530xd yli ahtaminen

E60, E61
Tuning567
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 13
Liittynyt: 10 Heinä 2019, 19:39

Elikkäs olisi tuommosen -08 530xd lci bemarin kanssa olisi semmoisia ongelmia, kuin ahtaa kokoajan liikaa jopa tyhjäkäynnillä ja vikakoodia antaa boost pressure sensorilta etenkin, kun käynnistää kone lämpöisenä ja auto rupeaa tärisemään ja alamäkeen tekee pientä nypytystä moottorijarruttaessa. Ahto arvoja luettu carlyllä ja ista+lla ja näyttää kokoajan hitusen liikaa. Turbo remontti tehty muutama kuukausi sitten ja kaikki ahtoputkien tiivisteet ja imusarjan tiivisteet vaihdettu. Egr/dpf poistettu ohjelmallisesti ja letku irti sekä imusarjanläpät poistettu. Mistä kannattaisi lähteä vikaa tutkimaan vai voiko itse anturi olla rikki/likainen ja näyttää siksi päin metsiä ja antaa vikakoodia?
Tuning567
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 13
Liittynyt: 10 Heinä 2019, 19:39

Unohdin mainita että pakopaineet kumminkin ovat normaalit livenä, kun seurailee.
Aero
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1277
Liittynyt: 14 Marras 2011, 16:10
Auto: XE
350i DHC
159 Berlina
33 P4
Paikkakunta: Janakkala

Mitä se paineanturi sanoo kun auto ei käy? Silloin pitäisi olla anturilla sama paine kuin ulkoilmalla, n. 1000 mbar.
Silence! Is the moment between everyone
Is the best friend you have in the world
That moment in time will help you to survive
Lara Fabian - Silence
Tuning567
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 13
Liittynyt: 10 Heinä 2019, 19:39

Vaihdoin toiseen paineanturiin ja näyttää auto ei käynnissä 1033,89 hPa ja pyydetty arvo olisi 999,89 hPa.
Vastaa Viestiin