F10 tilaukset
Minäpä esitän mielipiteen stereoista. Jos tykkäät kuunnella musiikkia ja budjettia antaa vielä 750e periksi, ota Harman Kardon -stereot. Ne on huomattavasti Hifiä paremmat.
Kaikkien bemujen vikakoodinluku/livedata, koodaus , ohjelmistopäivitys.
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
- TurboKoo
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 329
- Liittynyt: 09 Huhti 2010, 09:59
- Auto: Porsche Boxster
ex F31 320d Connected 2018 - Paikkakunta: Helsinki
Erittäin tyylikäs yhdistelmä._m83_ kirjoitti:Ulkoa Mediterranean Blue, sisältä Cinnamon Brown dakota (saa esittää oman mielipiteen.
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer"
Walter Röhrl
Walter Röhrl
+1Böntti kirjoitti:Minäpä esitän mielipiteen stereoista. Jos tykkäät kuunnella musiikkia ja budjettia antaa vielä 750e periksi, ota Harman Kardon -stereot. Ne on huomattavasti Hifiä paremmat.
Ja jos budjetti on jo liian tiukka, niin jätä tuulilasin harmaa yläreuna ja suksipussi (yht 250e) pois. Tuulilasin harmaa yläreuna on turha. Suksipussi kuulostaa tärkeältä, mutta sen käytettävyys on niin huono että väitän sen jäävän useimmilta käyttämättä. Ainakin minun autossa on sama suksiaukko, joten suksia voi kuljettaa samalla tavalla ilmankin pussia.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1336
- Liittynyt: 20 Tammi 2012, 10:40
- Auto: BMW 740 Le x-drive G12
Ford Ranger Wildtrak - Paikkakunta: Kaarina
Juuri näin. Erehdyin kerran avaamaan jossain autossani olleen suksipussin ja lopun päivää yritin taitella sitä samanlaisesti takaisin, siinä juurikaan onnistumatta... Siitä lähtien en ole kajonnut noihin. Sukset matkaavat Stadiumin suksipussissa kyynärnojan aukossa.Huivei kirjoitti:+1Böntti kirjoitti:Minäpä esitän mielipiteen stereoista. Jos tykkäät kuunnella musiikkia ja budjettia antaa vielä 750e periksi, ota Harman Kardon -stereot. Ne on huomattavasti Hifiä paremmat.
Ja jos budjetti on jo liian tiukka, niin jätä tuulilasin harmaa yläreuna ja suksipussi (yht 250e) pois. Tuulilasin harmaa yläreuna on turha. Suksipussi kuulostaa tärkeältä, mutta sen käytettävyys on niin huono että väitän sen jäävän useimmilta käyttämättä. Ainakin minun autossa on sama suksiaukko, joten suksia voi kuljettaa samalla tavalla ilmankin pussia.
Ex:
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
Kaatuvat takaselkänojat ilman suksipussia olisi minun mielestä täysin riittävä varuste. Suksipussin tarve melko vähäine ja toteutus epäkäytännöllinen.Juha kirjoitti:...Erehdyin kerran avaamaan jossain autossani olleen suksipussin ja lopun päivää yritin taitella sitä samanlaisesti takaisin, siinä juurikaan onnistumatta... Siitä lähtien en ole kajonnut noihin. Sukset matkaavat Stadiumin suksipussissa kyynärnojan aukossa.
Käyttö hankalaa ja kuivaamisen unohdus näkyy pussin homehtumisena.
Minusta cinnamon brown on synkkä, jotenkin raskassävyinen. Ottaisin enemmin Amaro Brown sisustuksen.TurboKoo kirjoitti:Erittäin tyylikäs yhdistelmä._m83_ kirjoitti:Ulkoa Mediterranean Blue, sisältä Cinnamon Brown dakota (saa esittää oman mielipiteen.
Totta. Tuo ei kuitenkaan ollut vaihtoehtona Business Exclusivessa. Lisäksi hieman tummempi ei ehkä likaannu aivan niin näkyvästiHavis kirjoitti:Minusta cinnamon brown on synkkä, jotenkin raskassävyinen. Ottaisin enemmin Amaro Brown sisustuksen.TurboKoo kirjoitti:Erittäin tyylikäs yhdistelmä._m83_ kirjoitti:Ulkoa Mediterranean Blue, sisältä Cinnamon Brown dakota (saa esittää oman mielipiteen.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1450
- Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
- Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020
Tuohon vaikuttaa kyllä värikombo. Itsellä on valkoisessa autossa tuo sisusta mustan sisäkato, ja puulistojen kanssa ja toimii!Havis kirjoitti:Minusta cinnamon brown on synkkä, jotenkin raskassävyinen.
