Re: BMW F36 420dA xDrive Gran Coupe
Lähetetty: 20 Heinä 2017, 10:51
Irtoaa nyppäsemällä irti ja kontin pohjalevyn alla on säilytyspaikat paloilleWonderi kirjoitti:Irtoaakos hattuhyllyn luukun puoleinen palanen helposti tarvittaessa?
Irtoaa nyppäsemällä irti ja kontin pohjalevyn alla on säilytyspaikat paloilleWonderi kirjoitti:Irtoaakos hattuhyllyn luukun puoleinen palanen helposti tarvittaessa?
Minusta taas alumiinilistat on paljon laadukkaamman näköiset ja tyylikkäämmät kuin se kiiltävä muovi. Se muovi näyttää karmealta kun on aina pölyinen ja auringossa näkyy kaikki naarmut, joita se kerää aika herkästi. Myös näpinjäljet näkyy herkästi siinä mustassa muovissa. Kyllä toi 4GC on samoissa mitoissa kuin 3-sarja. Erona on karmittomat ikkunat ja se, että luukku on isompi kuin sedanin ja toimii sähköllä. Akselivälissä voi olla pieni ero ja ehkä auton leveydessä, mutta sisätiloihin nuo ei ole vaikuttaneet. 4GC:ssä istutaan 3-sarjaa vieläkin alempana ja myös maavara on hitusen pienempi.salmol kirjoitti:Tänne voisi ehdottaa mitä pitäisi tehdä. Nyt olen ajatellut vain munuaisten vaihtoa normi-sporteista kokomustiin. Mutta kiiltävä vai matta?
Mitäs muuta kannattaisi laittaa? Itse en pidä noista alumiinin värisistä sisälistoista, mutta onko miten iso homma vaihtaa nuo listat vaikka Piano Black -listoihin?
Eerote kirjoitti:Hieno auto kaikin puolin. Väri sopii loistavasti, harvemmin näkee tummanharmaata GC:a (täälläpäin 90% on valkoisia).
Autossasi on ihan normaali S676 HiFi -paketti. Nuo "Vehicle upgrades" on bmwvin.com:n mainoksia ja tuosta "read more" linkistä pääsee verkkokauppaan josta ko. paketteja voi ostaa retrofitattavaksi.salmol kirjoitti:En valitettavasti osaa. Edellisessä oli perus-stereot, jotka olivat luokattoman huonot. Nykyiset ovat selkeästi paremmat, mutta edelleen huonommat kuin mitä oli Volvo C30:n toiseksi parhaat vehkeet. Edelleen todella iso ero.lnaukkar kirjoitti:Osaatko sanoa miten nuo customoidut popit vertautuvat tehtaalla pultattaviin, millä tasolla ollaan?
"S676 HiFi speaker system" Sisältää 12 kaiutinta ja sijoittuu perussoittimen ja Harman/Kardonin väliin.
Volvolla taisi mennä about näin: "Performance" -> "High Performance sound system" -> "Premium sound by Dynaudio". Muistaakseni esim. summum-varustetasossa oli tuo High Performance vakiona.
Aivan oikein, oli ilmeisesti jäänyt tuo 12kpl mieleen 5er hinnastoa selaillessa.J1978 kirjoitti:Eerote kirjoitti:Hieno auto kaikin puolin. Väri sopii loistavasti, harvemmin näkee tummanharmaata GC:a (täälläpäin 90% on valkoisia).
Autossasi on ihan normaali S676 HiFi -paketti. Nuo "Vehicle upgrades" on bmwvin.com:n mainoksia ja tuosta "read more" linkistä pääsee verkkokauppaan josta ko. paketteja voi ostaa retrofitattavaksi.salmol kirjoitti: En valitettavasti osaa. Edellisessä oli perus-stereot, jotka olivat luokattoman huonot. Nykyiset ovat selkeästi paremmat, mutta edelleen huonommat kuin mitä oli Volvo C30:n toiseksi parhaat vehkeet. Edelleen todella iso ero.
"S676 HiFi speaker system" Sisältää 12 kaiutinta ja sijoittuu perussoittimen ja Harman/Kardonin väliin.
Volvolla taisi mennä about näin: "Performance" -> "High Performance sound system" -> "Premium sound by Dynaudio". Muistaakseni esim. summum-varustetasossa oli tuo High Performance vakiona.
