F10 tilaukset

F10, F11, F07
Saneeraaja
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 18
Liittynyt: 20 Maalis 2011, 00:47
Auto: F11 518dAT M-Sport

En osaa sanoa tekeekö tuolla varashälyttimellä mitään, mutta ainakin se pitää todella ilkeätä ääntä, jos joudut menemään pelkällä rauta-avaimella sisään.
Nykyiset:, F11 518dat M-sport, 996 carrera 4 -01, F21 116dA -12, Exät: F10 520da -12, Hiace 4x4 117 -10, E90 318d -08, V50 2.0d -05
fifty
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 894
Liittynyt: 02 Huhti 2010, 14:47
Auto: bmw X6 40d
Paikkakunta: Luxembourg

Ricracing kirjoitti:Uudessa B-paketissa oli myös näköjään varashälytin, tosin sillä ei tee mitään.
Aika jyrkkiä ovat Ric:n kommentit. Ilmeisesti hänen omasta autostaan puuttuu ko. varuste.
Avatar
///Marko
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1723
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport

On siinä business-paketissa nykyisin myös: Bluetooth handsfree professional, sillä tekee jo jotain. :)
Andy74
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 28
Liittynyt: 09 Joulu 2011, 07:40
Auto: F10 530 dA xDrive M-Sport
Paikkakunta: Espoo

Andy74 kirjoitti:Tänään saan vihdoin liittyä seuraan jaloon..
Iltapäivällä autoni on kilvissä ja noudettavissa:
Eli F10 520 dA Business, M-Sport paketilla.Eli Alcantra sisustuksella, musta sisäkatto ym kivaa. Värinä Carbon Black.
Webasto +Bluetooth puhelinvalmius. Aikas mukava fiilis. :tong:
Pientä päivitystä a.k.a tuunausta tehty:
Eilen asennettiin M-takaluukun lippa,aika hyvännäköinen mielestäni. Samalla tieltä sai väistyä alkuperäiset munuaiset ja tilalle laitoin BMW -performance mustat munuaiset,M-logolla. Webasto iPhone sovelluksella asennettiin kanssa vasta nyt.hyvin skulaa. Vielä jotkut oem 20" vanteet kesäksi niin alkaisi olemaan mieluisa peli... :tong:
Avatar
Vice
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 881
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 20:45
Auto: ex - F11 520d M Sport A

Onnittelut Andy74, kuulostaa hyvältä ja varmasti näyttää hienolta! :)

Olisi mukava nähdä kuva miltä auto uusilla munuaisilla näyttää..
J1978
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2776
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013

fifty kirjoitti:
Ricracing kirjoitti:Uudessa B-paketissa oli myös näköjään varashälytin, tosin sillä ei tee mitään.
Aika jyrkkiä ovat Ric:n kommentit. Ilmeisesti hänen omasta autostaan puuttuu ko. varuste.
Se on ihan jees siihen asti kun se toimii kunnolla. Mut noissa on kyl sitä ongelmaa ollu ainakin muissa merkeissä , että ne sekoilee ja temppuilee uusissakin autoissa ja sitten kun ne alkaa takuun jälkeen renkkaamaan niin kallista on korjaaminen eikä kaikki ees osaa korjata niitä. Niin ja se pitää olla myös poiskytkettävissä mutta niihän kaikissa tehdashälyttimissä varmaan onkin että napista saa sen pois päältä jos ei halua käyttää sitä.
Avatar
-V-
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 981
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 18:41
Auto: F20 LCI 118iA Sport + F30 LCI 320dA xDrive M sport
Paikkakunta: Kauniainen

J1978 kirjoitti:Niin ja se pitää olla myös poiskytkettävissä mutta niihän kaikissa tehdashälyttimissä varmaan onkin että napista saa sen pois päältä jos ei halua käyttää sitä.
F10:stä en tiedä mutta en ole omissani huomannut mitään poiskytkentämahdollisuutta. En nykyisessä E60:ssäkään jossa on tehdashäly. Saako sen pois? Itse pidän tarpeettomana. Turhaan vilkkuu punainen valo taustapeilin alla.
Ex: F10 520dA, F11LCI 520xdA, F20 116i, F30 318dA, E90LCI 320xdA, E92LCI 320Cd, E60LCI 530dA, E84 X1 20xdA, E90 335dA MSport, E60LCI 525i, E90 320d MSport, E81LCI 118d, E91LCI 320i, E92 325CdA, E46LCI 330Ci Cabrio MSport, E90 325iA, E82 120dA, E30 320iA
J1978
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2776
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013

