M3 näyttää omaan silmään paremmalta. M4 takalokasuojan pullistus on jotenkin liian viritetyn näköistä.. M3 herättää kyllä omistamisen halua..
Editoitu kun meni alun perin ristiin..
BMW M3 F80
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 102
- Liittynyt: 29 Tammi 2013, 07:25
- Auto: F31 320dXA M-Sport
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Toisivat tuohon farkkukorin...
Kesä: K46 -12, Talvi: F31 -13
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1119
- Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
- Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
- Paikkakunta: Tuusula
Minusta sedani näyttää hirvittävän hyvältä, varsinkin toi vaalean sininen. Ei siis 3:lla turbolla vaan kahdella. Aiemmin oli luuloissa 3 turbon versio.
Mikä mahtaa olla verotusarvo Suomessa, eli päästöt? Kaiken järjen mukaan päästöt jäävät alle 200g, joten sen puolesta houkutteleva hinta olisi 95-99t euroa...
Mikä mahtaa olla verotusarvo Suomessa, eli päästöt? Kaiken järjen mukaan päästöt jäävät alle 200g, joten sen puolesta houkutteleva hinta olisi 95-99t euroa...
Viimeksi muokannut japi2010, 13 Joulu 2013, 17:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 102
- Liittynyt: 29 Tammi 2013, 07:25
- Auto: F31 320dXA M-Sport
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Kyllä tuo auto on nätti kuin sika pienenä, mutta tartten farkun. Ei viitti edes unelmoida sedanista. :D
Kesä: K46 -12, Talvi: F31 -13
co2: manuaali 204 g/km, DCT 194 g/kmjapi2010 kirjoitti: Mikä mahtaa olla verotusarvo Suomessa, eli päästöt? Kaiken järjen mukaan päästöt jäävät alle 200g, joten sen puolesta houkutteleva hinta olisi 95-99t euroa...
- Raimo Miettinen
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 753
- Liittynyt: 04 Marras 2010, 20:03
- Auto: BMW 525dA F10 ex. 320dA M-Sport E91, 120da
Onko bemariin saanut keraamisia jarruja aikaisemmin?
- Hiace
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 782
- Liittynyt: 25 Syys 2011, 15:41
- Auto: BMW M340i
- Paikkakunta: Joensuu
F10 M5 & M6 on ainakin jo saanut keraamiset jarrut = kallista, taitaa olla 8000$ jenkkien hinta noille.
Nyt: F20 M135i 2016 | Ex: E92 335xi, E93 335i, E82 135i coupe, E91 335i, E46 M3, E91 330d
Samaa mieltä, M4 herättää omistamisen halua. Minulle ei iske tuo sedan. Eikä ainakaan farkku jos sellainen joskus tulisi.Mrmela kirjoitti:M4 näyttää omaan silmään paremmalta. M3 takalokasuojan pullistus on jotenkin liian viritetyn näköistä.. M4 herättää kyllä omistamisen halua..
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
- Anssi79
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 550
- Liittynyt: 13 Marras 2012, 08:23
- Auto: 330e M-Sport 2020
118ia M-Sport 2020 - Paikkakunta: Espoo
Sedan smurffin sinisenäsalmol kirjoitti:Samaa mieltä, M4 herättää omistamisen halua. Minulle ei iske tuo sedan. Eikä ainakaan farkku jos sellainen joskus tulisi.Mrmela kirjoitti:M4 näyttää omaan silmään paremmalta. M3 takalokasuojan pullistus on jotenkin liian viritetyn näköistä.. M4 herättää kyllä omistamisen halua..
G20 330e M-Sport -20 -- F40 118ia M-Sport -20
Ex.G30 530e M-Sport -18- F34 xDrive M-Sport -15 - söpö Fiat 500c - HandWashOnly F30 - Audi A3 quattro - BMW 325 E91 - 2x E46
Ex.G30 530e M-Sport -18- F34 xDrive M-Sport -15 - söpö Fiat 500c - HandWashOnly F30 - Audi A3 quattro - BMW 325 E91 - 2x E46
Jotenkin tuo sininen niin volvossa kuin bemarissa näyttää jotenkin vesiväritetyltä muovailuvahalta. Sori jos joku tuosta tykkää.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
M6:n keraamiset jarrut on 12 000e Suomessa listahintana. M4:ssä päästöjen vuoksi halvempia....kymppitonni ehkä.Hiace kirjoitti:F10 M5 & M6 on ainakin jo saanut keraamiset jarrut = kallista, taitaa olla 8000$ jenkkien hinta noille.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 102
- Liittynyt: 29 Tammi 2013, 07:25
- Auto: F31 320dXA M-Sport
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Onhan toi nyt vaan farkkuna herkku
Kesä: K46 -12, Talvi: F31 -13
Eihän tuo lokasuojan muotoilu eroa M3 vs M4 välillä. Ainoa ero korivärityksen aiheuttama varjostus jos sekään.Mrmela kirjoitti:M4 näyttää omaan silmään paremmalta. M3 takalokasuojan pullistus on jotenkin liian viritetyn näköistä.. M4 herättää kyllä omistamisen halua..
