Sähköinen vetokoukku X3

Yleistä keskustelua vioista ja ongelmista
Roope12
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 5
Liittynyt: 20 Heinä 2020, 13:16

Moro
Aattelin ny kysyä ensin , ennenkuin rupean riehumaan .
Topickeja lueskelin myös , mutta en oikeen löytäny ratkaisua😬. Ongelma on seuraavanlainen ... koukku lähtee nätisti pesästään , moottorit hurisee nätisti... ja kun koukku saapuu määränpäähänsä ... hetken miettii ja lähtee perkele takaisin koppaansa :de: ... kaikenlaisia napinpainallusvariaatioita olen myös kokeillut. Pari kertaa on myös onnistunut jäämään koukku ulos , mutta tällöin on koelauta ollutkuin joulukuusi .. ilmoittaen , ettei koukku ole lukittu. Kysymys kuuluu :onko jotain, mitä tällainen perusautotallitaidoilla varustettu kaveri voi asialle tehdä . 🤔.. kiitos etukäteen
Wonderi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1852
Liittynyt: 20 Syys 2015, 00:39
Paikkakunta: Nokia

Mulle teki saman muutaman kerran, sitten aloin käskyttämään koukkua vain moottori käynnissä, jännite on silloin ratkaisevasti korkeampi ja ongelma ratkesi.

Jos ei moottori käynnissä ja kädellä koukusta viimeiset millit auttaenkaan toimi, koneistossa on jotain jumissa. Merkkikorjaamolla ainoa (ja kallis) ratkaisu on vaihtaa uusi koko koukkumysteerio, näppärä asentaja tai harrastaja sen kyllä purkaa, puhdistaa, rasvaa ja kokoaakin.
Roope12
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 5
Liittynyt: 20 Heinä 2020, 13:16

Ok. Kiitos vastauksesta. Olen kyllä kokeillu moottorin käydessäkin . Kannattaisiko sinne ruutata crc: tä jostain haitarin raosta .. taitaa kumminki mennä purkuhommiks
Wonderi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1852
Liittynyt: 20 Syys 2015, 00:39
Paikkakunta: Nokia

En ole kurkannut kuinka purkamatta pääsee käsiksi. Yksi vaihtoehto on hajonnut haitarikin josta kura on päässyt sisään. Kannattaa ainakin huoltaa kuntoon ennen kuin koneiston muoviratas hajoaa.
Vastaa Viestiin