MotoAuton 635d -09

Käyttäjät esittelevät autojaan
MotoAuto
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 25
Liittynyt: 16 Syys 2012, 17:38
Auto: E63 635d -09

Tässä minun nykyinen kulkine. 123d M-sport cuoupe siis vaihtui kaksi vuotta vanhempaan ja enemmän ajettuun(1000km :dumb: )
Kyseessä on siis 635d e63, 2009 toukokuussa rekisteröity BMW. Mittarissa tänään 79000km.

Minulla on lista varusteista, mutta ei koneella, joten en jaksa kirjoitella sitä tänne.
Ei mitää ihmeelistä kuitenkaan, paitsi penkinlämmittimet puuttuu :sneak:

Minun toimesta tehtyjä muutoksia:
Tummennettu lasit.
Vanteet ja renkaat Vertini Monaco ja Continental 275/245/20"
H&R -30/30 jouset
Lastutus 340/780

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
salmol
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 4227
Liittynyt: 18 Loka 2012, 19:33
Paikkakunta: Helsinki

Ihan makea kutonen varmaan kulkemaan. Onko tuohon saatavissa erilaisia etulamppuja ja munuaisia? Ne ovat vakiona kyllä sellaiset että niistä en tuossa mallissa pidä.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
Avatar
JiiJii71
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 252
Liittynyt: 19 Joulu 2011, 12:42
Auto: keltainen tsekkiverrari
Paikkakunta: Imatra

LCI kutonen on kyllä hieno laitos!
- mie voin lähtee Karjalast, mut Karjala ei lähe miust -
Avatar
Hiace
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 782
Liittynyt: 25 Syys 2011, 15:41
Auto: BMW M340i
Paikkakunta: Joensuu

Tässä on tyyliä, todellinen GT! Veekasiahan tai veekymppiähän tälläinen vähän kaipaa, mutta noin ohjelmoituna on varmasti varsin mukava ajella. Vanteet sopii loistavasti, hyvä istuvuus. :drink: :thup:
Nyt: F20 M135i 2016 | Ex: E92 335xi, E93 335i, E82 135i coupe, E91 335i, E46 M3, E91 330d
bfi1864
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 318
Liittynyt: 07 Syys 2011, 07:12
Auto: F87 M2 LCI
Paikkakunta: Turku

Nätti 6-sarjalainen. Mun mielestä tuo on piristävästi erilainen, mutta kuitenkin näyttävä, iso coupe. Eikä varmaan suorituskykykään häpeä 645i:n bensakasille, soundeissa eroa varmaan..
Hieno laite :thup:
Avatar
burtsi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 107
Liittynyt: 20 Tammi 2013, 19:51
Auto: Audi :((
ex. E60 M5, F20, F30, E39 jne...
Paikkakunta: Kirkkonummi

Todella tyylikäs E63:nen. :thuup: Tämä korimalli jakaa voimakkaasti mielipiteitä, mutta minusta se on upea, yksi bemarin hienoimmista. Nokileka keulilla on toki järkivalinta ja kulkuakin siitä irtoaa huimasti, mutta äänimaailma ei kenties ihan sovi auton tyyliin kuten joku jo totesikin... ;)
Avatar
lehtjug
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 30
Liittynyt: 12 Kesä 2014, 11:29
Auto: F32 420i Coupé xDrive Bus.Aut.Sport Line

Hieno 6-sarjalainen. Itselläni on vienyt aikaa jotta silmä tottuisi tuon korin muotoihin. Alkujaan ei säväyttänyt kovinkaan paljon mutta nykyään silmäni hyväksyy nuo muodot.
Mosku
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 749
Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
Auto: G30 520dA xDrive luxuryline

:drool:
Avatar
Squamish
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 626
Liittynyt: 27 Joulu 2010, 21:58
Auto: F15 eDrive
Paikkakunta: Helsinki

E63:n on aina hieno ilmestys, hopeisena vielä hienompi. :thuup:
MotoAuto
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 25
Liittynyt: 16 Syys 2012, 17:38
Auto: E63 635d -09

MotoAuto kirjoitti:Tässä minun nykyinen kulkine. 123d M-sport cuoupe siis vaihtui kaksi vuotta vanhempaan ja enemmän ajettuun(1000km :dumb: )
Kyseessä on siis 635d e63, 2009 toukokuussa rekisteröity BMW. Mittarissa tänään 79000km.

