Tietääkö joku tarkkaan ottaen syyn siihen, miksi 330e ei saan verokoukkua, vai saako jostain jälkiasennuksena?
Ilmeisesti akut takaluukussa jotenkin häiritsee koukun kiinnittämistä?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vetokoukku 330e?
Varma vastaus olisi hauska tietää. Oma veikkaus on, että sähköpaketin jäähdytystä ei ole mitoitettu suurempaa kuormitusta varten. Joissakin hydrideissähän koukun kyllä saa, mutta vetopainot on rajoitettu naurettavan pieneksi.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 105
- Liittynyt: 19 Syys 2016, 22:09
Voisihan siihen tehdä sellaisen ajomoodin, joka vain vetoa varten, ottaisi koko sähkösysteemin pois päältä?Clavurion kirjoitti:Varma vastaus olisi hauska tietää. Oma veikkaus on, että sähköpaketin jäähdytystä ei ole mitoitettu suurempaa kuormitusta varten. Joissakin hydrideissähän koukun kyllä saa, mutta vetopainot on rajoitettu naurettavan pieneksi.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 144
- Liittynyt: 01 Kesä 2010, 18:00
- Auto: EX BMW 320iA Xdrive touring LNE 2013
Subaru
Kyllä Toyota Rav4 Hybrid AWD vetopaino 1650kg on ihan kelvollinenClavurion kirjoitti:Varma vastaus olisi hauska tietää. Oma veikkaus on, että sähköpaketin jäähdytystä ei ole mitoitettu suurempaa kuormitusta varten. Joissakin hydrideissähän koukun kyllä saa, mutta vetopainot on rajoitettu naurettavan pieneksi.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 105
- Liittynyt: 19 Syys 2016, 22:09
Ok, mutta kun ei viittis ostaa sellaista möhkälettä tunnin ajoa varten per vuosi.Kartsa kirjoitti:Kyllä Toyota Rav4 Hybrid AWD vetopaino 1650kg on ihan kelvollinenClavurion kirjoitti:Varma vastaus olisi hauska tietää. Oma veikkaus on, että sähköpaketin jäähdytystä ei ole mitoitettu suurempaa kuormitusta varten. Joissakin hydrideissähän koukun kyllä saa, mutta vetopainot on rajoitettu naurettavan pieneksi.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 284
- Liittynyt: 14 Loka 2016, 22:34
- Auto: G30 & F30
- Paikkakunta: Espoo
Jos tarve kuljettaa isoja tavaroita jotka peräkonttiin ei mahdu on 1 tunti vuodessa niin eikö silloin ole paljon kätevämpää vuokrata paku tuon tunnin ajaksi? Tulee varmasti halvemmaksikin kuin peräkoukku ja kamojen kuljetuskin onnistuu helpommin.Autotohtori kirjoitti:Ok, mutta kun ei viittis ostaa sellaista möhkälettä tunnin ajoa varten per vuosi.Kartsa kirjoitti:Kyllä Toyota Rav4 Hybrid AWD vetopaino 1650kg on ihan kelvollinenClavurion kirjoitti:Varma vastaus olisi hauska tietää. Oma veikkaus on, että sähköpaketin jäähdytystä ei ole mitoitettu suurempaa kuormitusta varten. Joissakin hydrideissähän koukun kyllä saa, mutta vetopainot on rajoitettu naurettavan pieneksi.