M3 F80 hakkaa ulkonäössä mennen tullen M4:n, joka ei herätä mitään, puhumattakaan omistamisenhalua. Jos joku tois lahjaks M4:n pihaan, kiittäisin lahjoituksesta, mutta kävisin vaihtamassa sen heti tuohon F80 M3:een
Paha sanoa varmaksi, mutta kyllä se takalokasuoja näyttää videoiden perusteella erilaiselta, ja ainakin takalokarin edessä on eroa johtuen f80 takaovista joita ei tietty f82:ssa ole. Takalokarin takaosakin näytti mielestäni himan erilaiselta.Havis kirjoitti:Eihän tuo lokasuojan muotoilu eroa M3 vs M4 välillä. Ainoa ero korivärityksen aiheuttama varjostus jos sekään.Mrmela kirjoitti:M4 näyttää omaan silmään paremmalta. M3 takalokasuojan pullistus on jotenkin liian viritetyn näköistä.. M4 herättää kyllä omistamisen halua..
Mutta jos joku heittäisi f80, f81 tai f82 auton pihaan niin kiittäisin kauniisti enkä lähtisi vaihtamaan, eli kyllä noista mikä vaan kelpaisi, mutta hienoin on mielestäni tuo f82.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
Kyllä tuo M4 on vallan nätti. M3 takalokasuojien pullistukset ei oikein istu silmään. Touring taitaa olla vain haaveita ja photosoppaajien unelmia. Missään en ole nähnyt suunnitelmia moisesta. Sedan, coupe ja cabrio ovat tehomallien vahvistetut korimallit. Taitaa olla Touring liikaa eurooppalainen juttu päästäkseen sarjatuotantoon.
Ex: E60/F10
Minusta melko mitätön ero tuo, aivan saman oloinen, voimaa uhkuvan näköinen molemmissa tuo lokasuoja. Minusta M3 on kokonaisuudessaan OK, huomattavasti parempi kuin M4.pumafi kirjoitti:Kyllä tuo M4 on vallan nätti. M3 takalokasuojien pullistukset ei oikein istu silmään. Touring taitaa olla vain haaveita ja photosoppaajien unelmia. Missään en ole nähnyt suunnitelmia moisesta. Sedan, coupe ja cabrio ovat tehomallien vahvistetut korimallit. Taitaa olla Touring liikaa eurooppalainen juttu päästäkseen sarjatuotantoon.
Mutta se mitä en ymmärrä on tämä itämaisen muodin mukainen yksityiskohtien viljely, joka näkyy esim kornin näköisissä koristeissa. Näistä räikein taitaa olla tuo etupyörän ja oven välinen "ilmanpoistoaukko" kromireunoineen. typerän näköinen. Olisi paaaljon parempi ilman moista bling-bling krääsää. Ilmeisesti Kiinan / Venäjän markkinoiden mieltymykset on saaneet tuollaiset ulkoiset vaurauden merkit muotiin.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 117
- Liittynyt: 01 Kesä 2011, 20:41
- Auto: X3 20d
- Paikkakunta: Lieto
Näissä malleissa tuo ilmanpoistoaukko sopii paremmin kun se on hienosti yhdistetty tuohon kylki pakkaukseen. Kun taas 3 gt mallissa se on korni niin kuin Havis sanoi. Toinen esimerkki noissa joka on ylimuotoiltu mielestäni on takapuskurin diffuusorinsa ylimuotoilu. Tuosta tulee mieleen seatilla edellisen sukupolven leonniin myyty korisarja.. Jotenkin sellainen scandinaavinen pelkistys toimii pitkän päälle paremmin..