Mikä F31 tilalle?

F30, F31, F32, F33, F34, F36
mtbiker
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 11
Liittynyt: 05 Marras 2017, 10:30

Eli auto 2015 ja ajettu 135t,koneena surkeaa tekniikkaa oleva N13. Mulla on ollut paljon vikoja: ketjun venymisen takia se on uusittu,lisäksi ilmamassamittarin olen joutunut uusimaan sekä ja nyt sitten talvella hajosi termostaatti,siinä isoimmat. Lisäksi äänitorvet olen joutunut uusimaan ja sumareita on mennyt 1 kpl. Onko nuo viimeisimmät esim 320i koneella olevat yhtään parempia luotettavuudeltaan eli B sarjan bensat? Jos ei niin pitää keksiä joku muu hyvä farkku,mieluiten takavetoinen ja nelikko joka olisi luotettavuudeltaa ihan eri tasoa. Toitsuhan olisi se juttu mutta ei saa Corollaa nelikkona ja on muutenkin tylsä. Vaggilaisiinkaan en uskalla koskea,diesel ei ole vaihtoehto lyhyiden siirtymien takia.
Petteri75
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 194
Liittynyt: 30 Kesä 2012, 13:04
Auto: 530e iPerformance Luxury Line -20

Ex-F30 320iA M Sport -17 oli päivitetyllä B48M -koneella ja vaikka autossa oli kyllä kaikkea mahdollista takuukorjausta (takaiskunvaimentimet, vaihdelaatikko jne), niin moottorissa ei ollut koskaan mitään ongelmia. Ajoa oli 0-150tkm vajaan 5 vuoden aikana, öljynvaihdot 12-15tkm välein ja muutenkin sitä paijattiin kyllä.
Driver57
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 16
Liittynyt: 09 Tammi 2017, 21:34
Auto: OOOO

Samat pohdinnat menossa. Kunhan saadaan auto korjattua (ilmastointi) niin lähtee myyntiin.
Ei ole oikein selkeää polkua sopivampaan ajokkiin, uusi G21 tuntuu isolta ulkoa mutta tilaa sisällä ei paljoa lisää, Audit on Audeja (hyvine ja huonoine puolineeen), Volkkarit ei houkuta, Subaruista ei tietoa jne. Lisäksi farkkujen määrä mallistoissa on vähentynyt harmillisesti.
mtbiker
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 11
Liittynyt: 05 Marras 2017, 10:30

Vaihdoin sittenkin samanlaisen tilalle mutta lci. Olen todella tyytyväinen,kulku on huomattavasti pehmeämpää mutta samalla ripeämpää tietydti kun tehoa on lisää. Sporttipenkit nahoilla on ihan mielettömän hyvät penkit. Lisäksi tuli varusteita kuten ratinlämmitys,tutkat molempiin päihin,sadetunnistin,varashäly,nahkasusta tosiaan,Xdrive,ledit yms. Ei oo vieläkään tullut ostomorkkista vaikka värikin on sama ;) Autossa on vieläpä premium selection takuu joten suhtkoht huolettomia kilsoja ainakin vähän aikaa.
On se F vaan niin kova tuote ettei moni pysty samaan ja siis uskoisin että pärjään vieläkin ilman lääppimisnäyttöä ja liikennemerkkien tunnistimia tms mitä ois saanu samaan rahaan esim uudessa Leonissa ja muissa vastaavissa.
Vastaa Viestiin