Nähtävästi tulevan Ämmän kutoskone jo kuvattu:
- http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=744293" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW M3 F80
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Näköjään suunniteltu vuoto, BMW ottanut kuvan ja antanut jakoon. Mikäs siinä. On kyllä todella stiffin näköinen paketti, mutta samalla myös erittäin ahdas. Miten mahtaa ahdettuna lämmöt pysyä kurissa? Kai jotenkin, mutta sopivan hidas ja kuormittava rata nostaa kyllä lukemat koviksi. Tai sitten ei. Joka tapauksessa lämmönhallinta on haastavaa jo aikaisemminkin ollut, mutta nyt varmasti entistä hankalampaa.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 894
- Liittynyt: 02 Huhti 2010, 14:47
- Auto: bmw X6 40d
- Paikkakunta: Luxembourg
Olettaisin, että tuokin paketti on suunniteltu pääasiassa normaaliin tieliikenteeseen eikä välttämättä rata-ajoon.Pitkis kirjoitti:Miten mahtaa ahdettuna lämmöt pysyä kurissa? Kai jotenkin, mutta sopivan hidas ja kuormittava rata nostaa kyllä lukemat koviksi.
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Totta kai, mutta rata-ajoahan tuolla harrastetaan paljon ja sen tietää myös valmistaja. Onhan esitteetkin täynnä kuvia enemmän radalla otettuna kuin maantiellä. Tuon auton suorituskyvystä ei maantiellä tarvi kuin murto-osaa, joten jos siitä haluaa päästä selville, pakko mennä radalle. Kyllä M-auton pitää pystyä ajamaan radalla kohtuullisen hyvin oletuksena, ei joutaisi olla suuria rajoituksia, kun missään muualla ei sitä suorituskykyä pysty edes testaamaan. Normimalleilta en odota ratakestävyyttä lainkaan.fifty kirjoitti:Olettaisin, että tuokin paketti on suunniteltu pääasiassa normaaliin tieliikenteeseen eikä välttämättä rata-ajoon.Pitkis kirjoitti:Miten mahtaa ahdettuna lämmöt pysyä kurissa? Kai jotenkin, mutta sopivan hidas ja kuormittava rata nostaa kyllä lukemat koviksi.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 894
- Liittynyt: 02 Huhti 2010, 14:47
- Auto: bmw X6 40d
- Paikkakunta: Luxembourg
Totta. Enpä ajatellut asiaa tuolta kantilta.Pitkis kirjoitti:Tuon auton suorituskyvystä ei maantiellä tarvi kuin murto-osaa, joten jos siitä haluaa päästä selville, pakko mennä radalle.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 63
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 19:44
- Auto: 2002 Turbo -75
M5 -86
325iX -88
X5 4,8i -07 - Paikkakunta: Joensuu
Hyvän kokoinen vesicooleri. Varmasti reagoi ahdetuksi varsin hyvin. On lyhyet ahtoputket. Mutta kertokaas mikä on tuo konehuoneen vasemmassa kulmassa oleva kotelo, josta menee putki moottorin etupuolitse ja näyttäisi taittuvan alaspäin?
Ilmanputsarikotelo on kuitenkin omalla paikallaan oikeassa etukulmassa ja ilmamassamittari siinä perässä ennen ahdinta/ahtimia. Näyttää ihan ylimääräiseltä torvelta. Mihin sitä tarvitaan?
Ilmanputsarikotelo on kuitenkin omalla paikallaan oikeassa etukulmassa ja ilmamassamittari siinä perässä ennen ahdinta/ahtimia. Näyttää ihan ylimääräiseltä torvelta. Mihin sitä tarvitaan?
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1119
- Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
- Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
- Paikkakunta: Tuusula
Millos malli virallisesti tuodaan kuvien kera julki ja mikähän mahtaa olla hinta suomen kamaralla? Päästöjen mukaan ne verot ohjautuu ja varmasti jää alle 200, joten verojen ei pitäsi olla lähelläkään sitä mitä esim nykyisen M3 mallin kohdalla on, eli n.57 tuhatta autoveron osuutta..
Tässä sitä arvioitua tietoa, tuskin virallisia kuvia paljoakaan ennen markkinoille tuloa:japi2010 kirjoitti:Millos malli virallisesti tuodaan kuvien kera julki ja mikähän mahtaa olla hinta suomen kamaralla? Päästöjen mukaan ne verot ohjautuu ja varmasti jää alle 200, joten verojen ei pitäsi olla lähelläkään sitä mitä esim nykyisen M3 mallin kohdalla on, eli n.57 tuhatta autoveron osuutta..
