F20 tilaukset
Aivan, ykkössarjassa on parhaissa stereoissa eri vahvistin kuin kolmos- ja vitossarjassa. Isommissa malleissa se on MOST-väylässä ja eq löytyy, ykkösessä signaali menee analogisena soittimelta vahvistimelle. Sama järjestely kuin hifi-paketissa, vahvistin ja kaiuttimet ovat toki paremmat.
Kaikkien bemujen vikakoodinluku/livedata, koodaus , ohjelmistopäivitys.
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
- elem
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 78
- Liittynyt: 13 Kesä 2015, 14:45
- Auto: 330e -20
MB A250e -21 - Paikkakunta: Pirkkala
Kiitos Ricracing, uusi auto on ollut ensimmäiset muutamat sadat kilometrit todellista "Freude am Fahren". Ei mitään vikoja tai ongelmia.Havis kirjoitti:Ymmärsin elemin tarkoittaneet positiivista vaikutelmaa 3-sylinterisen pakoäänistä, ei suinkaan mitään konehuoneen pellin räminää. HUOM Rähinä vs räminä, kaks eri sanaa.Ricracing kirjoitti:...elem Onnea uudelle autollesi Tuo moottorin räminä on kuulemma ominaisuus. Lue mun "huolto raportti".
Ja kuten Havis arveli, tarkoitin rähinällä juuri 3-sylinterisen positiivisella tavalla omalaatuista pakoääntä. Ei ainakaan vielä (kopkop) ole kuulunut mitään peltistä räminää tai muutakaan epäasiallista ääntä konehuoneesta. Eipä muuten näytä tämän B38-koneen pakosarjaan integroidun turbon päällä olevan edes mitään erillistä lämpösuojapeltiä. Öljytikkuakaan tässä koneessa ei ole.
Jos nyt hakemalla jotain negaa haetaan, niin kylmäkäynnistys on ainoa jossa 3-mukinen paljastaa itsensä ja tärisyttää koria hetken aikaa. Sen jälkeen on lähes värinätön.
Sitten täällä onkin ollut taas vääntöä eri hifeistä. Tässä perussoittimessa ei basso ainakaan rämistä tai resonoi, kun sitä ei niin paljoa edes ole Myös diskantit ovat hieman kateissa, joten jossain vaiheessa on edessä vähintään kaiutinten päivitys parempiin ja ovien lisävaimennus, johon jo etukäteen hieman valmistauduin. Jo tämän luulisi nostavan äänenlaatua merkittävästi, jopa samoille haminoille yli tonnin lisähintaisen parhaan hifin kanssa, mutta halvemmalla. Ei se kaiutinten määrä, vaan laatu? En nimittäin hae mitään kellaribassoa, vaan puhtaampaa ja tasapainoisempaa sointia kohtuuvolyymeillä.
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Ei mua hitsaa mikään. Mutta väärän data jakaminen ei ole toivottavaa. Varsinkin kun esittäydyt tällä saitilla tekisenä guruna.Böntti kirjoitti:No mikä se nyt taas kiristää Ricracing:llä? Tällä hetkellä parhaiden stereoiden nimi näyttää olevan Harman Kardon. Nimi vaihtelee ajankohdan ja korimallin mukaan. Välillä puhutaan top hifistä, välillä hifi system professionalista, toisinaan Logic seiskasta ja tällä hetkellä näköjään Harman Kardonista. Ei tämä kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa että stereoversioita on kolme ja ominaisuudet ovat mitä mainitsin. Tarkat tehot ja kaiutinmäärät riippuu korimallista ja valmistusajankohdasta. Tämä tarjonta on ollut voimassa ainakin E60:en esittelystä asti. Kalliimpiin korimalleihin on lisäksi olemassa neljäs taso jota on ollut tarjolla ainakin nimillä individual audio sekä Bang & Olufsen. Tällä hetkellä F10:ssä paketin nimi on Bang & Olufsen high-end Surround Sound System -kaiutinjärjestelmä.
F20/21 paras audio setti on ollut tähän asti HK:n 380 W stydeemi, jota ei siis pitä sekoittaa F10 ensivuosimallien HI-FI Professional laitteisiin. Sanomattakin selvää on että alkaen 2010 mallisten 5-sarjalaisten silloisten huippusteroiden soundi Hi-Fi Pro stereot (600W ja 13 kaiutinta, sis. 2 subbaria) olivat ja ovat paremmat kuin pikkuruisen F20:n HK:t.
Olisko sitten F10 LCI-malliin tullet vielä paremmin soundaavat Hi End B&O:t.