Minulla on lista varusteista, mutta ei koneella, joten en jaksa kirjoitella sitä tänne.
Ei mitää ihmeelistä kuitenkaan, paitsi penkinlämmittimet puuttuu :sneak:

Minun toimesta tehtyjä muutoksia:
Tummennettu lasit.
Vanteet ja renkaat Vertini Monaco ja Continental 275/245/20"
H&R -30/30 jouset
Lastutus 340/780

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Hieman tuli päivitystä ulkomuotoon. :blink:

Sisäpuolelle on lisätty penkinlämmittimet ja äänieristystä parannettu :dumb:

Kuva
Avatar
kokkopa1
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 331
Liittynyt: 05 Elo 2014, 19:41
Auto: X1 xDrive25d TwinPwr Tbo A M-Sport 2012
Paikkakunta: Uusimaa

Hyvännäköinen auto, mutta toi uus keula jakaa varmasti mielipiteet. Omaan silmään originaali kauniimpi, jotenkin :blush:
Mutta nää on oikeasti niin makuasioita, ei tuokaan ole paha, mutta jos noista kahdesta saisin valita niin...
salmol
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 4227
Liittynyt: 18 Loka 2012, 19:33
Paikkakunta: Helsinki

Mun mielestä taas originaali on aivan hirveä, rumin ikinä. [emoji6] Mutta tuo uusi on paljon parempi, huomattavasti. Vielä kun grillin ja umpiot sais vähän edustavammaksi, niin ávot.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
Laku
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 109
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 23:50
Auto: F11 535d ja E81
E31 850Csi ja E31 850i
E24 635Csi

Kyllä teki etupuskuri paljon autoon :thuup:
MotoAuto
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 25
Liittynyt: 16 Syys 2012, 17:38
Auto: E63 635d -09

Lisää päivitystä, tästä lähdettiin

Kuva

Tälläiseksi muuttui, eli NBT tuli vanhan CCC:n tilalle :thup:

Kuva

Oma käyttö Spotify:lle: vanha puhelin lokerossa, koko ajan päällä ja omasta puhelimesta nettijako päällä. Laitoin Iphonen siten, että ei mene lukkoon lainkaan ja APS päällä. Katsotaan nyt miten pelittää jatkossa.

Kuva

Hieno ja NOPEA navi, tosin täällä ei noita 3D rakennuksia paljon ole :mus:

Kuva

Kuva

Video DVD: klikkaa kuvaa?

Kuva

Hurjan paljon kiitoksia nimimerkki Böntille :drink:

Edit: Video
Avatar
kokkopa1
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 331
Liittynyt: 05 Elo 2014, 19:41
Auto: X1 xDrive25d TwinPwr Tbo A M-Sport 2012
Paikkakunta: Uusimaa

MotoAuto kirjoitti:Oma käyttö Spotify:lle: vanha puhelin lokerossa, koko ajan päällä ja omasta puhelimesta nettijako päällä. Laitoin Iphonen siten, että ei mene lukkoon lainkaan ja APS päällä. Katsotaan nyt miten pelittää jatkossa.

Hurjan paljon kiitoksia nimimerkki Böntille :drink:
1. Viskaa vaikka privaa, kun selviää toimiiko tuolla iPhonella tuo Spotify Appsien kautta miten jouheasti (vai tarviiko aina molempia käynnistellä kuitenkin uudelleen ja piuhaa näpeltää)? Itselläkin olisi joutava IP4S samaan käyttöön olemassa.
2. Böntiltä olen minäkin saanut paljon apua eli yhdyn kiitoskuoroon
MotoAuto
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 25
Liittynyt: 16 Syys 2012, 17:38
Auto: E63 635d -09

Pientä päivitystä lisää, vanteet, iskarit ja ratti vaihtunut. Ja tehot ei ollut mitä luvattiin, nyt on kun kävin ajtechillä:)
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Pitkis
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1060
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16
Paikkakunta: Etelä-Suomi

kokkopa1 kirjoitti:
MotoAuto kirjoitti:Oma käyttö Spotify:lle: vanha puhelin lokerossa, koko ajan päällä ja omasta puhelimesta nettijako päällä. Laitoin Iphonen siten, että ei mene lukkoon lainkaan ja APS päällä. Katsotaan nyt miten pelittää jatkossa.

Hurjan paljon kiitoksia nimimerkki Böntille :drink:
1. Viskaa vaikka privaa, kun selviää toimiiko tuolla iPhonella tuo Spotify Appsien kautta miten jouheasti (vai tarviiko aina molempia käynnistellä kuitenkin uudelleen ja piuhaa näpeltää)? Itselläkin olisi joutava IP4S samaan käyttöön olemassa.
Tai tänne palstallekin kiinnostaisi tietää, toimiiko tuo. Kelasin jossain välissä samaa ajatusta, mutta joku siinä oli miksi se ei sitten taas pitänyt pelata...kai siitä puhelimesta akku loppuu äkkiä jos on päällä koko ajan ja kun autosta virta on pois, USB:ssä ei ole syöttöä. En tiedä saako sen koodattua sitten koko ajan virtaa puskemaan.
MotoAuto
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 25
Liittynyt: 16 Syys 2012, 17:38
Auto: E63 635d -09

Pitkis kirjoitti:
kokkopa1 kirjoitti:
MotoAuto kirjoitti:Oma käyttö Spotify:lle: vanha puhelin lokerossa, koko ajan päällä ja omasta puhelimesta nettijako päällä. Laitoin Iphonen siten, että ei mene lukkoon lainkaan ja APS päällä. Katsotaan nyt miten pelittää jatkossa.

