420 bensiini, xdrive, automaatti ja navi.
Väri Midnight Blue. Alla Dotzin 18" Mugellot
Keskeisimpiä varusteita:
-alumiininväriset ikkunalistat
-M-sport ratti
-valopaketti
Ensi viikolla ikkunat menevät tummennukseen

On hyvä väri, mun eka E60 oli Mystic Blau. Siinä oli vähän sama efekti. Tumman sininen on mun lempiväri.mikke k kirjoitti:Kiitoksia kommenteista!
Tuo väri on jännä, tietyssä valaistuksessa se näyttää hieman vihertävältä!
Ja taas toisessa valaistuksessa syvän siniseltä.

Komppaan. Ainakin keskiökupit pitäisi vaihtaa (jos sopii).legionofboom kirjoitti:Mielestäni uuteen bemariin ei sovi muut kuin originaalit

I agree, mutta otan takaisin sen verran, että vanneasiat on niin makuasioita, että se mikä on toisesta maailman hienoin voi toisen mielestä olla päinvastainen. Varustakoot jokainen autonsa juuri sellaisin vantein, kuin omaa öögaa miellyttääVolvostaBemariin kirjoitti:Komppaan. Ainakin keskiökupit pitäisi vaihtaa (jos sopii).legionofboom kirjoitti:Mielestäni uuteen bemariin ei sovi muut kuin originaalit
Muuten kyllä piru hieno auto! Sisäkuvia kehiin.

Joihinkin saa ja joihinkin ei saa. Kertakaikkiaan kaikkiin tarvikevanteisiin ei mene millään bemun oem-keskimerkit. Kun ei käy, niin ei käy. Tuo voi mm. olla sellainen vanne. Mulla ei esim. käy. On kokeiltu eikä onnistunut asentaa niitä.Ricracing kirjoitti:Väri on mitä parhain mutta nuo Bemarin Sportline vanteet ovat kyllä tyylikkäämmät kuin tarvike vanteet.
Ja saahan noihin tarvike vanteisiin BMW keskiöt, eikä edes pajoa maksa.