Itse asiassa jännä juttu, että sama moottori samoilla tehoilla ja vaihteistolla antaakin LCI mallissa tosiaan puoli sekuntia paremman kiihtyvyyden.///Marko kirjoitti:Oikeassa olet. Lci-mallille on tehty jotain että kiihtyvyys on puolta sekuntia parempi sataseen.
X3 35d M-sport F25
- kokkopa1
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 331
- Liittynyt: 05 Elo 2014, 19:41
- Auto: X1 xDrive25d TwinPwr Tbo A M-Sport 2012
- Paikkakunta: Uusimaa
Hieno X3 ja erittäin fiksua ostaa käytetty, kun löyty noin kohtuu kilsoilla. Tein itse samoin, kun löysin viime heinäkuussa erään autokaupan nurkasta oman X1 Xdrive25d MSportin 9/2012 ja vain 10tkm ajettuna. Kävin ajamassa uutta X1 184hp dieseliä, mutta sain tän tehokkaamman reilusti halvemmalla ja täysin varusteltuna. Uutena vastaavan hinta n. 70K jota en olisi ikinä maksanut X1:stä. Onnittelut tosiaan hienosta autosta ja tuo MSport kyllä kruunaa menopelin Ehkä itselläkin seuraava on X3 kutosella(?)
- ///Marko
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1723
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
- Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport
Toivottavasti softapäivityksillä olisi osuutta asiaanTurbo kirjoitti:Itse asiassa jännä juttu, että sama moottori samoilla tehoilla ja vaihteistolla antaakin LCI mallissa tosiaan puoli sekuntia paremman kiihtyvyyden.
Hienon auton löysit! Harvinaisia löytöjä nämä tuppaavat vähän ajettuna hyvillä varusteilla olemaan. Tämäkin on uutena maksanut ihan kiitettävästi.kokkopa1 kirjoitti:Hieno X3 ja erittäin fiksua ostaa käytetty, kun löyty noin kohtuu kilsoilla. Tein itse samoin, kun löysin viime heinäkuussa erään autokaupan nurkasta oman X1 Xdrive25d MSportin 9/2012 ja vain 10tkm ajettuna.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2776
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
- Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013
Offaria toki, mutta F30 320iA xDrive huiput 230km/h ja 0-100km/h 7,5s. 320dA xDrive huiput 228km/h ja 0-100km/h 7,4s. Huima ero...salmol kirjoitti:Kolmosen (20d & 20i) diesel-nelikot ovat myös nopeampia kuin bensa-nelikot.///Marko kirjoitti:5,3s nollasta sataan. Näkyy olevan nopeampi kiihtymään kuin 35i, jolle luvataan 5,6s.Turbo kirjoitti:Paljon ne lupaa tuolle kiihtyvyyttä ?
Kyllä se liikennevaloista lähtiessä silti varmaan harmittaa.J1978 kirjoitti:Offaria toki, mutta F30 320iA xDrive huiput 230km/h ja 0-100km/h 7,5s. 320dA xDrive huiput 228km/h ja 0-100km/h 7,4s. Huima ero...salmol kirjoitti:Kolmosen (20d & 20i) diesel-nelikot ovat myös nopeampia kuin bensa-nelikot.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2776
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
- Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013
Ei harmita, koska aina löytyy joku kovempi rassi. Jopa kovempi kuin jumalvehje 20d. Liikennevalokisailu ja muu kisailu on minusta poikain hommia. Tänään esim. joku +5ov ukko halus näyttää kuinka Saab 9-5 2.3 turbo lähtee ja lähtihän se. Toki en edes alkanut kisaamaan, mutta vaikka olisinkin, niin olisin silti jäänyt jalkoihin. Mulla on yksi 20d ollu ja en todellakaan halua enää sitä nokivasaraa. Se siitä offarista...salmol kirjoitti:Kyllä se liikennevaloista lähtiessä silti varmaan harmittaa.J1978 kirjoitti:Offaria toki, mutta F30 320iA xDrive huiput 230km/h ja 0-100km/h 7,5s. 320dA xDrive huiput 228km/h ja 0-100km/h 7,4s. Huima ero...salmol kirjoitti:Kolmosen (20d & 20i) diesel-nelikot ovat myös nopeampia kuin bensa-nelikot.
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Hienon auton löysit ///Marko. Onneksi olkoon
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
- ///Marko
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1723
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
- Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport
Kiitos! Kyllähän tuo hymyilyttää aina kun pääsee rattiinRicracing kirjoitti:Hienon auton löysit ///Marko. Onneksi olkoon
Liikkuu tämä kokoisekseen yllättävän ripeästi. Olen edelleen tyytyväinen hankintaan eikä ole tarvinnut potea ostokrapulaa, kuten joskus aiemmin on käynyt.bfi1864 kirjoitti:Onpa hieno X3
Tästä ei paljon varusteita puutu.
Kulkukin varmasti enemmän kun kohdallaan, vaikka massaahan tuossa alkaa olla ihan kiitettävästi..
Ja tuohon kun heittää 1,5t kärryn perään, niin ei paljon tunnu. Enneminkin saa olla huolissaan siitä, että kärry pysyy kaistojen välissä. Tuossa itsellä kävi niin, että kärry tuli kurkkimaan sivuikkunasta, mutta autoa se ei kumma kyllä heiluttanut yhtään, kaasulla siitäkin selvittiin.
- ///Marko
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1723
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
- Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport
Pitänee kesällä kokeilla tuota vetokykyäTurbo kirjoitti:Ja tuohon kun heittää 1,5t kärryn perään, niin ei paljon tunnu. Enneminkin saa olla huolissaan siitä, että kärry pysyy kaistojen välissä. Tuossa itsellä kävi niin, että kärry tuli kurkkimaan sivuikkunasta, mutta autoa se ei kumma kyllä heiluttanut yhtään, kaasulla siitäkin selvittiin.
