Alkaa kesän 2017 ajelut olla ohi, joten kai se on hyvä aika laittaa tästäkin jo pari kuvaa esille
BMW i8 Coupé -17
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Hieno ja varmasti hyvä ajaa. Ehkä nuo siniset kamat on minulle vähän liikaa, mutta muuten nautinnollinen.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
n. 11 000km kokemuksella ei todellakaan mikään ujon miehen auto noilla "sinisillä kamoilla"salmol kirjoitti:Hieno ja varmasti hyvä ajaa. Ehkä nuo siniset kamat on minulle vähän liikaa, mutta muuten nautinnollinen.
Mun silmiin nuo "siniset kamat" on aivan loistava veto. Ei i8:sta saa ujon miehen autoa corollan harmaanakaan.Antinontoxic kirjoitti:n. 11 000km kokemuksella ei todellakaan mikään ujon miehen auto noilla "sinisillä kamoilla"salmol kirjoitti:Hieno ja varmasti hyvä ajaa. Ehkä nuo siniset kamat on minulle vähän liikaa, mutta muuten nautinnollinen.
- Anssi79
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 550
- Liittynyt: 13 Marras 2012, 08:23
- Auto: 330e M-Sport 2020
118ia M-Sport 2020 - Paikkakunta: Espoo
onpa maukas
G20 330e M-Sport -20 -- F40 118ia M-Sport -20
Ex.G30 530e M-Sport -18- F34 xDrive M-Sport -15 - söpö Fiat 500c - HandWashOnly F30 - Audi A3 quattro - BMW 325 E91 - 2x E46
Ex.G30 530e M-Sport -18- F34 xDrive M-Sport -15 - söpö Fiat 500c - HandWashOnly F30 - Audi A3 quattro - BMW 325 E91 - 2x E46
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1277
- Liittynyt: 14 Marras 2011, 16:10
- Auto: XE
350i DHC
159 Berlina
33 P4 - Paikkakunta: Janakkala
Asiaa!
Komppaan Wonderia - siitä vaan ihan täysin oman maun mukaan, i8 ei tule koskaan olemaan ujon miehen auto millään mittapuulla muutenkaan.
Komppaan Wonderia - siitä vaan ihan täysin oman maun mukaan, i8 ei tule koskaan olemaan ujon miehen auto millään mittapuulla muutenkaan.
Silence! Is the moment between everyone
Is the best friend you have in the world
That moment in time will help you to survive
Lara Fabian - Silence
Is the best friend you have in the world
That moment in time will help you to survive
Lara Fabian - Silence
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 643
- Liittynyt: 08 Tammi 2011, 20:23
- Auto: Bimmer
Millainen auto on ajaa? Ennenkaikkea onko hauska ajaa? Se puuttuu useimmista nykybemareista, mutta löytyykö urheilumallista? Huomaako hybridissä voimalinjan kaksivaiheisuutta? Miten pitkälle akulla pääsee ja mites melutaso ja alustan jämäkkyys Suomen teillä?
BMW / Mini koodaukset E/F/G/I -sarjat. (DPF regenrointi, akku, video ajon aikana, start&stop pois, neliveto pois, Alpine -mittaristo ja muut näkymien muutokset mittaristoon, F/G-sarjan äänitehosteet, vakio ajoasetuksen muutos (Eco/Sport). ym. HKI
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Pelkäsin madalluksen ja vanteiden jälkeen, että autosta tulisi liian kova, mutta oikein hyvää kyytiä on antanut. Menee suoraan kuin juna, vanteiden speksit juuri oikeat ja eivät ota missään tilanteessa kiinni. Matalahan se on, joten välillä joutuu varomaan, mutta yllättävän vähän. Melua on enemmän kuin G30, se on selvä, mutta motarillakin voi kabiinissa jutella ihan normaalisti, joten melutaso ei ole päässyt missään kohtaa ärsyttämään. Vakioratti ei tunnu läheskään yhtä hyvältä kuin perinteinen M ratti ja penkkejä ei voi mitenkään verrata vaikka 1-sarjan sport-jakkaraan. Yllättävän hyvän asennon niistä kuitenkin saa.Kuudensuora kirjoitti:Millainen auto on ajaa? Ennenkaikkea onko hauska ajaa? Se puuttuu useimmista nykybemareista, mutta löytyykö urheilumallista? Huomaako hybridissä voimalinjan kaksivaiheisuutta? Miten pitkälle akulla pääsee ja mites melutaso ja alustan jämäkkyys Suomen teillä?