Olen täysin samaa mieltä TurboKoon kanssa. Sininen ulkoväri ja ruskea sisusta toimivat mielestäni hyvin.TurboKoo kirjoitti:Erittäin tyylikäs yhdistelmä._m83_ kirjoitti:Ulkoa Mediterranean Blue, sisältä Cinnamon Brown dakota (saa esittää oman mielipiteen.
Oma suosikki olisiVolvostaBemariin kirjoitti:Tuohon vaikuttaa kyllä värikombo. Itsellä on valkoisessa autossa tuo sisusta mustan sisäkato, ja puulistojen kanssa ja toimii!Havis kirjoitti:Minusta cinnamon brown on synkkä, jotenkin raskassävyinen.
- Champagner Quarz ulkoväri matta alumiini ikkunalistoilla, mallimerkinnät poistettu, m-sport paketilla 19" vanteilla
- amaro brown sisustus fineline anthracite kojelautalistoilla
ym ym...
Samoin tuo ambient light -varuste. Tyylikäs kuvissa mutta harvemmin niitä valoja tulee ajaessa katseltua. Stereoita sen sijaan kuuntelee joka kerta ja koko ajan.
Kaikkien bemujen vikakoodinluku/livedata, koodaus , ohjelmistopäivitys.
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
Juu. Jätin kuitenkin H&K:n pois, etupäässä budjettisyistä ja toisaalta hifikin toimi koeajolla ihan hyvin.Böntti kirjoitti:Samoin tuo ambient light -varuste. Tyylikäs kuvissa mutta harvemmin niitä valoja tulee ajaessa katseltua. Stereoita sen sijaan kuuntelee joka kerta ja koko ajan.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 135
- Liittynyt: 12 Helmi 2011, 19:35
Hieno paketti. Itse luovuin ruotsalaismerkeistä 2010 ja en ole katunut. En edes takavetoa, antaa kyllä kuskille iloa. Tietysti xDRIVE olisi se paras vaihtoehto ja vielä kääntyvillä takapyörillä.
Tuosta HK-hifistä ja 12-kaiuttimen audiosta on kokemusta. Sanoisin, että ero on enemmän tehoissa kuin laadussa. Perus-audio jää selvästi jälkeen. Mieluummin ottaisin HK:oon sijasta 5AS Driving Assistant - järjestelmän, se on todella hyvä, kamera seurailee tapahtumia edessä ja varoittelee riskeistä (peräännajo, jalankulkija, ym) ja tarvittaessa jarruttaa.
Tuosta HK-hifistä ja 12-kaiuttimen audiosta on kokemusta. Sanoisin, että ero on enemmän tehoissa kuin laadussa. Perus-audio jää selvästi jälkeen. Mieluummin ottaisin HK:oon sijasta 5AS Driving Assistant - järjestelmän, se on todella hyvä, kamera seurailee tapahtumia edessä ja varoittelee riskeistä (peräännajo, jalankulkija, ym) ja tarvittaessa jarruttaa.
Olen jo pitkään haaveillut 5-sarjalaisesta ja nyt etenkin tuon business exclusive paketin kanssa F11 518d on ollut mietinnässä. Ilmeisesti kuitenkin seuraava 5-sarjalainen alkaa olla jo aivan ovella, sedan kesällä ja farmari ilmeisesti syksyllä:
http://www.bmwblog.com/2014/01/25/g30-b ... mmer-2016/" onclick="window.open(this.href);return false;
Miten täällä porukka suhtautuu uusien autojen tilauksiin näin mallivaihdosta edeltävästi, onko syytä alkaa jo odottelemaan vai onko nyt juuri hyvä sauma neuvotella vähän parempaa alennusta väistyvään malliin? Tipahtaako tuon väistyvän malliston hinta normaalia nopeammin kun uusi tulee?
Nykyisen autoni kanssa kävi hyvä tuuri kun juuri oli kolmossarja päivittynyt kun olin autoa hankkimassa ja valinta oli siltä osin helppo.
http://www.bmwblog.com/2014/01/25/g30-b ... mmer-2016/" onclick="window.open(this.href);return false;
Miten täällä porukka suhtautuu uusien autojen tilauksiin näin mallivaihdosta edeltävästi, onko syytä alkaa jo odottelemaan vai onko nyt juuri hyvä sauma neuvotella vähän parempaa alennusta väistyvään malliin? Tipahtaako tuon väistyvän malliston hinta normaalia nopeammin kun uusi tulee?
