Liekö tehdas säästötoimien myötä yksinkertaistanut logistiikkaa. Mm. katto tehdään siten, että evällinen ja evän kanssa oleva pala on varastossa eri slotissa. Lienee halvempi lätkäistä vain kaikkiin parin kympin evä ja hävittää 300m2 varasto tehtaan nurkasta evättömiä kattoja?haba kirjoitti:2010 malleissa on jo isommat peilit, jossa mentiin ainakin omasta mielestä takapakkia. Voi olla, että myös toi hainevä on jotain 2010 uutuutta.
Hainevä?
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Voi olla näinkin, sitten jää vielä kattoluukulliset katot yhteen hyllyyn Munchenissäkin tehdasta joudutaan jo ylöspäin laajentamaan kun sivuille ei mahduPitkis kirjoitti:Liekö tehdas säästötoimien myötä yksinkertaistanut logistiikkaa. Mm. katto tehdään siten, että evällinen ja evän kanssa oleva pala on varastossa eri slotissa. Lienee halvempi lätkäistä vain kaikkiin parin kympin evä ja hävittää 300m2 varasto tehtaan nurkasta evättömiä kattoja?haba kirjoitti:2010 malleissa on jo isommat peilit, jossa mentiin ainakin omasta mielestä takapakkia. Voi olla, että myös toi hainevä on jotain 2010 uutuutta.
Mutta tuo hainevä on vissiin vakio vain nelivedon yhteydessä? Ainakin tulevan lci mallin hinnastossa näin väitetään. Tai sitten tehtaalta on loppuneet tavalliset kattopellit, kun uusi malli on tulossa. Tosin kattopelti ei varmaankaan muutu faceliftissä.
Tosiaan minustakin ne vanhemmanmalliset peilit olisi olleet nätimmät.
Kait se neliveto on sitten maastoauto, maastossahan alamäkihidastinta tarvitaan.
Tosiaan minustakin ne vanhemmanmalliset peilit olisi olleet nätimmät.
Kait se neliveto on sitten maastoauto, maastossahan alamäkihidastinta tarvitaan.
Alamäkihidastin saatavilla vain nelivetoisiin autoihin.xDrive kirjoitti:Mutta tuo hainevä on vissiin vakio vain nelivedon yhteydessä? Ainakin tulevan lci mallin hinnastossa näin väitetään. Tai sitten tehtaalta on loppuneet tavalliset kattopellit, kun uusi malli on tulossa. Tosin kattopelti ei varmaankaan muutu faceliftissä.
Tosiaan minustakin ne vanhemmanmalliset peilit olisi olleet nätimmät.
Kait se neliveto on sitten maastoauto, maastossahan alamäkihidastinta tarvitaan.
Itselläni on kans hainevä E92:ssäni, vaikka autoni ei ole nelivetoinen eikä edes navi pro. Oletan että hainevä tulee mukanaan jos autossa on vähintään radio pro? Onko sulla perus radio vai pro?
Viimeksi muokannut masiaro, 04 Huhti 2010, 23:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- - -
Ei tehtaat tee noin - otetaan joku saman mallin toinen mallisarjalle tarkoitettua osia "väärään autoon".xDrive kirjoitti:Mutta tuo hainevä on vissiin vakio vain nelivedon yhteydessä? Ainakin tulevan lci mallin hinnastossa näin väitetään. Tai sitten tehtaalta on loppuneet tavalliset kattopellit, kun uusi malli on tulossa. Tosin kattopelti ei varmaankaan muutu faceliftissä.
Tosiaan minustakin ne vanhemmanmalliset peilit olisi olleet nätimmät.
Kait se neliveto on sitten maastoauto, maastossahan alamäkihidastinta tarvitaan.
Jep, just tarkistin asiaa. Faceliftisen kohdala kattoanteeni (hainevä) tulee oletuksena nelivetoisiin autoihin ja M3:een. Muihin tulee jonkun lisävarusteen yhteydessä, esim navi pro tai radio pro.
- - -
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Joo, evällinen yhdistelmä vie useamman vaihtoehdon pois, jos teoriani olisi pitänyt paikkaansa. Ei sitten kai pitänyt. Kattoja on E90:een tehtaalla toistakymmentä erilaista kokoonpanossa valmiina varastossa, juuri näiden antennien ja luukkujen vuoksi. Ihme juttu kyllä, mutta volyymit ovat kai niin suuria, että se kannattaa.haba kirjoitti:Voi olla näinkin, sitten jää vielä kattoluukulliset katot yhteen hyllyyn Munchenissäkin tehdasta joudutaan jo ylöspäin laajentamaan kun sivuille ei mahduPitkis kirjoitti:Liekö tehdas säästötoimien myötä yksinkertaistanut logistiikkaa. Mm. katto tehdään siten, että evällinen ja evän kanssa oleva pala on varastossa eri slotissa. Lienee halvempi lätkäistä vain kaikkiin parin kympin evä ja hävittää 300m2 varasto tehtaan nurkasta evättömiä kattoja?haba kirjoitti:2010 malleissa on jo isommat peilit, jossa mentiin ainakin omasta mielestä takapakkia. Voi olla, että myös toi hainevä on jotain 2010 uutuutta.
- -V-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 981
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 18:41
- Auto: F20 LCI 118iA Sport + F30 LCI 320dA xDrive M sport
- Paikkakunta: Kauniainen
Omassa -08 e92:ssa ei ole hainevää. Ei tosin ole navia eikä BT:täkään, mutta on Professional-rammari ja kaukosäädettävä tehdas-webasto. Missähän tuon lämppärin antenni onkaan?masiaro kirjoitti:Itselläni on kans hainevä E92:ssäni, vaikka autoni ei ole nelivetoinen eikä edes navi pro. Oletan että hainevä tulee mukanaan jos autossa on vähintään radio pro? Onko sulla perus radio vai pro?
Ex: F10 520dA, F11LCI 520xdA, F20 116i, F30 318dA, E90LCI 320xdA, E92LCI 320Cd, E60LCI 530dA, E84 X1 20xdA, E90 335dA MSport, E60LCI 525i, E90 320d MSport, E81LCI 118d, E91LCI 320i, E92 325CdA, E46LCI 330Ci Cabrio MSport, E90 325iA, E82 120dA, E30 320iA