myös Autokeskuksessa. No jos soppari on uuteen paikkaan jo tehty, niin vaikea siinä on enää yrittää työnantajan kosiskella ketään jäämään. Yleensähän lähtöaikeista ilmoitetaan vasta sitten, kun uusi soppari on jo muualle tehty, Tai yleensä se menee niin ja ehkä siten myös tässäkin. Harva sitä entisessä työpaikassa alkaa etukäteen puhua, että saatan olla pois lähdössä ja jos oot hyvä tyyppi, niin sitten työnantaja alkaisi kosiskella, että miten saisimme sut jäämään tänne.masaf1 kirjoitti:Vai oli niillä vara menettää Myyjä. Näkyy olevan LeasePlan myyntipiällikkö nykyään.
Enkä nyt sanoisi, että ko. henkilö autoista niin paljon tietää tai ainakaan teknisesti autoista saman mitä jotkut miehet tai naiset, joilla on autoalan koulutus sekä vuosikymmenten kokemus autoista/alasta. Asenne, käytös ja palvelualttius kyllä oli hallussa ja saattaa olla myös taloushallinto hallussa.