Onnistuin jotenkin iltahämärissä painamaan ruiskusuuttimella huonosti paikoillaan olleen kärkipalan imusarjaan. Selvisi vasta sen jälkeen kun käynnistin auton - ja ilmaa meni imusarjaan niin helvetisti, kun ei ollut o-rengasta.
Mitäpä luulette, missä kärkipala nyt on kun auto kävi hetken? Hajottaako mitään? Vääntääkö venttiilin? Poistuuko pakoputkeen?
Tää on mun eka Bemari, ollu vasta puoli vuotta ja koko merkki on siis aivan tuntematon
Juke
E39 520i, ruiskun kärkipala katosi imusarjaan
Ihan kätevää, ettei siihen ruiskusuuttimen kärkeen saa sitä muovinippaa erikseen. Piti sitten ostaa kerralla koko suutin Melko varma veikkaukseni on, että muovimuruset ja kuminen o-rengas ovat matkalla jossain katalysaattorin mutkassa...