Mikä voisi olla vikana, kun yli -10 pakkasilla moottori ei lämpene kunnolla. Öljyn lämmöt nousee n.70 asteeseen ja kun kone kiertää niin saattaa tippua n. 20 astetta alaspäin.
Termostaatti tuli vaihdettua ja nyt kone lämpenee vielä huonommin. Juuri ja juuri n. 50 asteen lämmöissä pysyy.
BMW 535D F10 MOOTTORI EI LÄMPEÄ
Laitoitko jonkun "no name" tarvike termarin? Ehjällä uudella termarilla lämmöt ei ainakaan saa pudota, vaikka vikaa olisi muuallakin. Esim. laatikon öljynjäähdyttimen termari ja/tai egr-termari? Nuo tulee äkkisiltään mieleen. Tai kaikki nuo yhdessäkin.
Edit: Ja sähköinen tuuletin ei varmaankaan pyöri turhaa, esim.viallisen sähköisen ohjauksen takia.
Edit: Ja sähköinen tuuletin ei varmaankaan pyöri turhaa, esim.viallisen sähköisen ohjauksen takia.
Viimeksi muokannut Heguli31, 14 Tammi 2024, 22:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2
- Liittynyt: 14 Tammi 2024, 20:18
Tarvike termari tuli laitettua, jota rupesinkin epäilemään, että pitääkö vielä tilata alkuperäinen ja koittaa sillä.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1250
- Liittynyt: 22 Joulu 2010, 10:52
- Auto: F31 320d
- Paikkakunta: Tuusula
- Viesti:
Jälleen kerran: tarviketuotteiden laatu on pudonnut radikaalisti viimeisen 10 vuoden aikana. Ilmeisesti, koska niita tehdään paljon Kiinassa nykyään.bmwf10535d kirjoitti: ↑
Tarvike termari tuli laitettua, jota rupesinkin epäilemään, että pitääkö vielä tilata alkuperäinen ja koittaa sillä.
N57 ei ole EGR termaria, vain pää ja laatikon lämmönvaihtimen, muistelen.
Ja, eihän siellä tosiaan pörise flekti keulalla koko ajan?
http://www.jakiltech.fi BMW diagnostiikkaa & ohjelmointeja. FRM3 korjaukset, DME DDE kloonaukset