Täällä voi spekuloida tulevista F30 mallivaihtoehdoista. Ensimmäiseen viestiin päivitetään listaa eri lähteiden perusteella tulevista malleista.
Bensa
- 316i (4syl) ~130hv
- 320i (4syl) ~180hv
- 323i (4syl) ~240hv
- 328i (4syl) ~270hv
- 335i (6syl) ~310hv
Diesel
- 318d (4syl) ~140hv
- 320d (4syl) ~180hv
- 323d (4syl) ~210hv
- 330d (6syl) ~260hv
- 335d (6syl) ~310hv
Hybridi
- ActiveHybrid3
xDrive
- 325i (4syl) ~240hv
- 328i (4syl) ~270hv
- 335i (6syl) ~310hv
- 320d (4syl) ~180hv
- 330d (6syl) ~260hv
- 335d (6syl) ~310hv
F30 mallispekulaatiot
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 764
- Liittynyt: 17 Syys 2010, 18:49
- Auto: F25 X3 xDrive20d
- Paikkakunta: Jyväskylä
Onko tuo tuleva 325i todella neloskone? Eikös tämänhetkinen samankokoinen ole kuitenkin kuutoskone, vai olenko ymmärtänyt senkin väärin? Jos tuo mene noin, niin en sitten saa seuraavaksikaan autoksi kuutos vaparia, BYÄÄH.
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Nykyinen on kuutoskone ja kuten otsikko sanoo, on kyseessä tässä vaiheessa vielä pelkät spekulaatiot, mutta tällaistakin tietoa on ollut ilmoillaEPJBMW kirjoitti:Onko tuo tuleva 325i todella neloskone? Eikös tämänhetkinen samankokoinen ole kuitenkin kuutoskone, vai olenko ymmärtänyt senkin väärin? Jos tuo mene noin, niin en sitten saa seuraavaksikaan autoksi kuutos vaparia, BYÄÄH.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 764
- Liittynyt: 17 Syys 2010, 18:49
- Auto: F25 X3 xDrive20d
- Paikkakunta: Jyväskylä
Toisaalta! Tuossa listassa 320i:n tehot on samaa luokkaa kuin nyttenkin. OK. Mutta olis aika jänskää jos tuossa 325i:ssä oliskin vaikka pikku turbo neloskoneen kanssa ja vääntöö vaikka kuinka!!
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2776
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
- Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013
Saksalaisissa autolehdissä spekuloidaan seuraavaa F30 mallista:
- start-/stop-tekniikka myös automaattien yhteyteen
- bensamoottoreina useampi turbollinen malli 1.4-, 1.6- ja 1.8-litraisena+näiden lisänä muutama suora kuutonen
- automaatti sama 8-vaihteinen kuin F10&F11-malleissa
- ei juurikaan nykyistä mallia isompi, korkeintaan hieman leveämpi
Kuvien perusteella:
- kojelauta, mittaristo, keskikonsoli sukua F10&F11-malleille mutta keskikonsolia ei kallistettu voimakkaasti kuskiinpäin
- keula, sivulinja ja perä tekee kunniaa F10:lle eli selvää sukunäköä
- tavallinen käsijarru eikä nappia kuten F10:ssä
- vakionopeusäätimen nappulat ratissa kuten F10&F11:sta
- käynnistys samaan tapaa kuin F10&F11:sta eli ei enää koloa ratin vieressä
- pyyhkijät poterossa ja erillinen huoltoasento F10:n tapaan
Spekulointia siellä sun täällä:
- Comfort-istuimet tarjolle
- adaptiivinen vakionopeussäädin lisähintaan
- hybridiä tarjolle
- start-/stop-tekniikka myös automaattien yhteyteen
- bensamoottoreina useampi turbollinen malli 1.4-, 1.6- ja 1.8-litraisena+näiden lisänä muutama suora kuutonen
- automaatti sama 8-vaihteinen kuin F10&F11-malleissa
- ei juurikaan nykyistä mallia isompi, korkeintaan hieman leveämpi
Kuvien perusteella:
- kojelauta, mittaristo, keskikonsoli sukua F10&F11-malleille mutta keskikonsolia ei kallistettu voimakkaasti kuskiinpäin
- keula, sivulinja ja perä tekee kunniaa F10:lle eli selvää sukunäköä
- tavallinen käsijarru eikä nappia kuten F10:ssä
- vakionopeusäätimen nappulat ratissa kuten F10&F11:sta
- käynnistys samaan tapaa kuin F10&F11:sta eli ei enää koloa ratin vieressä
- pyyhkijät poterossa ja erillinen huoltoasento F10:n tapaan
Spekulointia siellä sun täällä:
- Comfort-istuimet tarjolle
- adaptiivinen vakionopeussäädin lisähintaan
- hybridiä tarjolle
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Saa nähdä onko 3-sylinterinen moottori tulossa kolmosen keulalle ja toisaalta onko se tulossa heti kättelyssä vai vasta myöhemmin. Jotenkin vaikea ajatella, että heti esittelyssä, mutta mistäs sitä tietää...
"The big news at launch is likely to be a 150bhp 1.5-litre, three-cylinder diesel, expected to produce less than 100g/km of CO2, aided by further advances in BMW’s Efficient Dynamics tech."
Lähde: http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/254756/" onclick="window.open(this.href);return false;
"The big news at launch is likely to be a 150bhp 1.5-litre, three-cylinder diesel, expected to produce less than 100g/km of CO2, aided by further advances in BMW’s Efficient Dynamics tech."
Lähde: http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/254756/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Miltä lie kuulostaa 3-pyttyinen dieselMicco kirjoitti:3-pyttysessähän alkaa olla äänimaailma taas kohdallaan, kun laittaa vähän putkistoa. Ainakin jos vertaa vanhoja Suzukeja ja Daihatsuja... Nehä kuulosti "melkein" 6-koneelta...
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2776
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
- Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013
Tämmöiset enkelinsilmät tulee tulevaan kolmoseen:
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=489655" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=489655" onclick="window.open(this.href);return false;