Vannoutunut Audi-kuski-kaverini osti äsken tuon, Audi Q7 menee vaihdossa:
http://www.autotalli.com/vaihtoauto/317 ... 9/Helsinki" onclick="window.open(this.href);return false;
Näin se käännytystyö toimii
X6
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 894
- Liittynyt: 02 Huhti 2010, 14:47
- Auto: bmw X6 40d
- Paikkakunta: Luxembourg
Hyvän auton kaverisi osti Onnittelut hänelle täältä Luxista
Sisusta ehkä mun makuun vähän tylsä (mutta "suomalaisen" turvallinen).
Ja noi Rinta-Juipin kuvat ovat kyllä järkyttävän huonoja (jopa vääristäviä). Livenä auto huomattavasti hienompi. Trust me
Sisusta ehkä mun makuun vähän tylsä (mutta "suomalaisen" turvallinen).
Ja noi Rinta-Juipin kuvat ovat kyllä järkyttävän huonoja (jopa vääristäviä). Livenä auto huomattavasti hienompi. Trust me
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 636
- Liittynyt: 29 Maalis 2010, 14:16
- Auto: Porsche Macan 2017
- Paikkakunta: Vantaa
Joo, näin auton äsken ja se on todella paljon maukkaammaan näköinen "livenä". Noissa kuvissa on talvivanteilla, kesävanteet (bemarin orkkikset) on sikahienot
Ex-bemarit: 520dA -11, 330xdA -09, 520dA -08, 120d -07.
- -V-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 981
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 18:41
- Auto: F20 LCI 118iA Sport + F30 LCI 320dA xDrive M sport
- Paikkakunta: Kauniainen
Tänään ajelin upean värisen X6:n perässä ja rinnalla. Kyseessä oli 50i jonka väri näytti ensivilkaisulta valkoiselta, mutta lähempää ja tarkemmin katsottuna se olikin helmiäisharmaa. "Valkoisenharmaa" siis, oilisikohan jokin individual-väri. Hieno auto se muutenkin oli ja liikennevaloista kiihdytysäänet aivan mahtavat!
Edit: Palautui rekkarikin mieleen, se oli CRC-1. Olisi pitänyt tajuta ottaa kuva tuonne erikoiskilpi-topiciin.
Edit: Palautui rekkarikin mieleen, se oli CRC-1. Olisi pitänyt tajuta ottaa kuva tuonne erikoiskilpi-topiciin.
Ex: F10 520dA, F11LCI 520xdA, F20 116i, F30 318dA, E90LCI 320xdA, E92LCI 320Cd, E60LCI 530dA, E84 X1 20xdA, E90 335dA MSport, E60LCI 525i, E90 320d MSport, E81LCI 118d, E91LCI 320i, E92 325CdA, E46LCI 330Ci Cabrio MSport, E90 325iA, E82 120dA, E30 320iA
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1119
- Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
- Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
- Paikkakunta: Tuusula
Mitäs tuumaatte x6 30d autosta, olisin mahdollisesti hankkimassa kyseistä uutta autoa mutta mitetityttää vielä että hankinko vai en
Onko jotain pakollisia varusteita kyseiseen autoon, jotka ehdottomasti pitää ottaa?
Olen ajatellut
- nahkapenkkejä
- ratinlämmitin
- musta väri
- kattoluukku
- usb
- hifi
- astilaudat
- tummat takalasit
vakiona on takaluukun automatiikka, autom.ilmast., xenon, jne...eli ihan hyvät kamppeet vakkarina..
Tietääkö joku sanoa todellisesta kulutuksesta jotain? Onko facelift tulossa milloin ja tehdäänkö autoon moottori ym. päivityksiä syyskuun tuotannon käynnistyessä?
Onko jotain pakollisia varusteita kyseiseen autoon, jotka ehdottomasti pitää ottaa?
Olen ajatellut
- nahkapenkkejä
- ratinlämmitin
- musta väri
- kattoluukku
- usb
- hifi
- astilaudat
- tummat takalasit
vakiona on takaluukun automatiikka, autom.ilmast., xenon, jne...eli ihan hyvät kamppeet vakkarina..