Hauska ajaa? On. Tuntuu kevyeltä, kiihtyy tilanteessa kuin tilanteessa hyvin, mutta on myös mukava ajettava. Voimalinja on aika kaksijakoinen kokemus. Sähköllä on kiva ajella, mutta sitä hauskaa riittää max. 20km. Akkuja voi onneksi ladata ajettaessa, mutta se taas vaatii vaihteiston siirtämistä sportin puolelle. Silloin taas kierrokset normaaliajossa tarpeettoman korkeat, joten vaihteita joutuu veivaamaan koko ajan itse isommalle, että kierrokset saa alas. En ymmärrä miksei tätä voinut tehdä ruksilla iDriven kautta, että nyt haluan ottaa energiaa akkuihin ajaessa comfort-moodilla.
Akkujen ollessa tyhjät ajaminen voi käydä nykiväksi. Silloin muistaa varsinkin, että oikeasti alla on 225xe. Vaihteita saisi olla enemmän tai laatikko saisi toimia sujuvammin näissä tilanteissa. Kertaakaan en ole kotona autoa ladannut ja vain pari kertaa muuallakin. Sähkörange on niin pieni, että se tuntuu aivan turhalta. Muutaman kilometrin ajolla sport-moodilla saa taas sen verran sähköä, että voi ajella hetken pelkällä sähköllä.
Kaikenkaikkiaan oikein positiivinen fiilis autosta, vaikka tottakai negatiivistakin tulee mieleen. Päälimmäisenä mielessä ehkä kuitenkin nimenomaan se hauskuus, harvoin ei ole hymyilyttänyt ratin takana
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19 Huhti 2016, 11:20
- Auto: 530xe
330e muuttuu myös melko nykiväksi jos ajat akun loppuun ja jatkat ajoa auto eDrive -moodissa. Save battery -latausmoodissa ajo on kuitenkin pehmeämpää, kun auto säännönmukaisesti käynnistää polttomoottorin aina kun liikkeelle lähdetään, ja sen sammuttelusta ja käynnistelystä tuleva nykiminen jää pois. Itse laatikko vaihtaa kohtuu pehmeästi, mutta tuossa nykimisessä huomaa sen momentinmuuntimen puutteen ainakin 330e:n tapauksessa.Antinontoxic kirjoitti:I8-mallissako ei ole erikseen tuon hybridijärjestelmän ajotilan valintaa? Aika mielenkiintoista, kaikissa muissahan on tuo eDrive-painike jolla voit valita onko järjestelmä automaatilla, ajetaanko pelkällä sähköllä vai ladataanko (pienin muunnoksin mallista riippuen).Kuudensuora kirjoitti: Akkuja voi onneksi ladata ajettaessa, mutta se taas vaatii vaihteiston siirtämistä sportin puolelle. Silloin taas kierrokset normaaliajossa tarpeettoman korkeat, joten vaihteita joutuu veivaamaan koko ajan itse isommalle, että kierrokset saa alas. En ymmärrä miksei tätä voinut tehdä ruksilla iDriven kautta, että nyt haluan ottaa energiaa akkuihin ajaessa comfort-moodilla.
Antinontoxic kirjoitti:Kuudensuora kirjoitti: Akkujen ollessa tyhjät ajaminen voi käydä nykiväksi. Silloin muistaa varsinkin, että oikeasti alla on 225xe. Vaihteita saisi olla enemmän tai laatikko saisi toimia sujuvammin näissä tilanteissa.
BMW 530ex 2020 - kulutus
Ex: BMW 330e 2016 - kulutus 57tkm ajalta
Ex: BMW 330e 2016 - kulutus 57tkm ajalta
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 386
- Liittynyt: 03 Syys 2010, 10:30
- Auto: 330e G20 -20
CooperS R56 -11
BabyRacerII - Paikkakunta: Helsingin maalaiskunta
Kaikki rahat meni autoon? Ja talo tuossa kunnossaAntinontoxic kirjoitti:Alkaa kesän 2017 ajelut olla ohi, joten kai se on hyvä aika laittaa tästäkin jo pari kuvaa esille
Vihreämpää autoilua - British Racing Green värillä.
ex. 318da E90 LCI LBE -11, 118d E87 LCI -08
ex. 318da E90 LCI LBE -11, 118d E87 LCI -08