3-sarjalainen ekaksi autoksi
Ekaa autoa pitäis olla pian tässä ostelemassa ja tällä hetkellä eniten käännyn varmaan tuon 3-sarjan bemareihin. Kiinnostais kuulla mitä kokemuksia on max. 6000€ bemareista (olen opiskelija vielä). Millä moottorilla kannattais olla esim. E91? Oon kuullut, että ei kannattaisi 2.0 l ostaa vaan 3.0 l, ja diesel vissiin, kuullu myös että BMW bensavehkeet ei oo kovin luotettavia. Kiinnostais kuulla myös lisää kokemuksia ja mielipiteitä
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 386
- Liittynyt: 03 Syys 2010, 10:30
- Auto: 330e G20 -20
CooperS R56 -11
BabyRacerII - Paikkakunta: Helsingin maalaiskunta
Saatat saada tuolla hintaluokalla erinomaisen auton jos löydät hyvän yksilön. Ko. hintaluokassa autolla on kuitenkin niin paljon ikää, että 1000 € remontteja tulee hyvin helposti ennen tai viimeistään myöhemmin. Jos laitat tilin sileeksi ja huoltobudjettia tai omaa osaamista ei ole, niin unohda koko homma. Se on pitkälti tuurista kiinni. (4-sylinterisestä 2.0) N47 koneista kannattaa googlata mm tämän foorumin keskusteluja. Kuitenkin loppupään koneet 3/11 ja uudemmat kestäneet foorumi ja omakohtaisen kokomuksen perusteella.
Vihreämpää autoilua - British Racing Green värillä.
ex. 318da E90 LCI LBE -11, 118d E87 LCI -08
ex. 318da E90 LCI LBE -11, 118d E87 LCI -08
Kiitos paljon vastauksesta! Näin olen vähän ajatellutkin että joka tapauksessa remonteilta ei pääse välttymään, siksi budjetti juurikin on rajattu, että jää vielä korjausvaraa ja onneksi töissä käyn viikonloppuisinpitänee siis jatkaa keskustelujen lukuaxstr kirjoitti: ↑09 Maalis 2022, 13:19 Saatat saada tuolla hintaluokalla erinomaisen auton jos löydät hyvän yksilön. Ko. hintaluokassa autolla on kuitenkin niin paljon ikää, että 1000 € remontteja tulee hyvin helposti ennen tai viimeistään myöhemmin. Jos laitat tilin sileeksi ja huoltobudjettia tai omaa osaamista ei ole, niin unohda koko homma. Se on pitkälti tuurista kiinni. (4-sylinterisestä 2.0) N47 koneista kannattaa googlata mm tämän foorumin keskusteluja. Kuitenkin loppupään koneet 3/11 ja uudemmat kestäneet foorumi ja omakohtaisen kokomuksen perusteella.
Itellä oli E92 335, ja ajoin noin 100 tuhatta kilsaa. 12v oli ikää kun luovuin. Ei mitään suurempia vikoja ollut, jarrulevyt eteen vaihdoin ja laakerit meni oikeesta, vai oliko se vasem etupyörästä, sen teetin korjaamolla. Xenonin vaihto eteen, ja takavalon umpion ledit alkoi vilkkumaan, umpion kustansi parisataa. Ite vaihdoin.
Ota Coupe jos mahdollista;)
Ota Coupe jos mahdollista;)
Kiitos, pidetään mielessä!315i kirjoitti: ↑10 Maalis 2022, 21:56 Itellä oli E92 335, ja ajoin noin 100 tuhatta kilsaa. 12v oli ikää kun luovuin. Ei mitään suurempia vikoja ollut, jarrulevyt eteen vaihdoin ja laakerit meni oikeesta, vai oliko se vasem etupyörästä, sen teetin korjaamolla. Xenonin vaihto eteen, ja takavalon umpion ledit alkoi vilkkumaan, umpion kustansi parisataa. Ite vaihdoin.
Ota Coupe jos mahdollista;)