Ei näytä juurikaan eroavan aiemmin esitellystä konseptista. Eli hyvältä näyttää edelleen Sisustaa kun katsoo niin voidaan varmaan puhua, että kuljettajakeskeinen keskikonsoli on tehnyt enemmän kuin paluun.
Lähde: http://www.6post.com/forums/showthread.php?t=455512" onclick="window.open(this.href);return false;
F12 6-sarja cabrio julkistettu
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Joo, hyvältä näyttää. Lisäksi olen tyytyväinen, kun nuo 20" vanteet näyttävät yllättävän hyviltä. Esim. F01:ssa ei oikein ole yhtään selvästi omaa silmää tyydyttävää vannemallia, mutta tässä autossa on useampikin ihan ok vaihtoehto jo vakiona. 20" kiekot eivät kyllä houkuttelisi, mutta pukevat niin hyvin tuota mallia, että tässä kohdin pakko mennä isoihin.
Aikaisemmin kuuluttelemani ilmastoidut penkit ovat tulleet nyt tähän autoon, joka erinomainen lisä. Lisäksi tuntuu olevan jonkinlainen exclusive-comfort -penkki, joka lienee noissa kuvissa näkyvissä. Ihme kyllä autoon ei tule kai saamaan sitä tehdaslisävarustetta eli kovaa kattoa, mistä on puhuttu aikaisemmin. No, ei se mikään mahdoton menetys ole. Huomioitavaa sen sijaan on varsin kevyt paino vrt E93, joten ennemmin valitsen rättikaton kuin 200 kg ylimääräistä kovakaton mukana. HUD on myös parantunut selvästi, tosin ei radikaaliominaisuuksin, mutta kuitenkin.
Vaikeahan tuota on vastustaa missään nimessä. Yleensä kun järki ja fiilikset alkavat väitellä keskenään autoasioissa, tuloksen tietää jo etukäteen. No, odotellaan ne dieselit ja xDrive, sen jälkeen pohdintaa. Niin ja Individual tulee varmaan joskus ensi vuoden aikana saataville varmaan. Eihän noita Suomeen tule kuin joitakin yksittäisiä, veikkaisin ensi vuoden myynniksi 8 kpl...noista kahdesta fiksumpi valinta lienee kutoskone vaikka mitä tekisi, samainen kasi imee ainakin kaverilla keittoa sellaista tahtia, että koko ajan saa olla tankilla. Kutosella kulutus ja range lienee järkevämpi. Dieselistä nyt puhumattakaan. Suorituskyky on molemmilla nykykoneilla varsin riittävä.
Aikaisemmin kuuluttelemani ilmastoidut penkit ovat tulleet nyt tähän autoon, joka erinomainen lisä. Lisäksi tuntuu olevan jonkinlainen exclusive-comfort -penkki, joka lienee noissa kuvissa näkyvissä. Ihme kyllä autoon ei tule kai saamaan sitä tehdaslisävarustetta eli kovaa kattoa, mistä on puhuttu aikaisemmin. No, ei se mikään mahdoton menetys ole. Huomioitavaa sen sijaan on varsin kevyt paino vrt E93, joten ennemmin valitsen rättikaton kuin 200 kg ylimääräistä kovakaton mukana. HUD on myös parantunut selvästi, tosin ei radikaaliominaisuuksin, mutta kuitenkin.
Vaikeahan tuota on vastustaa missään nimessä. Yleensä kun järki ja fiilikset alkavat väitellä keskenään autoasioissa, tuloksen tietää jo etukäteen. No, odotellaan ne dieselit ja xDrive, sen jälkeen pohdintaa. Niin ja Individual tulee varmaan joskus ensi vuoden aikana saataville varmaan. Eihän noita Suomeen tule kuin joitakin yksittäisiä, veikkaisin ensi vuoden myynniksi 8 kpl...noista kahdesta fiksumpi valinta lienee kutoskone vaikka mitä tekisi, samainen kasi imee ainakin kaverilla keittoa sellaista tahtia, että koko ajan saa olla tankilla. Kutosella kulutus ja range lienee järkevämpi. Dieselistä nyt puhumattakaan. Suorituskyky on molemmilla nykykoneilla varsin riittävä.
Kyllä auto voi olla komia! Saksan sivuilla löytyy jo esite ladattavaksi:http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/6se ... logue.html
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Olikos Tekniikan maailmassa pahimman luokan kirjoitusvirhe vai onko tässä vehkeessä lokasuojat oikeasti lasikuitua?
Tommoista tuolla tehtaan sivustoilla kerrottiin:Antinontoxic kirjoitti:Olikos Tekniikan maailmassa pahimman luokan kirjoitusvirhe vai onko tässä vehkeessä lokasuojat oikeasti lasikuitua?
Carefully targeted advances in the use of materials and in the development of the car’s load-bearing structure have significantly enhanced the body’s construction in terms of the agility and safety it offers. Its static torsional rigidity is now around 50 per cent greater than that of its predecessor. In the interests of weight optimisation, the doors, bonnet and front axle spring mounts are all aluminium, while the front side panels, roof lid and boot are made from glass fibre composite
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
26min (!) esittelyvideo cabriosta...
Näköjään kutos cabrio hinnoiteltu:640i sportA 124 000€ ja 650i sportA 157 000€.Lisää tietoa BMWn kotisivuilla.
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Joko laittamaan tilausta sisään kun on hinnat tiedossa?gestapo kirjoitti:Näköjään kutos cabrio hinnoiteltu:640i sportA 124 000€ ja 650i sportA 157 000€.Lisää tietoa BMWn kotisivuilla.
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
6-sarjan cabrio Schnitzerin vanteilla...
Lähde: http://www.bimmertoday.de/2011/03/15/ac ... schuhwerk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lähde: http://www.bimmertoday.de/2011/03/15/ac ... schuhwerk/" onclick="window.open(this.href);return false;