Opetuspolkimen asennus
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 68
- Liittynyt: 12 Touko 2012, 14:19
- Auto: BMW 325i E90 ja BMW 540i G30 m-sport
- Paikkakunta: Köyliö
Terve, otat ratin alta alimmaisen suojan tilapäisesti pois, jolloin näkyviin tulee polkimien yläosat. Ohjausakselin pultit tulee näkyviin, 13 mm mutteri pois ja vaijeri sen alle kiinni ja mutteri takaisin, helppo ja toimii. Poljin 20 mm vaneriin kiinni ja metallilatikat vanerista penkin päähän ja ne penkin torx ruuvien alla (kiskojen etupäähän ).
Ex- bemut: BMW 316 E30 , BMW 316 E30 , BMW 318 is E30, BMW 520 i E34 BMW 323i E30, BMW 520 i touring E39, BMW 316 i E30, BMW 520i E34, BMW 520ia E60, BMW 325i E90 , BMW 525da E60 M-sport, BMW 520da M-sport F10, BMW 640 da M-sport F06, BMW 320i E91
Kiitos jiihaa. Ohjausakselin pulttiin en vaijeria laittanut, se oli mielestäni ihan väärällä suunnalla, että vaijerin kiristäminen liikuttaisi jarrupoljinta. Paras kiinnityskohta oli toinen niistä 13 mm muttereista, jolla jarrupoljin on pultattu kiinni auton runkoon. Vaijeri on nyt täydellisessä 90 asteen kulmassa suhteessa polkimen varteen ja hyvin toimii!
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 68
- Liittynyt: 12 Touko 2012, 14:19
- Auto: BMW 325i E90 ja BMW 540i G30 m-sport
- Paikkakunta: Köyliö
Ei mitään, siin se tais mullakin olla. Muista tarkastaa lisäpolkimen tukevuus vielä ennen inssiä, sillä katsastusinssi tempoo sitä ennen insinööriajoa. Kaverilleni tuli heti hylky ja inssiä ei ajettu, kun poljin oli inssin mielestä hutera.
Ex- bemut: BMW 316 E30 , BMW 316 E30 , BMW 318 is E30, BMW 520 i E34 BMW 323i E30, BMW 520 i touring E39, BMW 316 i E30, BMW 520i E34, BMW 520ia E60, BMW 325i E90 , BMW 525da E60 M-sport, BMW 520da M-sport F10, BMW 640 da M-sport F06, BMW 320i E91