S676 Sisältää muuten yhdeksän kajaria, eikä kaksitoista. Peilikolmiot 2kpl, kojelauta 1 kpl, etuovet 2 kpl, takaovet 2kpl ja etupenkkien alla yhteensä 2 kpl. Vahvistin 200w. Näin siis 3- ja 4-sarjoissa.
Harman/Kardon, niin siinä 16 kajaria ja farkku kolmosessa 14. Siinä 600w vahvari.
Just näin, irtoaa tosi helposti.Anssi79 kirjoitti:Irtoaa nyppäsemällä irti ja kontin pohjalevyn alla on säilytyspaikat paloilleWonderi kirjoitti:Irtoaakos hattuhyllyn luukun puoleinen palanen helposti tarvittaessa?
Istumakorkeus on tosiaan paljon alempi kuin kolmosessa. Myös jotenkin näkymät ovat tiiviimmät, eli jotenkin ei niin avara kuin kolmonen. Takapenkki on kapeampi, eli ottaa jopa normilevyisen ukon kylkeen vähän ja päätila takana on vähän nafti 187 senttiselle.J1978 kirjoitti:Minusta taas alumiinilistat on paljon laadukkaamman näköiset ja tyylikkäämmät kuin se kiiltävä muovi. Se muovi näyttää karmealta kun on aina pölyinen ja auringossa näkyy kaikki naarmut, joita se kerää aika herkästi. Myös näpinjäljet näkyy herkästi siinä mustassa muovissa. Kyllä toi 4GC on samoissa mitoissa kuin 3-sarja. Erona on karmittomat ikkunat ja se, että luukku on isompi kuin sedanin ja toimii sähköllä. Akselivälissä voi olla pieni ero ja ehkä auton leveydessä, mutta sisätiloihin nuo ei ole vaikuttaneet. 4GC:ssä istutaan 3-sarjaa vieläkin alempana ja myös maavara on hitusen pienempi.
Ok, no tuo sitten selittääkin tuota eroa. No, ainakin voin suositella sport-alustaa kaikille! [emoji3]TomA kirjoitti:Sulla on Sport alusta, elikkä kaikissa F36:ssa
Jep, senttiä matalampi kuin vakio, elikkä F30 m-sport alusta. Sulla on kyllä neliveto, joten tuo pieni madallus saattaa puuttua.salmol kirjoitti:Ok, no tuo sitten selittääkin tuota eroa. No, ainakin voin suositella sport-alustaa kaikille! [emoji3]TomA kirjoitti:Sulla on Sport alusta, elikkä kaikissa F36:ssa
Joo xDriveen ei saa Msport alustaa.TomA kirjoitti:Jep, senttiä matalampi kuin vakio, elikkä F30 m-sport alusta. Sulla on kyllä neliveto, joten tuo pieni madallus saattaa puuttua.salmol kirjoitti:Ok, no tuo sitten selittääkin tuota eroa. No, ainakin voin suositella sport-alustaa kaikille! [emoji3]TomA kirjoitti:Sulla on Sport alusta, elikkä kaikissa F36:ssa
Tuo on ainakin yhden jälleenmyyjän mukaan legendaa. Eli m-sport autossa on sport-alusta, niin takavedossa kuin nelivedossa. Ainoastaan nelariin ei saa madallusta.J1978 kirjoitti:Joo xDriveen ei saa Msport alustaa.
Valoja jos koodaat... Sulla kun on xenonit ja adaptive headlights niin yksi mielenkiintoinen koodattava kokeiltavaksi on eri valomoodien kytkeytymisnopeudet. Koitin kaivella tietoja ja dataa ja näyttää tosiaan siltä että ne voi parametreilla muuttaa. Esim. moottoritiemoodi ei suomalaisilla talvirajoituksilla koskaan mene päälle maantiellä eikä edes motarilla jos ei hetkeksi ota vähän ylinopeutta. Voisi olla yksi mitä zekata. Ajattelin jollakin pitkällä työsiivulla itärajan tuntumassa tehdä vertailua. Näin vaan ajatuksena sitten kun olet aiheen tiimoilla...salmol kirjoitti:- valot pitää koodata
Tilasin Carlyn adapterin että pääsee koodaamaan. Varmaan pari viikkoa pitää odotella.