Radion näyttö pimeä

Yleistä keskustelua vioista ja ongelmista
Johlep
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 4
Liittynyt: 11 Marras 2022, 20:57

Mulla on bmw520i, aamulla laitoin auton käyntiin niin radion näyttö pimeä eikä kuulu mitään ääntä…..
Missä voi olla vika ???
Eikä ole millään lailla oireillu.
Heguli31
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1136
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 13:05

Joku asiaan perehtynyt voisi kysellä,että minkä vuotinen laite kyseessä ja millainen soitin siinä on asennettuna? Eli jos on tehdasasenteinen soitin,niin niitäkin löytyy sitten montaa mallia. Joten laitappa jotain tarkennuksia.
Johlep
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 4
Liittynyt: 11 Marras 2022, 20:57

Auto on -04 vuosimalli. Todennäköisesti alkuperäinen. Siinä on navigaattori, huollot yms samassa…. Sitä pystyy ohjaamaan penkkien välissä olevalla pyöreällä ja rullaavalla ”nappulalla”. En osaa selittää sen enempää ja en saanu kuvaa liitettyä.
Johlep
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 4
Liittynyt: 11 Marras 2022, 20:57

Vai voisko olla laturissa vika? Kun tekee sitä ajon aikana että mittaristo kirkastuu ja himmenee. Olen säätänyt ne himmeäksi.
Heguli31
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1136
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 13:05

Olisiko kyseessä vikaantuva CCC? Eli helposti vikautuva laite. Löytyisikö tuolta mitään asiaan liittyvää: https://www.btcf.fi/forum/search.php?searchid=27587487

Tuolta jos ei löydy,niin sieltä kysymällä lisää.
Johlep
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 4
Liittynyt: 11 Marras 2022, 20:57

Nyt radio toimii:) rupes vaan yhtäkkiä pelittään.
jaki
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1246
Liittynyt: 22 Joulu 2010, 10:52
Auto: F31 320d
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

Johlep kirjoitti: 13 Marras 2022, 17:19 Nyt radio toimii:) rupes vaan yhtäkkiä pelittään.
Ei kannat liikaa roiskutella shampanjaa :)
Olen asentanut ja myöhemmin korjauttanut noita CCC- yksiköitä useita kymmeniä. Yleensä ne aluksi tekevät noin, että hetken härö. Vähän ajan päästä vähän enemmän härö ja lopuksi...
http://www.jakiltech.fi BMW diagnostiikkaa & ohjelmointeja. FRM3 korjaukset, DME DDE kloonaukset
Vastaa Viestiin