F20 viat ja ongelmat
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 44
- Liittynyt: 22 Marras 2020, 11:13
- Auto: BMW 530e M-sport -19
Päivitystä. Oma lotina takaa lakkasi sanoisin vähintään pääosin, kun iskarin yläpäät vaihdettiin, nyt mee kyllä hienosti ja ääni oikeanlaisen pehmeä tai tiivis. Katsotaan kun tulee lumi ja polanteet risteysalueilla.
Moro
Nyt on kysyttävä onko kenelläkään kokemusta ongelmasta, bmw 116i 2013
Kiihdyttäessä alkaa nykimään aika terävästi, ei pala häiriö valo ja vikakoodit pirkka testerillä katsottuna ei mitään koodia
Normi kiihdytyksellä ei mitään oiretta mutta enemmän kaasua antamalla alkaa heti nykimään....
Nyt on kysyttävä onko kenelläkään kokemusta ongelmasta, bmw 116i 2013
Kiihdyttäessä alkaa nykimään aika terävästi, ei pala häiriö valo ja vikakoodit pirkka testerillä katsottuna ei mitään koodia
Normi kiihdytyksellä ei mitään oiretta mutta enemmän kaasua antamalla alkaa heti nykimään....
Ohjausvaihteitahan noista menee ku leipää. Ittellä 120xda M-Sport LCI (7/2016, nopealla sport-ohjauksella ja uutena ostin ja hyviä sileitä teitä ajelin...) exässä vaihdettiin 24 tkm ja 48 tkm kohdilla eli 2- ja 4-vuotiaana. Onneksi oli takuu / BMW Turva voimassa, muuten ois ollut noin 4 tonnin remppa / kerta ja jälkimmäisellä kerralla esitutkiminenkin "maksoi" 2200 € kun ei Laakkosella halunneet uskoa, että se on taas paskana niin piti käännellä iskareita ja koittaa säädellä kaikenlaista Turvan piikkiin. Noh, eihän se mitään auttanut.
Miten ongelma ilmeni sinun tapauksessa?masaf1 kirjoitti: ↑07 Touko 2022, 09:34 Ohjausvaihteitahan noista menee ku leipää. Ittellä 120xda M-Sport LCI (7/2016, nopealla sport-ohjauksella ja uutena ostin ja hyviä sileitä teitä ajelin...) exässä vaihdettiin 24 tkm ja 48 tkm kohdilla eli 2- ja 4-vuotiaana. Onneksi oli takuu / BMW Turva voimassa, muuten ois ollut noin 4 tonnin remppa / kerta ja jälkimmäisellä kerralla esitutkiminenkin "maksoi" 2200 € kun ei Laakkosella halunneet uskoa, että se on taas paskana niin piti käännellä iskareita ja koittaa säädellä kaikenlaista Turvan piikkiin. Noh, eihän se mitään auttanut.
Pykälsi / naksahti kerran silloin tällöin hitaasti ajaessa, sen verran että tuntui ratissa. Esim. aamuisin kun pihasta pakitti 90 astetta tielle niin siinä, tai sitten jossain parkkipaikkapyörityksessä.PEK kirjoitti: ↑15 Touko 2022, 21:12Miten ongelma ilmeni sinun tapauksessa?masaf1 kirjoitti: ↑07 Touko 2022, 09:34 Ohjausvaihteitahan noista menee ku leipää. Ittellä 120xda M-Sport LCI (7/2016, nopealla sport-ohjauksella ja uutena ostin ja hyviä sileitä teitä ajelin...) exässä vaihdettiin 24 tkm ja 48 tkm kohdilla eli 2- ja 4-vuotiaana. Onneksi oli takuu / BMW Turva voimassa, muuten ois ollut noin 4 tonnin remppa / kerta ja jälkimmäisellä kerralla esitutkiminenkin "maksoi" 2200 € kun ei Laakkosella halunneet uskoa, että se on taas paskana niin piti käännellä iskareita ja koittaa säädellä kaikenlaista Turvan piikkiin. Noh, eihän se mitään auttanut.
Ja sitten paikallaan kun rattia heilutteli, niin siinä oli sitten aina pientä klappia ts. ratti kääntyi molempiin suuntiin sniidun ennen kuin renkaat kääntyi mihinkään. Ohjausvaihderempan jälkeen oli aina just eikä melkeen tuolla nopealla sport-ohjauksella, että millinkin käänsi rattia niin pyörät kääntyi heti / motariajossakin selkee ero suuntavakaudessa. Pikku hiljaahan se siitä sitten taas...
Veikkaan, että runflat-orggis-M-Sport-kesärenkaat tuon särki älyttömällä kovuudellaan. Se oli aina kesän jälkeen / kun kelit kylmeni niin sitten klappasi enempi. Ja sitten 48 tkm kun heitin runflatit helvettiin ja tilalle normit niin sen jälkeen ei ainakaan klappi ilmentynyt ~7 tkm / puolen vuoden aikana ennen kuin meni vaihtoon.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 169
- Liittynyt: 12 Heinä 2015, 23:59
- Auto: 316iA F31 -15
- Paikkakunta: Espoo
Ei omaa kokemusta tai tietoa toimiiko, mutta törmäsin tälläisiin netissä.
https://www.ebay.co.uk/itm/314039764027 ... %3A4429486
https://www.ebay.co.uk/itm/314039764027 ... %3A4429486