Tietääkö joku sanoa todellisesta kulutuksesta jotain? Onko facelift tulossa milloin ja tehdäänkö autoon moottori ym. päivityksiä syyskuun tuotannon käynnistyessä?
-
- Valvoja
- Viestit: 1240
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 12:41
- Auto: 330e G20 ja VW Polo
- Paikkakunta: Tuusula
Hieno autohan tuo on jo vakiona, jos sen muotoilusta yleensäkään pitää. Minun ex-X5 30d kulutti hyvin kohtuullisesti, ja pääsin sillä omassa Helsinki - Tuusula välisessä sukkuloinnissa noin 9,7 litralla, ja pääosin ruuhka-aikana. Vertailuna saman verran bensaa vei minun ex- Audi A4 2.0 TFSI quattro S tronic.
Varusteista nahkapenkit jotenkin tuntuvat kuuluvan tämän luokan autoon, vaikka kangaspenkit olisivat miellyttävämmät. Kattoluukkua en itse kaipaa. Omassa ex-X5:ssä oli panoraamakatto, ja se on hieno. Mutta pelkälle luukulle en näe mitään käyttöä. Muutenhan varustelistasi on kohdallaan.
Varusteista nahkapenkit jotenkin tuntuvat kuuluvan tämän luokan autoon, vaikka kangaspenkit olisivat miellyttävämmät. Kattoluukkua en itse kaipaa. Omassa ex-X5:ssä oli panoraamakatto, ja se on hieno. Mutta pelkälle luukulle en näe mitään käyttöä. Muutenhan varustelistasi on kohdallaan.
ex bemarit: E60 520dA Business 2007, E92 335CiA 2008, E70 X5 30d xDrive 2009, F30 335iA Sport 2012, F10 523iA 2010, G30 530e 2017
Facelift tulossa ilmeisesti vasta 2014
http://www.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=535856" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=535856" onclick="window.open(this.href);return false;
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Taitaa tulla jo kokonaan uusi malli vuonna 2014.jnijni kirjoitti:Facelift tulossa ilmeisesti vasta 2014
http://www.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=535856" onclick="window.open(this.href);return false;
Heh, niimpäs onkin 2nd sukupolviAntinontoxic kirjoitti:Taitaa tulla jo kokonaan uusi malli vuonna 2014.jnijni kirjoitti:Facelift tulossa ilmeisesti vasta 2014
http://www.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=535856" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 X6 facelift ainakin tulossa:
http://www.worldcarfans.com/11108193585 ... ngel-eyes-" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.worldcarfans.com/11108193585 ... ngel-eyes-" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1119
- Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
- Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
- Paikkakunta: Tuusula
Kiitos kaikille tiedoista! Näinhän se on et x6 vaatii vielä kasvojen kohotuksen jotta myyntiä saadaan pidettyä yllä kuten kaikissa muissakin malleissa on tapahtunut...
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Kuvista päätellen aika mieto facelift on tulossa. Eipähän se kyllä X5:ssäkään kovin radikaali ollut.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 894
- Liittynyt: 02 Huhti 2010, 14:47
- Auto: bmw X6 40d
- Paikkakunta: Luxembourg
Merkittävin uutuus taitaa olla tuo uusi tehokas dieselmoottori.Antinontoxic kirjoitti:Kuvista päätellen aika mieto facelift on tulossa. Eipähän se kyllä X5:ssäkään kovin radikaali ollut.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 894
- Liittynyt: 02 Huhti 2010, 14:47
- Auto: bmw X6 40d
- Paikkakunta: Luxembourg
Piti oikein kaivaa oman auton tilauspaperi esiin katsoa, että mitä varusteita mulla onjapi2010 kirjoitti:Mitäs tuumaatte x6 30d autosta, olisin mahdollisesti hankkimassa kyseistä uutta autoa mutta mitetityttää vielä että hankinko vai en
Onko jotain pakollisia varusteita kyseiseen autoon, jotka ehdottomasti pitää ottaa?
