Sensatec halkeilee?

E90, E91, E92, E93
McJones
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 111
Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:59
Auto: F30 330e
996 C4S

Sensatec-verhoilut, miten on raadilla pysyneet siivoina?

Itse olen pitänyt hintansa väärtinä, mutta sattuipa silmään, että omassa yksilössä on kipparin jakkaran verhoilussa halkeama. Sijaitsee istuinosassa reunassa oven puolella, vishiin tulee autoon/autosta noustessa painettua tuosta kohtaa penkkiä, ja penkissä on selvä vekki. Vekin kohdalta alkaa olla harmaat näkyvissä.

Pirssillä ikää 2v2kk, mittarissa 50k.

Kuva

Kuva
Samppa
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 29 Tammi 2011, 22:01
Auto: BMW F30 320i A xDrive 2016

Ikävä juttu, että noin on päässyt käymään. Itsellänikin sensatecit, mutta ovat ainakin tähän mennessä pysyneet kontikessa. Autollakin tosin ikää alle kaksi vuotta ja kilometrejä 25 000. Täytyy seurata jakkaroiden kuntoa. Sinänsä ihan asiallinen materiaali ja todellakin hintansa väärti, jos pysyisi kunnossa. En sitten tiedä, että onko sulle eksynyt penkkeihin virheellistä verhoilua vai onko omiinkin penkkeihin odotettavissa murtumia. Aika näyttää.
McJones
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 111
Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:59
Auto: F30 330e
996 C4S

Juu, tuota lukuunottamatta itsekin olen erittäin tyytyväinen. Semisti huvittaa myös satunnaisten kyyditettävien kommentit, kun ensimielikuva on, että nahkaahan nämä... Laadukas nahka on silti miellyttävämmän tuntoinen, eri hintaluokassakin kyllä.
V_K
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 88
Liittynyt: 08 Tammi 2012, 15:30
Auto: E30 320i Sportpaket
E34 520i
F01 730d

Halkeamat on ihan perussettiä melkein kaikissa tekonahoissa merkkiin katsomatta. Ei ole ensimmäinen tapaus missä Sensatec on haljennut jo melko pienellä käytöllä, taksi Mersuistakin on yleensä samasta paikasta penkki halki, tosin käytöstä riippuen se vaatii kilometrejä n. 200 tuhatta enemmän kuin tässä tapuksessa ennenkuin se halkeaa. Ilmeisesti materiaali on niin ohutta ja kovaa että pitemmän rasituksen alla se halkeaa, tekonahkahan ei juuri koskaan kuitenkaan veny joten tätä voi pitää kyseisen materiaalin etuna.
Vastaa Viestiin