Expected to hit the market in 2014, the F80 M3 has been conducting road testing since the summer of 2011. Here is the most up to date facts known about the F80 M3 (as of July 2012):
•Lighter than current M3
•Faster than current M3
•More powerful than current M3
•More efficient than current M3
•Powered by an inline 6 cylinder turbo engine
•Offered with optional or standard manual transmission
•Electric Power Steering (completely reworked for precision for M3/M4)
•Tires (from prototype) - Michelin Pilot Super Sport: 255/35/19 (front), 275/35/19 (rear)
•Front styling to feature elements from the M6 and 1M coupe, with Air Curtain technology (our render)
•Hood to feature power/vent bump
•M3 Introduced late 2013 - early 2014 (concept debuts earlier)
•M4 Introduced no earlier than late 2014
Stay tuned for more information on the F80 M3 sedan and keep track of our ongoing coverage: http://www.bimmerpost.com/m3/f30m3/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
[quote="jnijni"
Hintapuoli tulee varmaan olemaan järkevämpi kuin nyt, mutta kun tämä maailman viisain valtiovalta jaksaa muuttaa veroja koko ajan niin hanuristahan tämä koko juttu on. Maksaa kuitenkin 150 ke kun aikanaan tulee tänne.
Tuosta on väitelty. Mainittu olisi, että tulee vaan automaatilla, mutta joku on taas sanonut, että varmasti manu myös. Minä en tiedä missä mennään, mutta varmaa kai ei ole mikään.jnijni kirjoitti:japi2010 kirjoitti: •Offered with optional or standard manual transmission
Hintapuoli tulee varmaan olemaan järkevämpi kuin nyt, mutta kun tämä maailman viisain valtiovalta jaksaa muuttaa veroja koko ajan niin hanuristahan tämä koko juttu on. Maksaa kuitenkin 150 ke kun aikanaan tulee tänne.
- CLiK
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 372
- Liittynyt: 24 Maalis 2011, 20:18
- Auto: E61 LCI
+ 987 + w450
Huonosti on verosäästöt siirtyneet kuluttajille malleissa M5, 328i, 125i jne...japi2010 kirjoitti:Millos malli virallisesti tuodaan kuvien kera julki ja mikähän mahtaa olla hinta suomen kamaralla? Päästöjen mukaan ne verot ohjautuu ja varmasti jää alle 200, joten verojen ei pitäsi olla lähelläkään sitä mitä esim nykyisen M3 mallin kohdalla on, eli n.57 tuhatta autoveron osuutta..
ex. E63 650i, E88 125i
- Hiace
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 782
- Liittynyt: 25 Syys 2011, 15:41
- Auto: BMW M340i
- Paikkakunta: Joensuu
http://m.youtube.com/#/watch?v=BE0_fhs8 ... E0_fhs8QQE
Uusi M3 bongattu testeissä. Härskin tylyt äänet, toimii.
Uusi M3 bongattu testeissä. Härskin tylyt äänet, toimii.
Nyt: F20 M135i 2016 | Ex: E92 335xi, E93 335i, E82 135i coupe, E91 335i, E46 M3, E91 330d
Mielenkiintoista dataa..
http://f80.bimmerpost.com/forums/showth ... p?t=847578" onclick="window.open(this.href);return false;
http://f80.bimmerpost.com/forums/showth ... p?t=847578" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
Huipputehoa näyttäisi olevan ohjelmallisesti leikattu, voisi ehkä ohjelmistopäivityksellä tuottaa yli 500 heppaa... Aika julmaa.
Onko tuo videolla oleva M3 manuaali vai miksi se vetää koko ajan noin matalilla kierroksilla?
Onko tuo videolla oleva M3 manuaali vai miksi se vetää koko ajan noin matalilla kierroksilla?
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
- Raimo Miettinen
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 753
- Liittynyt: 04 Marras 2010, 20:03
- Auto: BMW 525dA F10 ex. 320dA M-Sport E91, 120da
- Raimo Miettinen
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 753
- Liittynyt: 04 Marras 2010, 20:03
- Auto: BMW 525dA F10 ex. 320dA M-Sport E91, 120da
Onko farmarista ollut puhetta?
Siinä hieman liikettä.
Siinä hieman liikettä.
Viimeksi muokannut Raimo Miettinen, 12 Joulu 2013, 19:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Hiace
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 782
- Liittynyt: 25 Syys 2011, 15:41
- Auto: BMW M340i
- Paikkakunta: Joensuu
Edit: olin myöhässä ja väärässä ketjussa...
Tässä virallista tietoa uudesta M3/M4:sta:
http://f80.bimmerpost.com/forums/showth ... p?t=923203
Tässä virallista tietoa uudesta M3/M4:sta:
http://f80.bimmerpost.com/forums/showth ... p?t=923203
Nyt: F20 M135i 2016 | Ex: E92 335xi, E93 335i, E82 135i coupe, E91 335i, E46 M3, E91 330d
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Upean näköisiä. M4 on kyllä sellainen ruoska ettei paremmasta väliä. Hinta tullenee olemaan M4 automaattina hyvinkin tarkkaan 115 000e eli todellinen halpis suorituskykyyn nähden. 15-20ke varusteita niin se on siinä. Houkuttelee todella paljon. Jos i8 ei olisi nyt tässä vaiheessa, M4 lähtisi varmaan heti tilaukseen. Esim. possun 911 samoilla suorituskyvyillä maksaisi helposti yli 200ke ja M4 on IMO paremman näköinenkin vielä.