Olen ajatellut
- nahkapenkkejä
- ratinlämmitin
- musta väri
- kattoluukku
- usb
- hifi
- astilaudat
- tummat takalasit
vakiona on takaluukun automatiikka, autom.ilmast., xenon, jne...eli ihan hyvät kamppeet vakkarina..
Tietääkö joku sanoa todellisesta kulutuksesta jotain? Onko facelift tulossa milloin ja tehdäänkö autoon moottori ym. päivityksiä syyskuun tuotannon käynnistyessä?
En tiedä, vaihteleeko (vakio) varustelistat maittain, mutta itse ottaisin ainakin seuraavat:
-Musta sisäkatto (tyylikäs)
-Sähköpeilit
-PDC eteen/taakse
-Vetokoukku (kuuluu jotenkin tämän kokoiseen autoon).
-Active Steering ?? Tämän kohdalla en tiedä tarpeellisuudesta kun en ole ajanut X6:sta ilman sitä. Ilmeisesti kuitenkin lisävaruste, koska tilauspaperissa sille on hinta.
- ///Marko
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1723
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
- Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport
Tulipa ajettua X6 ja X5 nyt kuluvalla viikolla kun etsittiin kaverille uutta autoa. X5 oli 2009 mallinen 35d ja X6 2010 mallinen 40d. En meinannut alkuun edes innostua X6:lla ajamaan, mutta kokeilinpa kuitenkin.
X5 tuntui hieman vanhalta ja väsähtäneeltä sotaratsulta vaikka autolla oli ajettu alle 100tkm. Auton moottori oli 286hp 35d. Auton vaaleanahkaiset comfort-penkit nitisi ja natisi ajaessa eikä 6-portainen automaatti oikein nostattanut fiiliksiä. Varmasti hieno auto sellaiselle joka ei ole uudemmilla Bemareilla ajanut. Autossa oli lähes kaikki varusteet mitä siihen aikaan on listalta saanut, joten mistään karvalakkimallista ei ollut kyse. Ei kuitenkaan jatkoon.
X6 olikin sitten asia erikseen. Ajattelin että eikai näissä niin paljoa eroa ole että jaksaisin vaivautua koeajolle. Mietin että kai se riittää jos kaveri ajaa. Kuinka olinkaan väärässä. Tässä autossa oli 306hp 40d moottori ja 8-portainen automaatti. Varusteissakin löytyi: oyster nahkaiset sport-istuimet (kaveri meinasi että tukevat hänestä comfort-penkkejä paremmin sivulta), pro navi, hifi pro, kattoluukku, 20" -vanteet.
Onhan näitä isoja möhköjä tullut joskus talvella ajettua aiemminkin uutena BMW xdrive-päivillä. Mutta nyt ajettiin keskellä kesää kuivalla kelillä ja mikä tärkeintä ilman paskoja RFT-renkaita.
X6:n ajotuntuma oli ihan kuin henkilöautossa, paljon urheilullisempi kuin X5:ssa. Alusta ei pahemmin kallistellut mihinkään eikä ylimääräisiä natinoita kuulunut. Katto oli matalalla ja se lisäsi henkilöautomaista fiilistä. Tehon tunne oli aivan eri tasolla vaikka autossa ei ollut kuin 20hp X5:sta enemmän. Luultavasti tämä johtui 8-portaisesta automaatista joka avittaa autoa liikkumaan ihan eri malliin. Auto ei vedellyt yhtään mihinkään, vaikka alla oli 20" matalaprofiiliset läskit. Edessä 275 leveät ja takana 315 leveät. Oma X3 jossa on 19" non-RFT renkaat hakee uria aivan eri malliin kuin tämä laite ja olihan se vaikuttava laitos.
Ymmärrän kyllä hyvin että tällainen "ei niin tavanomainen auto" on omiaan ärsyttämään kansaa missä tahansa liikkuukin, enkä olisi koskaan uskonut että itse kiinnostuisin X3:sta isommasta maasturista. Nyt voin jo helposti kuvitella että siinä on mun seuraava auto. Mielellään 5-paikkasena ja 40d tai 50d kiitos.
