Tervehdys!
Olisi mietinnässä nelossarjan avon (F33) tuonti ulkomailta Suomeen ympärivuotuiseksi käyttöautoksi ja hieman on ollut vaikeaa löytää tietoa tuon auton kieliversion muuttamisesta. Menee vissiin koodaamalla, vai? Toki samalla voi ruuvata muitakin ominaisuuksia mieleisekseen. Pysyykö kieliversio yms. asiat ns ikuisesti, vai voivatko ne kadota esim. huollon yhteydessä?
Toki muitakin vinkkejä f3x tarkastettaviin asioihin kuulen mielelläni, esimerkiksi huolto-ohjelma suhteen, että missä kilometreissä tulee isompia huoltoja?
Kiitokset jo etukäteen, kesää odotellessa!
F3x kieliversion koodaus / F33:n tuonti ulkomailta
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1249
- Liittynyt: 22 Joulu 2010, 10:52
- Auto: F31 320d
- Paikkakunta: Tuusula
- Viesti:
Juuri noin. Kieltä ei todellakaan "koodata" sinne, vaan valitaan käyttäjä valitsee valikosta haluamansa kielen.
Suomi tuli ainakin kolmossarjalaisiin 7/2014. En tiedä mikä ihmeen piste se tuo on. Eihän vuosimallikaan vaihtunut tuossa.
Minulla oli muistaakseni F31 8/2014 ja siinä Suomi oli valikossa.
http://www.jakiltech.fi BMW diagnostiikkaa & ohjelmointeja. FRM3 korjaukset, DME DDE kloonaukset
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1249
- Liittynyt: 22 Joulu 2010, 10:52
- Auto: F31 320d
- Paikkakunta: Tuusula
- Viesti:
Merkkiliikkeessäkö?
http://www.jakiltech.fi BMW diagnostiikkaa & ohjelmointeja. FRM3 korjaukset, DME DDE kloonaukset
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1249
- Liittynyt: 22 Joulu 2010, 10:52
- Auto: F31 320d
- Paikkakunta: Tuusula
- Viesti:
Mitenkhän tällainen on mennyt minulta ohi
Hyvä tietää, tarkoittaa, että voin päivittää autoja "Suomi- kelpoiseksi".
Pitääkin löytää jostakin ensimmäinen potilas.
http://www.jakiltech.fi BMW diagnostiikkaa & ohjelmointeja. FRM3 korjaukset, DME DDE kloonaukset
Jos siirrytään tuohon ulkomailta hakuun. Olen itse kanssa katsellut noita F33 ja kooneeltaan 428 tai 435 m sport + m performance varuste paketilla olevia, että on etu,sivu ja takalippa jne... Mutta kun nyt olen katsonut niitä ja kysellyt vin numeroa, että voin katsoa auton tiedot, niin vastaan on tullut monta vaihtoehtoa missä auto ollut kolarissa/vesivahingossa ja ostettu jenkeistä liettuaan korjattavaksi ja sieltä tullut saksaan ja korjattu jonkun lain pykälän 21/25 mukaan. mistä tämä mahtaa johtua? eikö saksalaiset osta noilla paketeilla tätä koria
no voipi tietenkin olla niinkin, mutta en oikein tähän usko kun kuitenkin katselen yli 30t€ autoja ja siihen suomen ihanat verot päälle, niin auto suomeen verotettuna on sen noin 45-50t€ eli aika linjassa mitä suomen m sporteista pyydetään suomessa.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1249
- Liittynyt: 22 Joulu 2010, 10:52
- Auto: F31 320d
- Paikkakunta: Tuusula
- Viesti:
Tämä, lisäksi Saksassa ei ole myyty bensoja juuri ollenkaan uutena. Jenkeissä pelkästään, karrikoiden.
http://www.jakiltech.fi BMW diagnostiikkaa & ohjelmointeja. FRM3 korjaukset, DME DDE kloonaukset