Iloitaan nyt uusista hienoista LCI F20:stä joihin saa hinnaston mukaiset stereot joissa perus kaiuttimet jotka ovat lähes samaa paskaa kuin Hi-Fit. Sori nyt vaan. Tämä on sitä BMW:n rahastuspolitiikkaa joka ei ole minun syytäni.
Keskustellaan, ei hitsailla
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
En ole jakanut väärää tietoa. Se että stereopaketin nimi meni väärin ei paljon lopputulokseen vaikuta. Pointti oli siinä että stereoita on kolmea eri versiota sekä isommissa koreissa neljäs B&O.
Kaikkien bemujen vikakoodinluku/livedata, koodaus , ohjelmistopäivitys.
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
- elem
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 78
- Liittynyt: 13 Kesä 2015, 14:45
- Auto: 330e -20
MB A250e -21 - Paikkakunta: Pirkkala
Autotallissa täällä: http://www.bmwforum.fi/viewtopic.php?f=32&t=9244elem kirjoitti:Viime perjantaina sain ajoon oman uuden ykkösen. Naama hymyssä menty ensimmäinen 100 km! Vastaa odotuksia kyllä. Uusi 3-pyttyinen on sisälle yllättävänkin hiljainen ja värinätön. Ulos sen sijaan pitää mielenkiintoisen kuuloista rähinää, sopivasti. Sen mitä nyt on viitsinyt kaasua painaa, niin ei kyllä uskoisi 1,5-litraiseksi kolmimukiseksi. Kulkee todellakin paljon vaivattomamman ja mukavamman oloisesti kuin ex-Mondeo Ecoboost.
Ei-runflat-renkaat ruksin ja alle sattuivat Bridgestone Turanzat. Eivät ole hiljaisimmasta päästä, W-nopeusluokkakin No katsotaan nyt vaimenevatko yhtään ensimmäisten satojen kilometrien jälkeen. Muuten auto tuntuu hyvin laadukkaan ja hiljaisen oloiselta, ei nitinöitä/natinoita ja ovetkin sulkeutuvat mukavasti kumahtaen.
En tietoisesti ruksinut mitään hifejä, vaan tarkoitus on tässä joskus parantaa aftermarket-osilla äänentoistoa. Olen ymmärtänyt, että jos näin aikoo tehdä, niin ei ole järkeä ensin maksaa hifistä saati HK:sta. No, siitä myöhemmin.
Niin, siksi vasta näin vähän kilometrejä, koska aika on mennyt pestessä ja vahatessa. Nyt on pinnoissa perusteellisten pesujen jälkeen FK1000P+Collinite 915. Verhoilut myös suojattuna. Menihän noissa useampi tunti.
Autotallijuttu kuvineen tulossa hieman myöhemmin.
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
elem kirjoitti: Autotallissa täällä: http://www.bmwforum.fi/viewtopic.php?f=32&t=9244
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 125
- Liittynyt: 10 Tammi 2013, 11:22
- Auto: G31 540i xDrive Msport
Tein (tai siis vaimo teki) päätöksen, että 120dA xdrive Business M Sport Estoril sinisenä ja lisäksi Adaptiiviset LEDit keulalle, Sport-ohjaus, M Sport-jarrut, adaptiivinen M alusta, H/K:t, vaihdeliipottimet rattiin, kaatuvat takapenkit ja säätyvät möykyt ristiselän alle noin suurinpiirtein. Jotain pientä sälää vielä lisäksi.Seppo(nimi muutettu) kirjoitti:Värikin on vielä arvonnan kohteena, pitää varmaan kysyä muijaltakin jotain, eli "ajatko estoril-sinisellä vai valkoisella"?
Muuten tulossa olisi peruskauraa liisariksi eli M sport paketti, sports jarrut, säätyvä alusta, H/K stereot, 18" vanteet yms pikkujuttuja tyyliin vaihdeläpyttimiä rattiin jne.
Vanteet 17" tehtaalta, varmaan poltan noi väkisin tulevat RFT-kumit keväällä ja ostan kunnolliset isommat vanteet tilalle. Oliskohan se siinä.
Nousi tuossa loppumetreillä vaihtoehdoksi vielä Ocu RS tdi 4x4, mutta arvaan, että tällä on mukavampi painella ympäri maaseudun pikkuteitä.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 222
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 11:16
- Auto: Q7 etron TDI -17
CLA 250e -21
E81 116i -09 - Paikkakunta: Tuusula
Aika namu tulossa!Seppo(nimi muutettu) kirjoitti:Tein (tai siis vaimo teki) päätöksen, että 120dA xdrive Business M Sport Estoril sinisenä ja lisäksi Adaptiiviset LEDit keulalle, Sport-ohjaus, M Sport-jarrut, adaptiivinen M alusta, H/K:t, vaihdeliipottimet rattiin, kaatuvat takapenkit ja säätyvät möykyt ristiselän alle noin suurinpiirtein. Jotain pientä sälää vielä lisäksi.