ps. ota pois tuo tapatalkin allekirjoitus
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 105
- Liittynyt: 19 Syys 2016, 22:09
Tunti vuodessa tarkoittaa kaksi kertaa vuodessa. Viidessä vuodessa 10 kertaa. Saatat olla oikeassa että halvemmaksi tulee, mutta siis pakussakin pitää olla vetokoukku.Antore kirjoitti:Jos tarve kuljettaa isoja tavaroita jotka peräkonttiin ei mahdu on 1 tunti vuodessa niin eikö silloin ole paljon kätevämpää vuokrata paku tuon tunnin ajaksi? Tulee varmasti halvemmaksikin kuin peräkoukku ja kamojen kuljetuskin onnistuu helpommin.Autotohtori kirjoitti:Ok, mutta kun ei viittis ostaa sellaista möhkälettä tunnin ajoa varten per vuosi.Kartsa kirjoitti: Kyllä Toyota Rav4 Hybrid AWD vetopaino 1650kg on ihan kelvollinen
ps. ota pois tuo tapatalkin allekirjoitus
P.s.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Toi on mielestäni typerää.Autotohtori kirjoitti: P.s.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19 Huhti 2016, 11:20
- Auto: 530xe
Kun tää on bemarifoorumi, niin puhutaan mielummin bemareista?Kartsa kirjoitti:Kyllä Toyota Rav4 Hybrid AWD vetopaino 1650kg on ihan kelvollinen
BMW X5 40e: Sallittu vetopaino jarruton/jarrullinen kg 750/2700 <- tuo on aika kelvollinen?
BMW 530ex 2020 - kulutus
Ex: BMW 330e 2016 - kulutus 57tkm ajalta
Ex: BMW 330e 2016 - kulutus 57tkm ajalta
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 144
- Liittynyt: 01 Kesä 2010, 18:00
- Auto: EX BMW 320iA Xdrive touring LNE 2013
Subaru
Anteeksi, mutta vastasin vaan tuohon lauseeseen "Joissakin hydrideissähän koukun kyllä saa, mutta vetopainot on rajoitettu naurettavan pieneksi."toukopouko kirjoitti:Kun tää on bemarifoorumi, niin puhutaan mielummin bemareista?Kartsa kirjoitti:Kyllä Toyota Rav4 Hybrid AWD vetopaino 1650kg on ihan kelvollinen
BMW X5 40e: Sallittu vetopaino jarruton/jarrullinen kg 750/2700 <- tuo on aika kelvollinen?
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19 Huhti 2016, 11:20
- Auto: 530xe
Ei tämä niin vakavaa kunhan vinkkasin että hyvä esimerkki löytyy ihan merkin piiristäkin.Kartsa kirjoitti:Anteeksi, mutta vastasin vaan tuohon lauseeseen "Joissakin hydrideissähän koukun kyllä saa, mutta vetopainot on rajoitettu naurettavan pieneksi."
BMW 530ex 2020 - kulutus
Ex: BMW 330e 2016 - kulutus 57tkm ajalta
Ex: BMW 330e 2016 - kulutus 57tkm ajalta
Ja minun alkuperäinen pointti koski esim. Toyota Camry hybridiä, johon koukun kyllä saa, mutta vetopaino on rajoitettu 300 kg. Eli tuossa tapauksessa rajoituksen täytyy tulla voimalinjasta, kun saman auton ei-hybrid versiolla vetopaino on aivan toista luokkaa.Kartsa kirjoitti: Anteeksi, mutta vastasin vaan tuohon lauseeseen "Joissakin hydrideissähän koukun kyllä saa, mutta vetopainot on rajoitettu naurettavan pieneksi."
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 88
- Liittynyt: 31 Touko 2016, 14:29
- Auto: BMW 330e M-Sport -16 *myyty*
Kyllä sinne koukun saa kiinni. Mielenkiintoinen tuo ruottalainen ote, muutaman tuontiauton olen koukulla kyllä nähnyt. Ajattelin että se on laitettu vain pyörän/tms. kuljetusta varten.
Jos tosiaan ruottissa on vetopaino, siirtyyköhän se tuodessa meidän otteeseen? Olen siinä ymmärryksessä, että vetopaino on EU-tyyppihyväksyntä ja siinä ei ole maakohtaisia eroja.
545e M-Sport -21
ex: 330e M-Sport -16
ex: 330e M-Sport -16