X5 tuntui hieman vanhalta ja väsähtäneeltä sotaratsulta vaikka autolla oli ajettu alle 100tkm. Auton moottori oli 286hp 35d. Auton vaaleanahkaiset comfort-penkit nitisi ja natisi ajaessa eikä 6-portainen automaatti oikein nostattanut fiiliksiä. Varmasti hieno auto sellaiselle joka ei ole uudemmilla Bemareilla ajanut. Autossa oli lähes kaikki varusteet mitä siihen aikaan on listalta saanut, joten mistään karvalakkimallista ei ollut kyse. Ei kuitenkaan jatkoon.
X6 olikin sitten asia erikseen. Ajattelin että eikai näissä niin paljoa eroa ole että jaksaisin vaivautua koeajolle. Mietin että kai se riittää jos kaveri ajaa. Kuinka olinkaan väärässä. Tässä autossa oli 306hp 40d moottori ja 8-portainen automaatti. Varusteissakin löytyi: oyster nahkaiset sport-istuimet (kaveri meinasi että tukevat hänestä comfort-penkkejä paremmin sivulta), pro navi, hifi pro, kattoluukku, 20" -vanteet.
Onhan näitä isoja möhköjä tullut joskus talvella ajettua aiemminkin uutena BMW xdrive-päivillä. Mutta nyt ajettiin keskellä kesää kuivalla kelillä ja mikä tärkeintä ilman paskoja RFT-renkaita.
X6:n ajotuntuma oli ihan kuin henkilöautossa, paljon urheilullisempi kuin X5:ssa. Alusta ei pahemmin kallistellut mihinkään eikä ylimääräisiä natinoita kuulunut. Katto oli matalalla ja se lisäsi henkilöautomaista fiilistä. Tehon tunne oli aivan eri tasolla vaikka autossa ei ollut kuin 20hp X5:sta enemmän. Luultavasti tämä johtui 8-portaisesta automaatista joka avittaa autoa liikkumaan ihan eri malliin. Auto ei vedellyt yhtään mihinkään, vaikka alla oli 20" matalaprofiiliset läskit. Edessä 275 leveät ja takana 315 leveät. Oma X3 jossa on 19" non-RFT renkaat hakee uria aivan eri malliin kuin tämä laite ja olihan se vaikuttava laitos.
Ymmärrän kyllä hyvin että tällainen "ei niin tavanomainen auto" on omiaan ärsyttämään kansaa missä tahansa liikkuukin, enkä olisi koskaan uskonut että itse kiinnostuisin X3:sta isommasta maasturista. Nyt voin jo helposti kuvitella että siinä on mun seuraava auto. Mielellään 5-paikkasena ja 40d tai 50d kiitos.
Viimeksi muokannut ///Marko, 02 Elo 2015, 19:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- ///Marko
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1723
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
- Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport
Aivan varmasti. X5 näkyy olevan jo myynnissä tuolla tekniikalla. Hintaa 86212 euroa ilman varusteita.Turbo kirjoitti:Ja onhan tuo uusi X6:nenkin jo esitelty, livenö en vielä ole nähnyt, mutta kiinnostava kapistus.
Siihen jos saisi vielä tuon uuden 40e moottorin (plugin hybrid), niin voisi olla soiva peli hintasakin puolesta.
Plugin hybridi tekniikka tosiaan pistää hinnat kerta heitolla uusiksi.///Marko kirjoitti:Aivan varmasti. X5 näkyy olevan jo myynnissä tuolla tekniikalla. Hintaa 86212 euroa ilman varusteita.Turbo kirjoitti:Ja onhan tuo uusi X6:nenkin jo esitelty, livenö en vielä ole nähnyt, mutta kiinnostava kapistus.
Siihen jos saisi vielä tuon uuden 40e moottorin (plugin hybrid), niin voisi olla soiva peli hintasakin puolesta.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1336
- Liittynyt: 20 Tammi 2012, 10:40
- Auto: BMW 740 Le x-drive G12
Ford Ranger Wildtrak - Paikkakunta: Kaarina
Oli kyl ensimmäinen kommentti evö, jonka olen kuullut, että sportit on paremmat kuin comfortit. Oli sitten säädöt vaan jäänyt kesken, tuumaan ma.
Ex:
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i