Vanteet 17" tehtaalta, varmaan poltan noi väkisin tulevat RFT-kumit keväällä ja ostan kunnolliset isommat vanteet tilalle. Oliskohan se siinä.
Nousi tuossa loppumetreillä vaihtoehdoksi vielä Ocu RS tdi 4x4, mutta arvaan, että tällä on mukavampi painella ympäri maaseudun pikkuteitä.
Näköjään tosiaan ei 17":sta saakaa ilman RFT:tä..
ex BMW:E60 520da -09, F11 520da -12, E61 530xd -09, F20 120da -13, E70 X5 40d -12, F15 X5 30d -14, F60 Mini Countryman S E ALL4 -17
- alpin_sport
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 188
- Liittynyt: 01 Maalis 2015, 17:55
- Auto: 320i E90
- Paikkakunta: Lohja
Estoril blue + M sport = nam!
Aika tuhdisti olet koonnut lisävarusteita; itse olisin säästänyt xDrive & vaihteistoläppien, hifien ja adapt.valojen rahat alustan & vanteisiin/renkaisiin
Ja kyllä mun mielestä Bemun tulee olla takaveto, niin on kesälläkin hauskaa!
Aika tuhdisti olet koonnut lisävarusteita; itse olisin säästänyt xDrive & vaihteistoläppien, hifien ja adapt.valojen rahat alustan & vanteisiin/renkaisiin
Ja kyllä mun mielestä Bemun tulee olla takaveto, niin on kesälläkin hauskaa!
Makuasiotahan nämä on mutta itse en kyllä ikinä vaihtaisi hifejä tai varsinkaan adaptiivista kaukovaloassistenttia vanteisiin. Onhan Seppo(nimi muutettu) ottanut tilaukseen myös tuon kaukovaloassistentin? Vai tuleeko se adaptiivisten ledien mukana automaattisesti?
Kaikkien bemujen vikakoodinluku/livedata, koodaus , ohjelmistopäivitys.
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1336
- Liittynyt: 20 Tammi 2012, 10:40
- Auto: BMW 740 Le x-drive G12
Ford Ranger Wildtrak - Paikkakunta: Kaarina
Tai neliveto, niin on hauskaa ympäri vuoden. Kunhan eio etuveto.alpin_sport kirjoitti: Ja kyllä mun mielestä Bemun tulee olla takaveto, niin on kesälläkin hauskaa!
Ex:
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 125
- Liittynyt: 10 Tammi 2013, 11:22
- Auto: G31 540i xDrive Msport
> Böntti
Jaa no en ole erikseen raksinut sitä kaukosäädintä mukaan, mutta pitää varmistaa tarvitseeko lisäillä vielä pakettiin. Jotenkin vaan se adaptiivisuuden ajatus tuntuisi kärsivän, mikäli mukaan tarvitsee vielä sitten erikseen jonkun pirun assistentin? Oletin, että adaptiivisessa paketissa saa mukana kaikki herkut, mutta on toisaalta semmonen sanontakin: "Ensimmää luulin, sittemmää tiäsin ja oli siällä muitaki".
Jos noi 17" vakiovanteet/renkaat alkaa ärsyttämään (niinkuin jo paperilla alkoivat), niin tilaan sitten uudet isommat myöhemmin. Saanpahan paremmat/kevyemmät ja etenkin sellaiset renkaat kuin haluan. Tommonen BMW M Sport 18" vanne/rengaspaketti 255 leveänä runflattina muuten painaa ihan vitusti, eikä ajettavuudelle muutenkaan tehnyt yhtään pahaa, kun vakiot runcrapit vaihtuivat tavallisiin Hakka Blackeihin.
Jaa no en ole erikseen raksinut sitä kaukosäädintä mukaan, mutta pitää varmistaa tarvitseeko lisäillä vielä pakettiin. Jotenkin vaan se adaptiivisuuden ajatus tuntuisi kärsivän, mikäli mukaan tarvitsee vielä sitten erikseen jonkun pirun assistentin? Oletin, että adaptiivisessa paketissa saa mukana kaikki herkut, mutta on toisaalta semmonen sanontakin: "Ensimmää luulin, sittemmää tiäsin ja oli siällä muitaki".
