Mistä voi päätellä kyseessä olevan 550iA?Ricracing kirjoitti:Muutos ei ole kovin suuri, mutta toki paremmalta näyttää. Kuvassa 550iA led valoin.
F10 BMW 5-sarjan facelift julkistettu
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Täyskromi munuaisista. Voi olla että ne tulevat LCI-mallissa myös 535iA ja 535dA:hen, mene ja tiedä.pumafi kirjoitti: Mistä voi päätellä kyseessä olevan 550iA?
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
Aika miedolta näyttää facelift, mutta sitähän siltä voi odottaakin. Etupuskuriin tullut kromia... näyttää samalta kuin kolmosessakin... voisiko vitoseenkin tulla eri varustelulinjoja niin kuin pienemmissäkin koska nuo näyttävät ihan samalta kuin kolmosen modernissa.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1119
- Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
- Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
- Paikkakunta: Tuusula
Hitto, eikö ne muuttanu yhtään noiden takavalojen ilmettä - se kolme valoviivaa häiritsee ja näyttää vanhalle. Kaksi leveämpää valoviivaa ois tehnyt sportikkaamman ilmeen. Farkkumallissa se onkin jo toteutettu vaikkei lci olekkaan ja näyttää todella tyylikkäältä
Makuasia kommentti:japi2010 kirjoitti:Hitto, eikö ne muuttanu yhtään noiden takavalojen ilmettä - se kolme valoviivaa häiritsee ja näyttää vanhalle. Kaksi leveämpää valoviivaa ois tehnyt sportikkaamman ilmeen. Farkkumallissa se onkin jo toteutettu vaikkei lci olekkaan ja näyttää todella tyylikkäältä
Kumma että itsekin pidän F11:n takavaloja silmääni miellyttävämpänä kuin F10:n. Mutta en niinkään valoviivojen lukumäärän tai leveyden vuoksi, vaan minusta tuo sedanin takavalojen alareunan keskelle laskeva linjaus on jotenkin raskaan ja väsyneen näköinen. Aivan kuin korimuotti olis ollut uunissa liian kauan ja linja alkanut roikkumaan (Samanlainen 'valuvika' kuin esim ensimmäisen 1-sarjalaisen sivuhelmassa olevan vekin roikkuminen).
Farkussa taas linja on suora. Pikkujuttu, mutta kumma vaan pistää silmään, on sitä ihminen turhamainen
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1119
- Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
- Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
- Paikkakunta: Tuusula
No joo, ehkä se on siinä kehyksen muodossa ja sitten kun siihen päälle lykätään ne pari viivaa niin se tekee siitä maukkaan näköisen. Tosiaan toi f10 takavalo on väsyneen ja vanhahtavan näköinen.
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
En minä kyllä osaa pitää noita F10:n nykyisiä takavaloja mitenkään vanhahtavina.
Itse pidän kyllä kolmosen keulaa paremman näköisenä, mutta ehkä kuva ei vitosesta ole kovin hyvä. Makuassia tietty.dynamik kirjoitti:Aika miedolta näyttää facelift, mutta sitähän siltä voi odottaakin. Etupuskuriin tullut kromia... näyttää samalta kuin kolmosessakin... voisiko vitoseenkin tulla eri varustelulinjoja niin kuin pienemmissäkin koska nuo näyttävät ihan samalta kuin kolmosen modernissa.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
Minusta taas F30:n keulan sivuprofiilissa on liian suuri pudotus etuakseli kohdasta eteenpäin. Näyttää ainakin kuvissa merkillisen kyömynokalta. Tulee mieleen eulaalia kenkkunen, tuo lasten lempinoita. Livenä saattaa istua silmään paremmin.salmol kirjoitti:Itse pidän kyllä kolmosen keulaa paremman näköisenä, mutta ehkä kuva ei vitosesta ole kovin hyvä. Makuassia tietty.dynamik kirjoitti:Aika miedolta näyttää facelift, mutta sitähän siltä voi odottaakin. Etupuskuriin tullut kromia... näyttää samalta kuin kolmosessakin... voisiko vitoseenkin tulla eri varustelulinjoja niin kuin pienemmissäkin koska nuo näyttävät ihan samalta kuin kolmosen modernissa.
Ja F20:n keulassa taas näyttää kuin valoumpiot ois laitettu paikoilleen ylösalaisin.
Joku jos osais sais photoshopata miltä se tosiaan näyttäis umpiot ympärikäännettynä
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Melko varmasti vilkut levittäytyvät sivuille asti ja jarruvalot levittäytyvät myös. Eihän tossa kuvassa pala vielä mikään!japi2010 kirjoitti:Hitto, eikö ne muuttanu yhtään noiden takavalojen ilmettä - se kolme valoviivaa häiritsee ja näyttää vanhalle. Kaksi leveämpää valoviivaa ois tehnyt sportikkaamman ilmeen. Farkkumallissa se onkin jo toteutettu vaikkei lci olekkaan ja näyttää todella tyylikkäältä
Itse olisin odottanut jotain kromia myös peräpäähän.
Mutta kaikkea ei ole vielä nähty, sen takiahan BMW näitä kuvia "vuotaa".
