Teline kännykälle

F20, F21, F22, F23
Kynäkauppias
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 538
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 10:41
Auto: F16 30d + powerkit
Tilattu G30
Paikkakunta: Oulu

Mulla oli Ipad2 broditin telineessä eikä sekään heilunut/tutissut, todella jämäkkä tuo brodit. Mutta mulla oli tuo tuulettimen eteen asennettava, en osaa sanoa miten jämäkästi istuu tuossa pilarissa, olettaisin että hyvin. Parasta on kuitenki ettei tuosta jää autoon jälkiä.

CD-levyn paikalle laitettava ei laadullisesti ollut yhtä hyvä ja puhelin(teline) tutisi kuoppaisella tiellä ja talvella, mutta se nyt meni tilapäisratkaisuna.
Avatar
aavee
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 291
Liittynyt: 16 Tammi 2012, 11:46
Auto: F31 320iA xDrive '14
Paikkakunta: Espoo

Minulla on itseasiassa molemmat, Brodit ja Kenu käytössä kun pitää kantaa kahta luuria mukana.
Brodit on erittäin tukeva ja lataava malli kun on käytössä niin luuri latautuu samalla koko ajan.

Kenu on käytössä sekondääriluurille silloin kun sitä pitää näkökentässä pitää (työaikana) ja sekin on yllättävät tukeva.

Molemmat telineet ovat keskituulettimien päällä- Brodit vasemmanpuoleisen keskellä, sen verran alhaalla ettei siinä oleva luuri blockaa iDriven näyttöä ja Kenu oikean ritilän oikeassa reunassa niin että sekään ei häiritse muita laittaita.

Voin suositella molempia. Erilaisia imukuppikiinnitteisiä on tullut kokeiltua ja jokainen niistä on pettänyt jollain tapaa joko fyysisesti tai sitten peittämällä käkökenttää.

Kenu on myös siitä hyvä että se on helppo ottaa reissuun mukaan ja lyödä vaikka vuokra-auton tuuletinritilään kiinni, hahloja kun siinä on kahta kokoa, niin mahtuu meilkein mihin ritilään vain.
Ex: F20 118dA
pamatika
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 7
Liittynyt: 09 Maalis 2015, 17:45

Yksi vaihtoehto voisi olla Breffon Spiderpodium. Kyseinen kumi-rautalanka viritys on ollut aika näppärä myös lentokoneessa kun sen saa taivuteltua kiinni edessä istuvan selkänojaan esim leffojen katselua varten.
Onpa tuo saatu jopa fillariinkin viritettyä kiinni. Tosin kovin kuoppasilla teillä ei uskaltanut ajella.

http://euro.breffo.com/pages/spiderpodium
Kalakauppias
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 20
Liittynyt: 17 Elo 2015, 18:46
Auto: F20 LCI 120da X-Drive 2015

Kenun sitten hankin, nyt vaan odotellaan että saa auton johon sen sovittaa :)

Kiitokset kaikille vastauksista,
DeAlpin
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1
Liittynyt: 15 Syys 2020, 15:06
Auto: BMW 320GT
Paikkakunta: Jämsä

Itse olen suosinut tuuletusritilään kiinnitettävää autotelinettä koska se on helppo kiinnittää nopeasti mihin tahansa. Plussaa myös, ettei jää mitään jälkiä ja voi käyttää jokaisen puhelimen kanssa.
Bmw120xda
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 12
Liittynyt: 02 Syys 2019, 10:10

Liitteenä pari kuvaa yhdestä vaihtoehdosta. Haittaa / estää / rajoittaa vapaata ilmansuuttimen käyttöä / suuntausta. Perustuu magneettisuuteen. Luuri pysyy paikallaan. Merkkiä en muista. Prismasta;)
20xda
Vastaa Viestiin