Jos noi 17" vakiovanteet/renkaat alkaa ärsyttämään (niinkuin jo paperilla alkoivat), niin tilaan sitten uudet isommat myöhemmin. Saanpahan paremmat/kevyemmät ja etenkin sellaiset renkaat kuin haluan. Tommonen BMW M Sport 18" vanne/rengaspaketti 255 leveänä runflattina muuten painaa ihan vitusti, eikä ajettavuudelle muutenkaan tehnyt yhtään pahaa, kun vakiot runcrapit vaihtuivat tavallisiin Hakka Blackeihin.
Hinnaston mukaan kaukovaloassistentti maksaa ledien yhteydessä nolla euroa eli eiköhän se kuulu tuohon settiin automaattisesti. Ennen muinoin (reilu vuosi sitten) assari piti muistaakseni tilata erikseen kääntyvien xenonien lisäksi.
Kaikkien bemujen vikakoodinluku/livedata, koodaus , ohjelmistopäivitys.
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
- KariFi
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 138
- Liittynyt: 21 Heinä 2013, 17:27
- Auto: F11 M550d -13
- Paikkakunta: Janakkala
On kyllä sellaisia heittoja, että pahaa tekee. Mun käsittääkseni ei ole esittäytynyt minkään alan guruna, vaan teot puhuvat puolestaan ihan riittävästi. Kun vertaa ao. keskustelijoiden antien hyödyllisyyttä tällä ja muilla palstoilla, kannattaisi pitää mölyt mahassa.Ricracing kirjoitti:Varsinkin kun esittäydyt tällä saitilla tekisenä guruna.
exät: 530 dAT -04, 525 dAT -98, 525iA -91, 320i -81. Näillä yht n. 1.1 Mkm.
+1KariFi kirjoitti:On kyllä sellaisia heittoja, että pahaa tekee. Mun käsittääkseni ei ole esittäytynyt minkään alan guruna, vaan teot puhuvat puolestaan ihan riittävästi. Kun vertaa ao. keskustelijoiden antien hyödyllisyyttä tällä ja muilla palstoilla, kannattaisi pitää mölyt mahassa.Ricracing kirjoitti:Varsinkin kun esittäydyt tällä saitilla tekisenä guruna.
Samaa mieltä. Aika paljon enemmän tietoa on kuin useimmilla täällä.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
- alpin_sport
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 188
- Liittynyt: 01 Maalis 2015, 17:55
- Auto: 320i E90
- Paikkakunta: Lohja
Juuri niin. Mulla on perus bisnes-radio/cd parilla vakiokaiuttimella ja ovat riittävät minulle.Böntti kirjoitti:Makuasiotahan nämä on
Jos taas mun ajot olisivat enimmäkseen pitkiä motarisiivuja niin kenties arvostaisin hifit, vakkarit & valoavustajat korkeammalle. Mutta omat ajot on lähinnä taajama ja mutkatiepyörittelyä, ja panostan mieluummin alustaan, renkaisiin ja vanteisiin. Makunsa kullakin.
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Tottakai frendit jeesaavat ja heittelevät juttuja E90, F10 ja jopa F11 M autoista.
Mutta kun nyt puhutaan pikkuisesta F20/21 autoista.
Mutta kun nyt puhutaan pikkuisesta F20/21 autoista.
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 125
- Liittynyt: 10 Tammi 2013, 11:22
- Auto: G31 540i xDrive Msport
Ai niin, tällaisesta tuli kuittaus ja ilmoitus rakennusviikosta:
120d xDrive 5-dörrar, Estoril Sininen, Kangas Hexagon / alcantara Anthracite
Monitoiminäppäimet ohjauspyörässä
Runflat-renkaat 2N3 17" kevytmetallivanteet Star-spoke 383M
M Sport-jarrut
Pyörien lukkopultit
Steptronic Sport -automaattivaihteisto
Rengaspainevalvonta
Adaptiivinen M alusta
Mukautuva sport-ohjaustehostus
M Sport -paketti
Velour-lattiamatot
Varoituskolmio
Automaattisesti himmentyvä taustapeili
Käännettävät takaselkänojat (40:20:40)
Urheiluistuimet edessä
Ristiselän tuki kuljettajalle ja etumatk
Säilytystilapaketti
Istuinlämmitys edessä
Pituussuunnassa säädettävä keskikyynärno
Sisäkoristelistat Aluminium Hexagon
Ajovalojen pesulaite
Pysäkointietäisyyden valvonta (PDC) taka
Sadetunnistin
Automaattinen ilmastointi laajennetuin
Vakionopeussäädin
Mukautuvat LED-ajovalot
Valopaketti
LED-sumuvalot
Kaukovaloavustin
Etumatkustajan turvatyynyn poiskytkentä
Radio BMW Professional
HiFi-kaiutinjärjestelmä harman/kardon
Area-Code 2 DVD
Handsfree-varustus ja USB-liitäntä
Mittaristo, jossa laajennetut toiminnot
M Sport -urheiluohjauspyörä, nahkapäälly
M Sport -aerodynamiikkapaketti
BMW Individual Shadow Line ulkoiset
BMW Individual kattoverhoilu Anthracite
Business M Sport
Kylmän ilmaston versio
Helmikuussa pitäisi postilaatikon kolista, vai miten nämä toimitetaankaan.