Näissä uusissa 4-sarjan coupe kuvissa on se kuvakieli joka tulee olemaan uudessa LCI 5-sarjassa:
http://www.autoexpress.co.uk/bmw/4-seri ... ntent-area" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
Yllättävää että muillakin on sama mielipide kuin minulla, luulin, että minussa on jotain vikana kun pidän F11 takavalot paremman näköisenä. Mutta tosiaalta jos M550d ottaisin, ottaisin sen kuitenkin sedaninaHavis kirjoitti:Makuasia kommentti:japi2010 kirjoitti:Hitto, eikö ne muuttanu yhtään noiden takavalojen ilmettä - se kolme valoviivaa häiritsee ja näyttää vanhalle. Kaksi leveämpää valoviivaa ois tehnyt sportikkaamman ilmeen. Farkkumallissa se onkin jo toteutettu vaikkei lci olekkaan ja näyttää todella tyylikkäältä
Kumma että itsekin pidän F11:n takavaloja silmääni miellyttävämpänä kuin F10:n. Mutta en niinkään valoviivojen lukumäärän tai leveyden vuoksi, vaan minusta tuo sedanin takavalojen alareunan keskelle laskeva linjaus on jotenkin raskaan ja väsyneen näköinen. Aivan kuin korimuotti olis ollut uunissa liian kauan ja linja alkanut roikkumaan (Samanlainen 'valuvika' kuin esim ensimmäisen 1-sarjalaisen sivuhelmassa olevan vekin roikkuminen).
Farkussa taas linja on suora. Pikkujuttu, mutta kumma vaan pistää silmään, on sitä ihminen turhamainen
- - -
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1119
- Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
- Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
- Paikkakunta: Tuusula
[quote="Antinontoxic"]En minä kyllä osaa pitää noita F10:n nykyisiä takavaloja mitenkään vanhahtavina.
/quote]
No joo, toi oli aika epis kuva koska siinä on jokseenkin tuunattu peli taustalla ja tuon vehkeen perä näyttää hyvälle vaikkei olis takavaloja lainkaan
/quote]
No joo, toi oli aika epis kuva koska siinä on jokseenkin tuunattu peli taustalla ja tuon vehkeen perä näyttää hyvälle vaikkei olis takavaloja lainkaan
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 60
- Liittynyt: 19 Maalis 2012, 20:29
- Auto: 530eX LCI M Sport 2021
- Paikkakunta: Tuusula
No nyt kyllä menee hifistelyksi! Minun piti katsoa noita kuvia moneen kertaan, jotta edes huomasin eron. No makuasioita, pääasia on, että itse tykkää. Minä puolestaan en ole koskaan huolinut farkkua (vaikka perheellinen olenkin), kun auton pitää olla mielestäni tyylikäs ja yhtään tyylikästä farkkua en ole vielä koskaan nähnyt.japi2010 kirjoitti:Hitto, eikö ne muuttanu yhtään noiden takavalojen ilmettä - se kolme valoviivaa häiritsee ja näyttää vanhalle. Kaksi leveämpää valoviivaa ois tehnyt sportikkaamman ilmeen. Farkkumallissa se onkin jo toteutettu vaikkei lci olekkaan ja näyttää todella tyylikkäältä
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1119
- Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
- Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
- Paikkakunta: Tuusula
Jos vitosen farkun ulkoinen koko olisi pienempi, niin en epäröisi yhtään hankkia kys. autoa mutta koska se on liian iso minulle niin siksi passaan sen - paras perse on F11:lla
- Vice
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 881
- Liittynyt: 21 Kesä 2011, 20:45
- Auto: ex - F11 520d M Sport A
Kyllä toi F11 on farkkuna aika mukavasti ulkonäöllisesti onnistunut, kun vielä M-Sport paketilla varustaa.
En oo kyllä ulkonäön puolesta parempaa farkku vielä tavannut (vähän sinivalkoisin silmin todettuna ).
Edelleen on todettava, että M550d F11 oli sen verran toimiva kokonaisuus ettei "perhe-farkku" tällä hetkellä siitä parane (tai ainakaan itse en paremmasta tiedä..).
Mutta jos olisi F10 mielessä niin silloin M5 mielummin, kuin M550d (joka taas sopii farkkuun hyvin..) jos näistä hinnaston huipuista puhutaan.
Mitä tohon 5-srj faceliftiin tulee niin edelleen ainakin itse odotan hinnastoa mielenkiinnolla. Etenkin 520dA x-driven osalta (+ M-Sport).
Tosin omastani, kun tarjouksen sain 525dA x-driveen (viime viikolla) vastaavilla varusteilla (pois lukien webasto kauko-ohjauksella ja pohjapanssari olisi uudesta uupunut) silti väliraha olisi ollut peräti 36 xxx€ (nykyinen 1,5v ikää, 35tkm).
Eli toi hyvitys nykyisestä ei hirveästi kaupoille innosta kyllä.
En oo kyllä ulkonäön puolesta parempaa farkku vielä tavannut (vähän sinivalkoisin silmin todettuna ).
Edelleen on todettava, että M550d F11 oli sen verran toimiva kokonaisuus ettei "perhe-farkku" tällä hetkellä siitä parane (tai ainakaan itse en paremmasta tiedä..).
Mutta jos olisi F10 mielessä niin silloin M5 mielummin, kuin M550d (joka taas sopii farkkuun hyvin..) jos näistä hinnaston huipuista puhutaan.
Mitä tohon 5-srj faceliftiin tulee niin edelleen ainakin itse odotan hinnastoa mielenkiinnolla. Etenkin 520dA x-driven osalta (+ M-Sport).
Tosin omastani, kun tarjouksen sain 525dA x-driveen (viime viikolla) vastaavilla varusteilla (pois lukien webasto kauko-ohjauksella ja pohjapanssari olisi uudesta uupunut) silti väliraha olisi ollut peräti 36 xxx€ (nykyinen 1,5v ikää, 35tkm).
Eli toi hyvitys nykyisestä ei hirveästi kaupoille innosta kyllä.