-V- kirjoitti:
J1978 kirjoitti:Niin ja se pitää olla myös poiskytkettävissä mutta niihän kaikissa tehdashälyttimissä varmaan onkin että napista saa sen pois päältä jos ei halua käyttää sitä.
F10:stä en tiedä mutta en ole omissani huomannut mitään poiskytkentämahdollisuutta. En nykyisessä E60:ssäkään jossa on tehdashäly. Saako sen pois? Itse pidän tarpeettomana. Turhaan vilkkuu punainen valo taustapeilin alla.
Faijalla oli joskus VW Bora ja siinä oli tehdasasennettu hälytin. Sen sai muistaakseni pois napista mikä oli kuskinpuolen b-pilarin alaosassa.
Avatar
Vice
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 881
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 20:45
Auto: ex - F11 520d M Sport A

Audissa ainakin saa pois kytkettyä, vielä kaksiosainen tämä toiminto, olisiko ollut erikseen sisätutkan ja kallistuksen hälytyksen pois kytkentä (sisätutka oli ainakin toinen). Mutta siis kuskin ovessa napit on. Mulla ollut kahdessa edellisessä autossa hälytin eikä toiminnan suhteen mitään ongelmia. Nykyiseen silti jätin ottamatta...
BMW:stä ei ole tietoa saako hälytykset pois kytkettyä, mutta olettaisin, että saa.
Avatar
heimarkku
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 245
Liittynyt: 03 Marras 2011, 20:03
Auto: F10dA Business 2012
Paikkakunta: Kanta-Häme

Ainakin Saabeissa toimi luotettavasti muutaman satatuhattakm niin kuin pitikin, eikä tehnyt turhia hälytyksiä. Pääkaupunkiseudulla piipahtelevana en kyllä valita hälyn olemassaoloa; herättää se edes hiukan ohikulkevien huomiota, jos joku alkaa lähemmin kiinnostua kulkupelistäni.
pumafi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 539
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 00:21
Paikkakunta: Helsinki

Kaukosäätimen lukituspainiketta kun painaa kahdesti peräkkäin, niin saa hälyn pois päältä.
Ex: E60/F10
Avatar
-V-
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 981
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 18:41
Auto: F20 LCI 118iA Sport + F30 LCI 320dA xDrive M sport
Paikkakunta: Kauniainen

pumafi kirjoitti:Kaukosäätimen lukituspainiketta kun painaa kahdesti peräkkäin, niin saa hälyn pois päältä.
Kokonaan vaiko pelkästään sisätilavalvonnan? Itse olen ymmärtänyt että vain sisätilavalvonnan mutta nyt toivon että olen väärässä.
Ex: F10 520dA, F11LCI 520xdA, F20 116i, F30 318dA, E90LCI 320xdA, E92LCI 320Cd, E60LCI 530dA, E84 X1 20xdA, E90 335dA MSport, E60LCI 525i, E90 320d MSport, E81LCI 118d, E91LCI 320i, E92 325CdA, E46LCI 330Ci Cabrio MSport, E90 325iA, E82 120dA, E30 320iA
pumafi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 539
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 00:21
Paikkakunta: Helsinki

Jaahas, nyt pistit -V- pahan. Ohjekirjan mukaan oletin, että kyseessä on koko järjestelmän deaktivointi. Taitaa kuitenkin olla vain osittainen hälyn poisto, sillä kyseessä on vain kallistustunnistimien ja sisätilan anturien poiskytkentä esim. kuljetusta, erityistä pysäköintiä, sisäänjätettyä eläintä ja automaattipesua varten.
Ex: E60/F10
fifty
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 894
Liittynyt: 02 Huhti 2010, 14:47
Auto: bmw X6 40d
Paikkakunta: Luxembourg

-V- kirjoitti:Itse pidän tarpeettomana. Turhaan vilkkuu punainen valo taustapeilin alla.
Varmaankin tuo hällärin tarpeellisuus riippuu myös siitä, missä auto "asuu". Itse aion ruksia sen myös seuraavaan autoon.
Mitä haittaa muuten tuosta punaisesta valosta on ?
Bimmeristi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 144
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 17:36
Auto: F20 116dA
Paikkakunta: Pk-seutu

-V- kirjoitti:Itse pidän tarpeettomana. Turhaan vilkkuu punainen valo taustapeilin alla.
Olen -V-:n kanssa samoilla linjoilla. Muutamassa autossa on kyseinen varuste ollut, mutta mitään hyötyä en itse koe saavani hälyttimestä. Toki, jos hinta olisi inhimillisempi tai jos se olisi sisällytetty vakiovarustukseen (kuten nyt F1X -busineksessä), niin silloin voisin harkita. Hieman alhaisempi vakuutusmaksukaan ei ole perustelu hälyttimen ruksimiselle lisävarustelistalta. Punainen valo taas ei minua niinkään haittaa.. :rolle:
J1978
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2776
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013

