Elikkä ilmapussien vaihdon jälkeen ilmeni tämä ongelma. Perä ottaa älyttömän kovasti töyssyihin ja auto on muutenkin todella kova ajaa verrattuna aikaisempaan. Sekä tärrää lievästi ajaessa. Uudet renkaat vaihdettu+tasapainotus sekä nelipyöräsuuntaus tehty eikä vaikutusta asiaan. Välyksiä ei alustassa ole ja katsastuksesta meni juuri moitteetta läpi. Emäntä tosiaan ajeli n.15km tyhjällä pussilla kotiin ja pussin vaihdon jälkeen on nämä viat ilmenneet. Olisiko joku tukivarsi tms voinut vääntyä siinä rytäkässä? Kaikki vinkit olisi nyt tarpeen!
-Miro
F11 perä muuttunut kovaksi.
Uudet pussit on samallaiset kun vanhat ja molemmille puolille uusin samalla. Mites tuon jousituksen korkeuden pystyisi mittaamaan? On kyllä kinkkinen tilanne kun ei tiiä yhtään mistä vikaa enää etsiä katsastuksessakin takaiskareiden prosentit oli 80 ja 81 eli nekin on kunnossa.
Korjaamo-ohjeissa on virallinen mittausohje, mutta lokasuojan reunasta pyörännapaan mitatenkin saa jonkun arvon jota voi verrata naapurin autoon. Huomioiden että M-Sportit, sedanit yms. on eri jousituksella.