Hurjan paljon kiitoksia nimimerkki Böntille :drink:
1. Viskaa vaikka privaa, kun selviää toimiiko tuolla iPhonella tuo Spotify Appsien kautta miten jouheasti (vai tarviiko aina molempia käynnistellä kuitenkin uudelleen ja piuhaa näpeltää)? Itselläkin olisi joutava IP4S samaan käyttöön olemassa.
Tai tänne palstallekin kiinnostaisi tietää, toimiiko tuo. Kelasin jossain välissä samaa ajatusta, mutta joku siinä oli miksi se ei sitten taas pitänyt pelata...kai siitä puhelimesta akku loppuu äkkiä jos on päällä koko ajan ja kun autosta virta on pois, USB:ssä ei ole syöttöä. En tiedä saako sen koodattua sitten koko ajan virtaa puskemaan.
No juu vähän jo unohtunut. Ei toimi ihan itsellään, Iphonen apsi pitää laittaa päälle uudelleen sen jälkeen, kun auto on käynyt "nukkumassa". Tosin minulla retrofit NBT, joten välttämättä ei toimi ihan samalla tavalla, kun orkkis. Samoin verkon jakamisen toiseen puhelimeen on mielestäni taas yksi homma lisää, josta en pidä. Jos laittaisi pelkän datakortin auton puhelimeen, niin olisi luonikkaampi. Puhelimen akku kestää tuossa vanhassa Iphone 4S:ä ihan ok sen aikaa, kun autovirratta ~1vrk. Minulle se virta ei ole ollut ongelma. Jos USB:n koodaa virrat päälle, niin melkovarmasti saa huomautuksen ylimääräisestä virrankulutuksesta?
Käytän kyllä tuota aina vähänkin pidemillä matkoilla, kun radiosta ei tule hyvää musiikkia. Olen vaan niin hifistelijä, että kaikki pitäisi toimia automatisesti ja huomaamatta, että olisin täysin tyytyväinen :mus:
Avatar
Pitkis
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1060
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16
Paikkakunta: Etelä-Suomi

MotoAuto kirjoitti:No juu vähän jo unohtunut. Ei toimi ihan itsellään, Iphonen apsi pitää laittaa päälle uudelleen sen jälkeen, kun auto on käynyt "nukkumassa". Tosin minulla retrofit NBT, joten välttämättä ei toimi ihan samalla tavalla, kun orkkis. Samoin verkon jakamisen toiseen puhelimeen on mielestäni taas yksi homma lisää, josta en pidä. Jos laittaisi pelkän datakortin auton puhelimeen, niin olisi luonikkaampi. Puhelimen akku kestää tuossa vanhassa Iphone 4S:ä ihan ok sen aikaa, kun autovirratta ~1vrk. Minulle se virta ei ole ollut ongelma. Jos USB:n koodaa virrat päälle, niin melkovarmasti saa huomautuksen ylimääräisestä virrankulutuksesta?
Käytän kyllä tuota aina vähänkin pidemillä matkoilla, kun radiosta ei tule hyvää musiikkia. Olen vaan niin hifistelijä, että kaikki pitäisi toimia automatisesti ja huomaamatta, että olisin täysin tyytyväinen :mus:
Ei se liikaa ole vaadittu, että tuo toimisi ilman kommervenkkejä. Mutta, nyt siis tarvitsee vääntöä edelleen paljon. Sehän ei haittaa jos vetää 100-400 km legejä, mutta musaa olisi ihan kiva kuunnella kun ajelee pienempiä lenkkejä. Siihen tuo ei taivu.
Havis
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 706
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 21:54

MotoAuto kirjoitti:...ratti vaihtunut
Kuva
Kyllä ihmeen hyvin istuu moderni M-ohjauspyörä tuohonkin ohjaamoon. Tais BMWn muotoilija osua aika nappiin rattia piirtäessään. Ennustan että tuosta rattimallista tullee melko suosittu tuunaus tarvike autojansa nykyaikaistaville, vähän niinkuin angel eyes valot.

Ainoo tossa ohjaamossa mikä omaan silmään enää pistää on noi liian paksut mittareiden kromirenkaat. Mutta nehän on lähes kaikkien bangle-aikakauden korimallien riesa, E9x, E6x jne. Näitähän riittää.

Itse korimalli ei ikävä kyllä kuulu suosikkeihini, vaikka tämä yksilö siisteimpiä näkemiäni bangle-kutosia onkin. Puskuri modi paransi ainakin kuvissa auton lookia merkittävästi (miten lie livenä...).
Vastaa Viestiin