Eberi /535d
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 86
- Liittynyt: 04 Tammi 2012, 07:09
- Auto: 535d isolla paineella ja 6 silinterinen rätkä
Onko se tosiaan niin että tuo eberi ei lämmitä kuin sisätiloja vai onko siinä jokin vika kun pannu pysyy kylmänä ja sisällä on lämmä.Bmw 535d/2005 tehtaalla laitettu lisälämmitin.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 532
- Liittynyt: 15 Huhti 2010, 12:52
- Auto: 535xdta 2015 & F33 435iA Cab
- Viesti:
Siellä on Webasto eikä Eberi.
Kyllä se lämmittää myös moottoria, mutta kierto menee siten että
ensin otetaan lämmöt sisälle...
Eli kovilla pakkasilla akku hyytyy ennenkuin kone on lämmin...
Asian voi muuttaa parillakin erillä tapaa,
tälläkin foorumilla on niistä taidett keskustella.
Kyllä se lämmittää myös moottoria, mutta kierto menee siten että
ensin otetaan lämmöt sisälle...
Eli kovilla pakkasilla akku hyytyy ennenkuin kone on lämmin...
Asian voi muuttaa parillakin erillä tapaa,
tälläkin foorumilla on niistä taidett keskustella.
Tuontiautoja avaimet käteen -- myös rahoitus ja vaihto -- http://www.viacar.fi
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 86
- Liittynyt: 04 Tammi 2012, 07:09
- Auto: 535d isolla paineella ja 6 silinterinen rätkä
Kiitokset tiedoista.täytyy tutkia kulkineen papereita tarkemmin että tietää mitäse sisältää(Ebe........)ja keskustelupalstalta jos sais ruuvailtua sitä toimintaa.Munmielestä tuo moottorin lämmitys olis enemmämkin tärkeä ja jos jotain jää niin ne sisälle.Tietenkin ajossa sais tulla sisälle jos ei oma lämmitys piisaa.
Onkos se miten vaikea/kallis operaatio ja tuleeko sillä toimiva moottorinlämmitys?Major kirjoitti:Asian voi muuttaa parillakin erillä tapaa,
tälläkin foorumilla on niistä taidett keskustella.
Eli kannattaako minkä verran maksaa ylimääräistä autosta Saksassa, että siinä on " Auxiliary heating", joka ilmeisesti tarkoittaa tuota "tehdasasenteista Webastoa"? Vai kannattaako suosiolla ostaa auto ilman tuota ja laittaa jälkiasenteisena..?
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 532
- Liittynyt: 15 Huhti 2010, 12:52
- Auto: 535xdta 2015 & F33 435iA Cab
- Viesti:
Auxiliary heating ei välttämättä ole webasto, olen sen kalliimman kautta oppinut,
mm. X5:ssa se tarkoittaa takapenkin lisälämmitystä (sähköinen puhallin).
Varustekoodi on merkittävämpi, eli 536 standheizung/Auxiliary heating...
Jälkiasennettuna webasto maksaa E6x- sarjaan n. 1800-2200 euroa hilppeistä riippuen...
Edit: Eikö sulle ollu jo auto tulossa Saksasta?
mm. X5:ssa se tarkoittaa takapenkin lisälämmitystä (sähköinen puhallin).
Varustekoodi on merkittävämpi, eli 536 standheizung/Auxiliary heating...
Jälkiasennettuna webasto maksaa E6x- sarjaan n. 1800-2200 euroa hilppeistä riippuen...
Edit: Eikö sulle ollu jo auto tulossa Saksasta?
Viimeksi muokannut Major, 07 Helmi 2012, 19:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuontiautoja avaimet käteen -- myös rahoitus ja vaihto -- http://www.viacar.fi
Oli tulossa ja on edelleen tulossa....heti kun löytyisi...alkaa nimittäin aikataulu lipsua. Ensisijainen vaihtoehto (josta piti tänään tehdä kaupat) paljastui maalipaksuusmittauksessa kolaroiduksi, huomenna on sitten seuraavan vaihtoehdon tarkistus. Neliveto on siis hakusessa, mutta on näköjään hieman hankalampi löydettävä kuin takaveto....Major kirjoitti: Edit: Eikö sulle ollu jo auto tulossa Saksasta?
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 162
- Liittynyt: 05 Elo 2010, 10:37
- Auto: BMW 530e M-Sport -19,
BMW 330e M-Sport -19
Jep, tästä on omakohtaista kokemusta, valitettavasti Tosiaan nuo varustekoodit on se mihin oikeasti voi uskoa. Mobile:ssa ja muualla myyjien myyntitekstit käyttävät noita standheizung ja zusatsheizung yms vielä sopivasti ristiin (siis jos varustekoodeja ei ole mukana). Joten varustekoodit ovat vastaus - tai auton alle katsominen ja webaston pakoputken bongaus.Major kirjoitti:Auxiliary heating ei välttämättä ole webasto, olen sen kalliimman kautta oppinut,
mm. X5:ssa se tarkoittaa takapenkin lisälämmitystä (sähköinen puhallin).
Varustekoodi on merkittävämpi, eli 536 standheizung/Auxiliary heating...
X5:ssa (E70) tuota webastosoppaa lisäsi se että maahantuojan mukaan kaikissa Suomeen uutena tuotavissa, tai siis cold climate version sisältävissä, on ajonaikainen lisälämmitin (webasto) jota tuossa omassa ei myöskään ollut. Joten jälkiasennus oli omalla kohdalla ainut ratkaisu - valitettavasti myös hiukka hintava ratkaisu.
Viimeksi muokannut juntta, 08 Helmi 2012, 14:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.