TV toiminto professional naviin

F10, F11, F07
Epe 530D
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2
Liittynyt: 01 Joulu 2012, 13:33

Tervehdys

Osaako kukaan foorumilaisista auttaa seuravassa ongelmassa.
Minulle tulossa 1/2013 Bmw 530D touring jossa on tehdas asennettu professional navi.
Tässä navissa on myös dvd toisto mahdollisuus ja kova levy.
Tuohon naviin on saatavissa myös digitaali TV toiminto joka on ilmeisesti jo tehtaalla sisäänrakennettu ja vaan aktivoidaan jos asiakas siitä on valmis helvetisti maksamaan.
Tuon TV:n pitäisi saada aktivoitua myös itse jälkikäteen ostetulla softalla joka tulee kai cd levyllä.
Hinta kai on parin kympin ja satasen tienoilla.
Osaako jokunsanoa mistä näitä tarvike softia saa ostaa. Haussa siis aluoyettava taho jolta saa juuri oikean softan omaan autoon toimivan.
Kiitos etukäteen kaikille vastaamaan vaivaantuneille.
shoeshine
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 158
Liittynyt: 09 Loka 2010, 19:35
Auto: BMW F30 330e iPerformance
Paikkakunta: Helsinki

Epe 530D kirjoitti:Tervehdys

Osaako kukaan foorumilaisista auttaa seuravassa ongelmassa.
Minulle tulossa 1/2013 Bmw 530D touring jossa on tehdas asennettu professional navi.
Tässä navissa on myös dvd toisto mahdollisuus ja kova levy.
Tuohon naviin on saatavissa myös digitaali TV toiminto joka on ilmeisesti jo tehtaalla sisäänrakennettu ja vaan aktivoidaan jos asiakas siitä on valmis helvetisti maksamaan.
Tuon TV:n pitäisi saada aktivoitua myös itse jälkikäteen ostetulla softalla joka tulee kai cd levyllä.
Hinta kai on parin kympin ja satasen tienoilla.
Osaako jokunsanoa mistä näitä tarvike softia saa ostaa. Haussa siis aluoyettava taho jolta saa juuri oikean softan omaan autoon toimivan.
Kiitos etukäteen kaikille vastaamaan vaivaantuneille.
Tuo asia kiinnostaa hieman itseänikin, tosin en ole asialle mitään tehnyt. Hieman rohkenen epäillä, että asia olisi noin yksinkertainen, saatan toki olla väärässä. Olen asennuttanut TV toiminnon kahteen aikaisempaan autoon, BMW E60 sekä Land Rover Discovery.Molempiin autoihin piti asentaa erillinen viritinpalikka. Asennukset teki SK Autosound Vantaalla. Sieltä kannattaisi lähteä asiaa kyselemään. Heidän nettisivuiltaan löytyi tällainen linkki: http://www.kufatec.de/shop/en/Video-In- ... l-F-Series
Edelliset BMW:t: E34 525i 1993, E39 523iA 1996, E60 530d 2003, F11 520d Sport A Touring, F11 530dA xDrive Touring 2015
Vastaa Viestiin