Nykyisen autoni kanssa kävi hyvä tuuri kun juuri oli kolmossarja päivittynyt kun olin autoa hankkimassa ja valinta oli siltä osin helppo.
F30 320da
- KariFi
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 138
- Liittynyt: 21 Heinä 2013, 17:27
- Auto: F11 M550d -13
- Paikkakunta: Janakkala
En ostaisi uutta mallisarjaa ainakaan ensimmäisen puolen vuoden tuotannosta, mieluummin odottelisin vuoden. Muuten kannattaa varautua totuttua runsaampiin mekaanisiin pikkuvikoihin, bugeihin yms.hsss kirjoitti:
Miten täällä porukka suhtautuu uusien autojen tilauksiin näin mallivaihdosta edeltävästi?
exät: 530 dAT -04, 525 dAT -98, 525iA -91, 320i -81. Näillä yht n. 1.1 Mkm.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 135
- Liittynyt: 12 Helmi 2011, 19:35
Tämä on aika vanha arvio (tammikuu 2014). Itse olen saanut mediasta käsityksen, että sedan julkistetaan 2016 lopussa, Suomeen varmaan saataisiin kevään 2017 aikana, Touring sitten syksyllä 2017 Suomessa. Näistä ei myöskään sitten ole mitään kampanja-juttuja ainakaan vuoteen, esim xDRIVE, ym. Nykyisellä ehtisit ajella muutaman vuoden ja sitten vaihto uuteen kun alkuhankaluudet, bugit ym. hanskassa.hsss kirjoitti:Olen jo pitkään haaveillut 5-sarjalaisesta ja nyt etenkin tuon business exclusive paketin kanssa F11 518d on ollut mietinnässä. Ilmeisesti kuitenkin seuraava 5-sarjalainen alkaa olla jo aivan ovella, sedan kesällä ja farmari ilmeisesti syksyllä:
http://www.bmwblog.com/2014/01/25/g30-b ... mmer-2016/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tässä hyvä saitti mstä voi seurata uuden G30:n taivalta. F10:n EOP (End of Production) näyttäsi olevan 10/2016 eli ensi kesänä esitellään uusi kori ja Suomessa loppuvuodesta 2016 tai viimeistään alkuvuonna 2017.
Itse en ostaisi ensimäistä vuosimallia lastentautien pelossa.
Linkki: http://www.bimmerpost.com/5-series/g30/" onclick="window.open(this.href);return false;
Itse en ostaisi ensimäistä vuosimallia lastentautien pelossa.
Linkki: http://www.bimmerpost.com/5-series/g30/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex: E60/F10
No, ei tuo nyt niin vakavaa ole. Mulla on varmaan ensimmäisiä linjalta rullanneita F30:siä ja onhan siinä muutama lastentauti korjattu takuuseen, mutta ei nyt mitenkään mahdottomasti. Ainakin softapäivityksiä, vinkuvat jarrut, penkin ruostuvat rungot, takaiskarin kiinnikkeet, ja jotain muuta pientä.pumafi kirjoitti:Itse en ostaisi ensimäistä vuosimallia lastentautien pelossa.
Ennemmin ostaisin ensierän auton kuin mallisarjan viimeisen joka näyttää liikkeessä ollessaankin jo vanhalta.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 22
- Liittynyt: 11 Kesä 2013, 17:32
- Auto: G31 530E xDrive Touring, MSport
- Paikkakunta: HELSINKI
Ei varsinainen uuden tilaus mutta tänään tuli vaihdettua avaimet seuraavanlaiseen 5-sarja 528 F10 Sedan 528i A xDrive Business Exclusive rekisteröity 10/2014 ja ajettu noin 8,000 km.
Kyseisen varustetason lisäksi mm. Msport ratti, kattoikkuna, keraamiset kehykset säätimissä, adaptiiviset valot automatiikalla, kesärenkaat 19" vateilla ja vielä sekarengastus jne.
Ensi vaikutelma hyvä
Katsotaan sitten huomisen kunnon ensilenkinjälkeen
Kyseisen varustetason lisäksi mm. Msport ratti, kattoikkuna, keraamiset kehykset säätimissä, adaptiiviset valot automatiikalla, kesärenkaat 19" vateilla ja vielä sekarengastus jne.
Ensi vaikutelma hyvä
Katsotaan sitten huomisen kunnon ensilenkinjälkeen
ex -G31 530DA XDrive Luxury line, F10 528A XDrive, F30 320IA xDrive MSport