F06 BMW 6-sarja Gran Coupe julkistettu (info, kuvat, videot)
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Juu, ilman muuta hinnalle pitää löytyä vastinetta. Jos ero on 10ke tai alle, silloin riitää pelkkä ulkomuodon muutos. Mitä isompi ero on, sitä enemmän pitää olla vastinetta. Jos miettiin F10 ja GC:n eroa, hintaero on todella suuri. F01 ja GC eroa ei juuri ole. Kumpaa auto sitten muistuttaa enemmän, taitaa olla siltä väliltä. Mutta toisaalta jos mennään detaljitasolle, oikeastaan autossa ei tarkkaan ottaen ole paljon samaa enää. Shooting braken kanssa hankala sanoa, kun tuotantomallia ei ole nähty missään, mikä on tasoero hinnassa ja varusteissa. Tuollainen "Touring GC" olisi myynniltään todennäköisesti vähäisempi kuin 5GT ja sen myynti on Suomessa tunnetusti luokkaa about yksi siellä täällä alkuryntäyksen jälkeen. Audi pohti muistaakseni A8 SB-mallia aikanaan luopui kun markkinoita ei löytynyt selvityksissä.
- Raimo Miettinen
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 753
- Liittynyt: 04 Marras 2010, 20:03
- Auto: BMW 525dA F10 ex. 320dA M-Sport E91, 120da
http://www.autogespot.com/en/viewimages ... 2011202949" onclick="window.open(this.href);return false;
Pistetään tällainen vielä mukaan.
edit: Luulin lukeneeni keskustelun loppua, mutta osallistuinkin sivun 4. keskusteluun yo. kuvalla.
Makuasioista puhuttaessa omaa silmää miellyttää noista AM Rapide, jos 4 ovea olisi pakko ottaa (tosin kyseisen tehtaan tuotteista V8 vantage on vielä parempi)
Muissa kaikissa on enempi vähempi epäonnistunut korin tasapainoinen linjoitus (Porschella läski perse niinkuin joku 200kg painava hampurilaisia mussuttava jenkki'daami' ja MB / Audi taas näyttää ku joku ois ajanu takaosan yli panssarivaunulla).
Ja siinä olen samaa mieltä, että tuo kutosen Consept olisi ollut sellaisenaan parempi kuin tämä tuotantoon tullut versio.
Muissa kaikissa on enempi vähempi epäonnistunut korin tasapainoinen linjoitus (Porschella läski perse niinkuin joku 200kg painava hampurilaisia mussuttava jenkki'daami' ja MB / Audi taas näyttää ku joku ois ajanu takaosan yli panssarivaunulla).
Ja siinä olen samaa mieltä, että tuo kutosen Consept olisi ollut sellaisenaan parempi kuin tämä tuotantoon tullut versio.
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Tässä kohdin keskustelun taso on ainakin minun puolestani täysin akateeminen, mutta Aston on kyllä myös järjettömän hyvän näköinen.
Mutta jos neiti Lotto tulisi käymään niin kyllä seuraava autoni olisi kaksiovinen ja Porschen uutta 911 maillia (991) oleva Carrera 4S PDK.
Mutta jos neiti Lotto tulisi käymään niin kyllä seuraava autoni olisi kaksiovinen ja Porschen uutta 911 maillia (991) oleva Carrera 4S PDK.
- Liitteet
-
- Porsche 911 (991) 3.jpg (114.43 KiB) Katsottu 28214 kertaa
-
- Porsche 911 (991) 2.jpg (128.8 KiB) Katsottu 28214 kertaa
-
- Porsche 911 (991).jpg (213.43 KiB) Katsottu 28214 kertaa
Viimeksi muokannut Ricracing, 21 Joulu 2011, 01:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Samaa mieltä, kyseessä on todella linjakas kärry. Rapidessa sisätilat ovat kuitenkin aika kehnot vrt 6 GC:Havis kirjoitti:Makuasioista puhuttaessa omaa silmää miellyttää noista AM Rapide, jos 4 ovea olisi pakko ottaa (tosin kyseisen tehtaan tuotteista V8 vantage on vielä parempi)]
http://pitkajarvimedia.pictures.fi/kuva ... 7G0816.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Jotenkin tulee mieleen Jaguar XJ 220 tuon sisädesignin puolelta, se on kuitenkin 1988 vuosimallia ja Rapide 2008. Kuskin paikkakaan ei ole mikään kovin ihmeellinen Rapidessa.
Vantage V8 on ihan hieno, nythän sitä saa V12 padalla eli ehkä se sitten Astonilla on se hyvä puoli, että mikään kärry ei ole huononnäköinen. One 77 on varmaan hienoin auto mitä voisin kuvitella, pesee Veyronin ja Zondan yms. kumppanit kyllä siinä sädekehässä mikä sitä ympäröi, aivan uskomattoman hieno taideteos.
- -V-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 981
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 18:41
- Auto: F20 LCI 118iA Sport + F30 LCI 320dA xDrive M sport
- Paikkakunta: Kauniainen
Jopo Toyota iQ:sta tulee Astonin käsissä "hieno"Pitkis kirjoitti:Astonilla on se hyvä puoli, että mikään kärry ei ole huononnäköinen.
Sori OT.
