2013 BMW X3 35i xDrive M-sport
- pokkus
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 190
- Liittynyt: 13 Kesä 2014, 05:29
- Auto: 2011 Ford Mustang GT & 2013 BMW X3 35i xDrive
- Paikkakunta: Suomi
- Viesti:
GWG:n Zero vanteet koossa 20x8.5 ja 20x10 sekä Continentalin ExtremeContact DW:t koossa 245/40/20 ja 275/35/20 tuli laitettua tänään auton alle. Omaan silmään näyttää hyvältä lopputulokselta.
Niin ja en parkkeeraa normaalisti keskelle ruutua. Auto oli tuossa vartin verran sen aikaa, että sain vanhat renkaat kannettua sisälle ja otettua kuvat.
Uusi setti painaa muuten lähes 6kg vähemmän per nurkka kuin OEM 19" setti, vaikka mentiin tuumaa suurempaan vanteeseen ja jopa 30mm leveämpään renkaaseen.
Nyt voikin sitten soittaa tätä!
Niin ja en parkkeeraa normaalisti keskelle ruutua. Auto oli tuossa vartin verran sen aikaa, että sain vanhat renkaat kannettua sisälle ja otettua kuvat.
Uusi setti painaa muuten lähes 6kg vähemmän per nurkka kuin OEM 19" setti, vaikka mentiin tuumaa suurempaan vanteeseen ja jopa 30mm leveämpään renkaaseen.
Nyt voikin sitten soittaa tätä!
- Raimo Miettinen
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 753
- Liittynyt: 04 Marras 2010, 20:03
- Auto: BMW 525dA F10 ex. 320dA M-Sport E91, 120da
Hyvännäköiset. Noita jaksaa varmaan katsella pidempäänkin.
- pokkus
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 190
- Liittynyt: 13 Kesä 2014, 05:29
- Auto: 2011 Ford Mustang GT & 2013 BMW X3 35i xDrive
- Paikkakunta: Suomi
- Viesti:
Kiitos. Tähän mennessä itse olen ollut varsin tyytyväinen valintaan ja vaimokin, joka pääasiassa autolla ajaa, sanoi vanteiden olevan oikein hienot Tosin hän ei kuulemma renkaiden osalta huomannut mitään eroa vanhoihin...
Hintalaatusuhteeltaan tämä oli myös aika hyvä ostos. Vanteet maksoivat noin 600 dollaria soviterenkaiden ja toimituksen kanssa. Uudet rengaispaineanturit olivat noin satasen. Renkaat tasapainotuksen ja asennuksen kanssa maksoivat hiukan reilu 800 dollaria. Noin 1500 dollaria tuo koko roska tuli siis kustantamaan. Vanhat OEM 369M-vanteet (19x8.5) jäävät sitten mahdollista talvikäyttöä varten talteen. Niille pitää toki sitten hommata uudet talvikumit, jos tarve tulee.
Hintalaatusuhteeltaan tämä oli myös aika hyvä ostos. Vanteet maksoivat noin 600 dollaria soviterenkaiden ja toimituksen kanssa. Uudet rengaispaineanturit olivat noin satasen. Renkaat tasapainotuksen ja asennuksen kanssa maksoivat hiukan reilu 800 dollaria. Noin 1500 dollaria tuo koko roska tuli siis kustantamaan. Vanhat OEM 369M-vanteet (19x8.5) jäävät sitten mahdollista talvikäyttöä varten talteen. Niille pitää toki sitten hommata uudet talvikumit, jos tarve tulee.