X1 X Drive 20d AE84 SAV Busines
Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun sulla on tuolla myynnissä tuo 75tkm ajettu kampiakseli, että miksi se vaihdettiin? Hajosiko sulla siis jakopää (ja siinä sivussa jotain muutakin) vai vaihdettiinko rojut vain äänen perusteella muuten toimivaan koneeseen? Hinta kyllä viittaisi ihan hajoamiseen.. Tuossa uudemmassa versiossa N47:sta kun sitä kampiakselia ei kai enää tarvitse vaihtaa pelkän jakopääremontin yhteydessä ellei sitten ole hajonnut.
No onneksi oli vielä fakuksen takuuta jäljellä ,vaikka meinas nekin nikotella kun kuulivat hinnan!Mootorin lämmettyä laahaava ääni kuului ja parhaiten kun avas kuskin oven ja samalla kuunteli.Ei hajonnut totaalisesti.BMw:n ohjeiden mukaan uusitaan kampi (ratas kiinteä, eivät edes tienneet irto rattaasta) ,laakerit,nokkaakselin ratas,korkepainepumpun ratas,molemmat,ketjut,laahaimet niitä oli ainakin parannettu.2kiristntä,2tasapainoakselin hammaspyörää ja lisäksi vaadin öljypumpun rataan ja keujun uudet.Misään ei silmi näkyvää vikaa epäilitiin että alin ketju venynyt joistakin jopa katkennu.
Mistäs sen tarkemman mootorinkoodin löytää? N47 20d
Olisko tuo vaan huhu että udemmissa sais kammenrattaan vaihdetua vai onko oikein faktaa?
Tutulla on 09 520 n47 20d vanha taxi 200tkm tehty jakopää nyt ajetu 480tkm elinäkyys toimivan uusilla osilla.
Mistäs sen tarkemman mootorinkoodin löytää? N47 20d
Olisko tuo vaan huhu että udemmissa sais kammenrattaan vaihdetua vai onko oikein faktaa?
Tutulla on 09 520 n47 20d vanha taxi 200tkm tehty jakopää nyt ajetu 480tkm elinäkyys toimivan uusilla osilla.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 161
- Liittynyt: 14 Maalis 2011, 22:38
- Auto: Tesla MYLR23
- Paikkakunta: Vantaa
http://www.bmwarchive.org/vin/bmw-vin-decoder.html" onclick="window.open(this.href);return false;
vin-koodilla, moottorin tyyppi heti siinä alkupuolella. Minulle antoi tyypiksi
Engine: N47D20O1 - 2,00l (135kW)
vin-koodilla, moottorin tyyppi heti siinä alkupuolella. Minulle antoi tyypiksi
Engine: N47D20O1 - 2,00l (135kW)
Nyt: Tesla MYLR23
Ex: 2x Opel Kadett, Toyota Camry, Renault 21, Renault Laguna, Volvo V70, Volvo V70 awd, BMW X3 3.0sd, X1 xDrive 2.0d, 320iA GT xDrive
Ex: 2x Opel Kadett, Toyota Camry, Renault 21, Renault Laguna, Volvo V70, Volvo V70 awd, BMW X3 3.0sd, X1 xDrive 2.0d, 320iA GT xDrive
Mikäs kone tuo on? 25d?kokkopa1 kirjoitti:Mulla tämä (9/2012) N47D20T1 - 2,00l (160kW) Eli ei ilmeisesti vastaavia ongelmia tiedossa. Autolla ajettu nyt 22tkm.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
- ///Marko
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1723
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
- Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport
Se juuri.salmol kirjoitti:Mikäs kone tuo on? 25d?kokkopa1 kirjoitti:Mulla tämä (9/2012) N47D20T1 - 2,00l (160kW) Eli ei ilmeisesti vastaavia ongelmia tiedossa. Autolla ajettu nyt 22tkm.
http://www.bmwforum.fi/viewtopic.php?f=32&t=8028" onclick="window.open(this.href);return false;
- kokkopa1
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 331
- Liittynyt: 05 Elo 2014, 19:41
- Auto: X1 xDrive25d TwinPwr Tbo A M-Sport 2012
- Paikkakunta: Uusimaa
Sama peli kyseessä.///Marko kirjoitti:Se juuri.salmol kirjoitti:Mikäs kone tuo on? 25d?kokkopa1 kirjoitti:Mulla tämä (9/2012) N47D20T1 - 2,00l (160kW) Eli ei ilmeisesti vastaavia ongelmia tiedossa. Autolla ajettu nyt 22tkm.
http://www.bmwforum.fi/viewtopic.php?f=32&t=8028" onclick="window.open(this.href);return false;