Ex: F10 520dA, F11LCI 520xdA, F20 116i, F30 318dA, E90LCI 320xdA, E92LCI 320Cd, E60LCI 530dA, E84 X1 20xdA, E90 335dA MSport, E60LCI 525i, E90 320d MSport, E81LCI 118d, E91LCI 320i, E92 325CdA, E46LCI 330Ci Cabrio MSport, E90 325iA, E82 120dA, E30 320iA
- ///Marko
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1723
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
- Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport
Mulle kelpais Carrera 4S PDK 997-mallikin faceliftina vaikka osamaksulla, mutta vielä ei ole sen aika.Ricracing kirjoitti: Mutta jos neiti Lotto tulisi käymään niin kyllä seuraava autoni olisi kaksiovinen ja Porschen uutta 911 maillia (991) oleva Carrera 4S PDK.
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Uuden 911:n ongelmana on juurikin se Suomessa, että 997 Turboja saa halvemmalla vähän ajettuna kuin normia Carreraa. Veronkorotus tulee entisestään leventämään eroa ja kuitenkin 997 Turbo on ihan eri kärry kuin uusi perus-911. Ja yleensäkin 997 on tajuttoman hyvä auto, joten joku GT3 tai Turbo sillä kopalla menee nopeasti ohi perustason Carrerasta kun vielä hinta on uudenveroisissa käytetyissä sopiva. Hyvä auto uusi porsas varmasti on, vaikka en itse sitä ole ajanut vielä. Slotti on vain hitusen huono, jos asiaa ajattelee laajemmin. Jos taas rahaa on kuin roskaa, sitten muut kärryt ajaa helposti ohi.
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Nyt ajellaan 184 hp Bemari lullalla, en minä niitä tehoja silleen kaipaa. Mutta vain tuo uusi 991 kiinnostaa.Pitkis kirjoitti:Uuden 911:n ongelmana on juurikin se Suomessa, että 997 Turboja saa halvemmalla vähän ajettuna kuin normia Carreraa. Veronkorotus tulee entisestään leventämään eroa ja kuitenkin 997 Turbo on ihan eri kärry kuin uusi perus-911.
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Hyvä, että kiinnostaa Porsche on tekniikaltaan ja ideologialtaan auto, joka varmasti on monen BMW-miehen sydäntä lähellä, omisti sitä tai ei. Se on jotenkin rakennettu vähän samaan tyyliin, insinöörimäisesti erittäin hyväkulkuiseksi ja tyyliltään melko varmaksi. Automerkeistä nämä ovat selvästi toisiaan lähellä.Ricracing kirjoitti:Nyt ajellaan 184 hp Bemari lullalla, en minä niitä tehoja silleen kaipaa. Mutta vain tuo uusi 991 kiinnostaa.Pitkis kirjoitti:Uuden 911:n ongelmana on juurikin se Suomessa, että 997 Turboja saa halvemmalla vähän ajettuna kuin normia Carreraa. Veronkorotus tulee entisestään leventämään eroa ja kuitenkin 997 Turbo on ihan eri kärry kuin uusi perus-911.
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Nyt vasta huomasin, että GC:n perään on lyöty xDrive-merkki. Olisi kyllä kelvannut ilmankin.
Coupessa taitaa olla pelkästää sivuvilkun alla, niin kuin muissakin malleissa, mutta GC:ssä sivuvilkun alla ei ole mitään.
Coupessa taitaa olla pelkästää sivuvilkun alla, niin kuin muissakin malleissa, mutta GC:ssä sivuvilkun alla ei ole mitään.
Kenties BMW:n xDrive merkin liimaus politiikka muuttumassa, eli vastaisuudessa xDrive merkintä löytyykin sitten kaikista malleista takaluukusta eikä enää kyljestä sivuvilkun alta...
Ja eikös kyljen merkki paikka ole nyt jo varattu esim. F30:ssä Sport/Modern/Luxury merkeille...
Ja eikös kyljen merkki paikka ole nyt jo varattu esim. F30:ssä Sport/Modern/Luxury merkeille...
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Niinpä muuten onkin ja sen takiahan tuo merkki tuonne takaloosteriin saattaa muuttua muissakin malleissa.Turbo kirjoitti:Ja eikös kyljen merkki paikka ole nyt jo varattu esim. F30:ssä Sport/Modern/Luxury merkeille...
Mitähän ne vielä keksi sinne liimata. Nyt on jo merkki, mallimerkintä, vetotapa ja "varustetaso"...
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Onpas säälittävän näköinen. Miksi ei ole sitten vain ix -merkintä? En yleensä ymmärrä mallimerkinnän poistoa enkä sellaista ole koskaan harkinnut, mutta tuollaiset xDrive-läpyskät perästä saisivat kyytiä kyllä ihan varmasti.
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Eiköhän tämä ole markkinointiosaston tekosia. Kovasti ovat yrittäneet xDrivelle brändiä rakentaa viime vuosina.Pitkis kirjoitti:Onpas säälittävän näköinen. Miksi ei ole sitten vain ix -merkintä?
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Muoto-osasto on kreannut F1x-malliin tyylikkäät sivuvilkut, ikään kuin M-mallin ilmanottoautkot, mutta mitä nyt?
xDrive tarrat vaiko F30 sarjan dorkat mallistydeemit, kaikenmaailman Life Linet...
Omaan autooni "voisin lisätä" TURBO-lätkän sekä ehkä vielä 4 x 2-maininnan
xDrive tarrat vaiko F30 sarjan dorkat mallistydeemit, kaikenmaailman Life Linet...
Omaan autooni "voisin lisätä" TURBO-lätkän sekä ehkä vielä 4 x 2-maininnan
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.