Palvelee lähinnä vaimon käyttöautona. Orkkis Laakkosen aikoinaan myymä karvalakki 520i. Vanteet kesällä 18" m9 replicat Barzetta ja alkuperäiset 15" alut. Toimivaksi ja erittäin mukavaksi osoittautunut demari
Edit: lisätty vanne merkki.
edit.Auto myyty ja kuvat poistettu
Normi E39 -02 *Myyty*
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 9
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 08:59
Viimeksi muokannut julmatommi, 23 Syys 2012, 18:09. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
- Makkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 379
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 10:45
- Auto: E39, E36, E90
- Paikkakunta: Leppävirta
Siistiä E39 demaria katsellessa konkretisoituu termi "ajaton muotoilu"... sedan LCI on aivan relevanttia kamaa edelleen, 15 vuoden jälkeen. Touringissa korostuu korkeat lasit (matala vyötärölinja) ja siitä alkaa aika olla ohi, mutta tosiaan sedan-koppa ei häpeä uutuuksia rinnallaan lainkaan.
Ajettavuuden osalta e39 pieksee norminykyautot 100-0.... tuplavanoksella tuo 2-litrainen pikkulohkokuutonen on myös ominaisuuksiltaan paaaaaljon parempi, kuin keskiverto nykykinnereiden koneet, niin kulutukseltaan kuin käyttöominaisuuksiltaan.
Ajettavuuden osalta e39 pieksee norminykyautot 100-0.... tuplavanoksella tuo 2-litrainen pikkulohkokuutonen on myös ominaisuuksiltaan paaaaaljon parempi, kuin keskiverto nykykinnereiden koneet, niin kulutukseltaan kuin käyttöominaisuuksiltaan.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 9
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 08:59
Allekirjoitan täysin nuo Makkiksen kommentit. tuo m54b22 kone on kyllä loistava mylly. Kone on todella sivistynyt, pieni ruokainen ja sitkeä sissi. Tehoa ei ole kuin 170hp, mutta todella joustava ominaisuuksiltaan. Nykyinen työkinnerini on 2kk vanha v.a.g. dieseli ja voi sitä vaihteiden vaihtamista ja meteliä verrattuna tuohon demariin Vanha tuo Baijeri alkaa olla jo, mutta vaikea on löytää korvaavaa pirssiä sopurahalla.