- ///Marko
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1723
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
- Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport
Pitkän ajan keskikulutus on 7,5l/100km ajotietokoneen mukaan. Itse mittasin viime tankillisella sekalaisessa ajossa 8,6l/100km. Ajosta puolet oli kaupunkipyöritystä ja puolet matkaa. Yhtään en ole yrittänyt polttoainetta säästellä. Webaston käyttö vaikuttaa myös kulutukseen näin talvella. Seurailen tässä mihin tuo pidemmällä aikavälillä asettuu.Teme_P kirjoitti:Hieno peli Markolla. Millainen on arkiajon kulutus?
- ///Marko
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1723
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
- Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport
Kiitos. 369M:t on kesäksi mutta nämä talvivanteet on ihan samannäköiset kuin BMW Double Spoke 309:t, sillä erotuksella että nämä on 18". Pitää tutkia paremmin että onko nuo alkuperäiset OEM-vanteet.houndie kirjoitti:Onnittelut hienosta kärrystä. Kesäpyörät siis ilmeisesti tyyppiä 369M (varustelistan mukaan), mutta onko tietoa mitkä vanteet noissa kuvissa on, MAK Bimmer?
Vai ovatko kuvissa BMW:n 19-tuumaiset tyyppiä 309?
Edit: En löytänyt netistä muita kuin 19" 309 Double Spoke vanteita.
Viimeksi muokannut ///Marko, 19 Helmi 2015, 23:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 59
- Liittynyt: 20 Loka 2012, 16:59
- Auto: BMW G30 530e M-Sport -19
Porsche 911 Carrera -84
Laitteen paino ja teho huomioiden on kyllä kohtuullinen kulutus. Tämänhetkinen (mutta pian vaihtuva) F30 320ix syö enemmän///Marko kirjoitti:Pitkän ajan keskikulutus on 7,5l/100km ajotietokoneen mukaan. Itse mittasin viime tankillisella sekalaisessa ajossa 8,6l/100km. Ajosta puolet oli kaupunkipyöritystä ja puolet matkaa. Yhtään en ole yrittänyt polttoainetta säästellä. Webaston käyttö vaikuttaa myös kulutukseen näin talvella. Seurailen tässä mihin tuo pidemmällä aikavälillä asettuu.Teme_P kirjoitti:Hieno peli Markolla. Millainen on arkiajon kulutus?
Itselläni on sama kärry "matalaviritteisenä" (3.0d). M Sport pyörät ovat aika kovaa kamaa Suomen reikäisille ja uraisille teille ainakin ruuhka-Suomen ulkopuolella. Ensi kesäksi ovat siksi harkinnassa vähän maltillisemmat - ainakin nyt talvella 18" nasta-Hakkapeliitoilla meno on miellyttävää. Toisaalta nuo 369:t ovat aika hitsin tyylikkäät vanteet ja istuvat täydellisesti X3:n muotokieleen369M:t on kesäksi mutta nämä talvivanteet on ihan samannäköiset kuin BMW Double Spoke 309:t, sillä erotuksella että nämä on 18". Pitää tutkia paremmin että onko nuo alkuperäiset OEM-vanteet.
Edit: En löytänyt netistä muita kuin 19" 309 Double Spoke vanteita.
- ///Marko
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1723
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
- Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport
Mulla on nyt 18" Continentalin kitkat alla ja koska ensi talveksi autoon on tulossa uudet Michelinin nastat, niin taidan ajaa näillä kitkoilla pitkälle ensi kesään. Toinen vaihtoehto on että myyn nuo kitkat pois, koska pintaa on vielä mukavasti jäljellä.houndie kirjoitti: Itselläni on sama kärry "matalaviritteisenä" (3.0d). M Sport pyörät ovat aika kovaa kamaa Suomen reikäisille ja uraisille teille ainakin ruuhka-Suomen ulkopuolella. Ensi kesäksi ovat siksi harkinnassa vähän maltillisemmat - ainakin nyt talvella 18" nasta-Hakkapeliitoilla meno on miellyttävää. Toisaalta nuo 369:t ovat aika hitsin tyylikkäät vanteet ja istuvat täydellisesti X3:n muotokieleen
Noilla 369M -vanteilla on uudenveroiset non-RFT Dunlopit ja on mukava päästä kokemaan miten nämä renkaat toimii käytännössä. Leveyttä noilla on varsinkin takana riittävästi. Olen samaa mieltä että 369M -vanteet on tosi tyylikkäät ja sopivat varmasti auton muotoiluun hyvin
- pokkus
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 190
- Liittynyt: 13 Kesä 2014, 05:29
- Auto: 2011 Ford Mustang GT & 2013 BMW X3 35i xDrive
- Paikkakunta: Suomi
- Viesti:
Mulla on nuo 369m vanteet omassa X3:ssa. Vilkaise tuolta mun auton topicista kuvat, jos ulkonäkö kiinnostaa. Ihan ok näköinen vanne minusta, mutta aika "neutraali" ja hiukan tylsä ulkonäöltään. Paljon parempi kuitenkin kuin moni muu OEM-vanne.
Itse havittelen hiukan näitä:
Itse havittelen hiukan näitä:
- ///Marko
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1723
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
- Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport
Jos itse olisin vaihtamassa vanteita, valinta kohdistuisi näihin lci -mallin M-vanteisiin:
http://www.leebmann24.de/bmw-alufelgen- ... 4-f26.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.leebmann24.de/bmw-alufelgen- ... 4-f26.html" onclick="window.open(this.href);return false;