120d xDrive 5-dörrar, Estoril Sininen, Kangas Hexagon / alcantara Anthracite
Monitoiminäppäimet ohjauspyörässä
Runflat-renkaat 2N3 17" kevytmetallivanteet Star-spoke 383M
M Sport-jarrut
Pyörien lukkopultit
Steptronic Sport -automaattivaihteisto
Rengaspainevalvonta
Adaptiivinen M alusta
Mukautuva sport-ohjaustehostus
M Sport -paketti
Velour-lattiamatot
Varoituskolmio
Automaattisesti himmentyvä taustapeili
Käännettävät takaselkänojat (40:20:40)
Urheiluistuimet edessä
Ristiselän tuki kuljettajalle ja etumatk
Säilytystilapaketti
Istuinlämmitys edessä
Pituussuunnassa säädettävä keskikyynärno
Sisäkoristelistat Aluminium Hexagon
Ajovalojen pesulaite
Pysäkointietäisyyden valvonta (PDC) taka
Sadetunnistin
Automaattinen ilmastointi laajennetuin
Vakionopeussäädin
Mukautuvat LED-ajovalot
Valopaketti
LED-sumuvalot
Kaukovaloavustin
Etumatkustajan turvatyynyn poiskytkentä
Radio BMW Professional
HiFi-kaiutinjärjestelmä harman/kardon
Area-Code 2 DVD
Handsfree-varustus ja USB-liitäntä
Mittaristo, jossa laajennetut toiminnot
M Sport -urheiluohjauspyörä, nahkapäälly
M Sport -aerodynamiikkapaketti
BMW Individual Shadow Line ulkoiset
BMW Individual kattoverhoilu Anthracite
Business M Sport
Kylmän ilmaston versio
Helmikuussa pitäisi postilaatikon kolista, vai miten nämä toimitetaankaan.
- dzam
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 113
- Liittynyt: 24 Helmi 2012, 21:05
- Auto: F20 LCI 116dA -15
- Paikkakunta: Helsinki
Edelleen kyselen samaa tyhmää kysymystä, mutta en oo vielä oikeen saanut vastausta keneltäkään 1-sarjalaisen omistajalta: Pistäkää kovalle soimaan esim. Arctic Monkeysin "Do I Wanna Know?"-kappale. Alkaako teillä särisemään sterkat bassojen iskiessä sisään (eli kuuluu sellaista ääntä, kuin kaiuttimet olisivat hajalla)?
Tää tapahtuu joillakin bassotaajuuksilla kun soittaa tarpeeksi kovaa, mutta on esimerkiksi maantieajossa todella rasittava "ominaisuus".
Mietin vaan edelleenkin, että onko mulla joku maanantaikappale, kun pitäisi kuitenkin olla hifi-paketillakin varustettu...
Edit: Kävin kuuntelemassa vastaavaa pakettia Airportilla, samaa särinää kuului sielläkin.
Tää tapahtuu joillakin bassotaajuuksilla kun soittaa tarpeeksi kovaa, mutta on esimerkiksi maantieajossa todella rasittava "ominaisuus".
Mietin vaan edelleenkin, että onko mulla joku maanantaikappale, kun pitäisi kuitenkin olla hifi-paketillakin varustettu...
Edit: Kävin kuuntelemassa vastaavaa pakettia Airportilla, samaa särinää kuului sielläkin.
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Hyvä dzam. Hi-Fi paketti ei ollut se mitä halusit. HK:t eivät olisi olleet niin hirveen kalliit... Hyvä biisi sinäänsä.
Vieläkin voit mikäli haluat, tulla CD:si kanssa koekuuntelemaan autooni.
Vieläkin voit mikäli haluat, tulla CD:si kanssa koekuuntelemaan autooni.
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.