Bimmeristi kirjoitti:
-V- kirjoitti:Itse pidän tarpeettomana. Turhaan vilkkuu punainen valo taustapeilin alla.
Olen -V-:n kanssa samoilla linjoilla. Muutamassa autossa on kyseinen varuste ollut, mutta mitään hyötyä en itse koe saavani hälyttimestä. Toki, jos hinta olisi inhimillisempi tai jos se olisi sisällytetty vakiovarustukseen (kuten nyt F1X -busineksessä), niin silloin voisin harkita. Hieman alhaisempi vakuutusmaksukaan ei ole perustelu hälyttimen ruksimiselle lisävarustelistalta. Punainen valo taas ei minua niinkään haittaa.. :rolle:
Alhaisemman vakuutusmaksun saa ilman, että edes on koko hälytintä. Mä oon aina sanonut, että mulla on hälytin ja sen mukaan ovat alet laskeneet tai sitten ovat sanoneet, että laitetaan et sulla on hälytin vaikka sulla ei olisikaan niin saat paremmat alet. Ihan sama eri liittojen ja niiden alennusten kanssa. Viimeksikin kysyivät, että mikä liitto laitetaan niin saat sitten lisäalet siitäkin. Sitten vaan sanoin jonkun liiton nimen mikä on niiden listoilla ja sit tuli automatic lisäalea sen mukaan. Ei ne niitä oo ikinä tarkistaneet.
Bimmeristi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 144
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 17:36
Auto: F20 116dA
Paikkakunta: Pk-seutu

J1978 kirjoitti:Alhaisemman vakuutusmaksun saa ilman, että edes on koko hälytintä. Mä oon aina sanonut, että mulla on hälytin ja sen mukaan ovat alet laskeneet tai sitten ovat sanoneet, että laitetaan et sulla on hälytin vaikka sulla ei olisikaan niin saat paremmat alet. Ihan sama eri liittojen ja niiden alennusten kanssa. Viimeksikin kysyivät, että mikä liitto laitetaan niin saat sitten lisäalet siitäkin. Sitten vaan sanoin jonkun liiton nimen mikä on niiden listoilla ja sit tuli automatic lisäalea sen mukaan. Ei ne niitä oo ikinä tarkistaneet.
Kukin tavallaan.. Itse arvostan reilua peliä - molempiin suuntiin. :)
fifty
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 894
Liittynyt: 02 Huhti 2010, 14:47
Auto: bmw X6 40d
Paikkakunta: Luxembourg

Oletko J1978 miettinyt sitä, että mitä sitten tapahtuu jos autoosi tosiaankin murtaudutaan ja vakuutustarkastaja toteaa ettei tässä kärryssä mitään hälläriä ole, vaikka olet niin kertonut sopimusta tehdessä. Voi olla korvausten maksaminen melko nihkeää.
J1978
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2776
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013

fifty kirjoitti:Oletko J1978 miettinyt sitä, että mitä sitten tapahtuu jos autoosi tosiaankin murtaudutaan ja vakuutustarkastaja toteaa ettei tässä kärryssä mitään hälläriä ole, vaikka olet niin kertonut sopimusta tehdessä. Voi olla korvausten maksaminen melko nihkeää.
No se oli IF:ssä näin, että laittoivat itte hälärit sun muut niihin lappuihin ja ehtoihin. Monesti ihan pyytämättä ja joskus niin, että itse sanoin että laittakaa kaikki sinne, että saan mahdollisimman halvan hinnan. Siksi ne sitä liittoakin ehdotti ja kysyivät, että sano nyt joku, että saat parhaat alennukset.

Nyt ei ollu mitään puhetta koko asiasta koska Pohjolassa oli muutenkin satoja euroa halvempi kokonaishinta. Eikä siellä tainnut olla edes kohtaa hälyttimen ruksimisille. Pohjolan vakuutus ei tosin ole yhtä kattava kuin IF:n Laajakasko BMW-vakuutus mutta hinta ratkaisee koska olen aika tarkka siitä mitä mikäkin saa maksaa. Bruttotulot kun ei ole sieltä suuremmasta päästä tän palstan muihin verrattuna.
Bimmeristi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 144
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 17:36
Auto: F20 116dA
Paikkakunta: Pk-seutu

J1978 kirjoitti:No se oli IF:ssä näin, että laittoivat itte hälärit sun muut niihin lappuihin ja ehtoihin. Monesti ihan pyytämättä ja joskus niin, että itse sanoin että laittakaa kaikki sinne, että saan mahdollisimman halvan hinnan. Siksi ne sitä liittoakin ehdotti ja kysyivät, että sano nyt joku, että saat parhaat alennukset.
Kuten fifty kirjoittikin, taitaapi vahinkotarkastaja vahingon sattuessa olla hieman eri mieltä. Vakuutussopparissa on kuitenkin sinun allekirjoitus ja allekirjoituksella olet hyväksynyt kaiken, mitä palveluneuvoja on sinne kirjannut. On tainnut sinua palvelleella neuvojalla olla mielessä vaan omat henkilökohtaiset bonukset, kun sinulle vakuutuksia on myynyt.. ;)
Vastaa Viestiin