Kokemuksia Rami's auto liikkeestä?

Yleistä keskustelua, uutisia ja linkkejä autoilusta sekä liikenteestä
Ludwig
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 415
Liittynyt: 11 Loka 2011, 11:32
Auto: X3 F25

Missä Keken vastaus? Vai Kim... kuka nyt olikaan?
malinmip
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 47
Liittynyt: 15 Marras 2012, 11:55
Auto: M550dx F11, VW Polo BlueGT

hege kirjoitti:Tästä sen verran vain mainitsen että loistavaa palvelua Metro-Autolta!
Asiakaspalvelu on sellainen, jonka jotkut osaavat elinkaaren alusta loppuun saakka, toiset ei :lol:
Aulis
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 46
Liittynyt: 02 Loka 2014, 19:00
Auto: F30 320da xdrive -14
Z3 2.2i -03
Paikkakunta: Espoo

Ei kait nyt tosissaan kukaan autoliikkeistä osallistu täällä keskusteluun. Trollausta mitä ilmeisin...
reku54
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 119
Liittynyt: 14 Kesä 2013, 16:12

Katso Aulis Ramis auton sivut, niin näet ko "tyypin" vaikuttavan liikkeessä. Tietysti on mahdollista, että ramisauto.com on nyysitty trollille, mutta epäilen sitä. Eli ihmettelyyn totean: on se Ramin veijari se Kim!!!!
F34 GT Xdrive 320i -13
Juha
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1336
Liittynyt: 20 Tammi 2012, 10:40
Auto: BMW 740 Le x-drive G12
Ford Ranger Wildtrak
Paikkakunta: Kaarina

Juu, ei se sitten Kimiä kiinnostanutkaan, tai sitten on luettu anonyymisti tarina, ja nii...

On pakko vielä varauksetta kehua Turun Metro-Autoa:

Opiskeluaikana 90-luvulla lampsin sisään Metro-Autoon ja tapasin siellä automyyjän, jota pidän vieläkin melkein ystävänä...

Selitin Klasulle, että isäni ja hänen sotakaverinsa ovat menossa Lahteen kenraali Ehrnroothin syntymäpäiväjuhliin, ja minä lupauduin porukalle kuskiksi. Isäni (nykyään jo edesmennyt) asui Eurajoella ja hänen kaverinsa siinä lähikunnissa. Eli kilsoja oli tiedossa reippaasti.

Mulla oli joku paska Ford silloin ja kysyin suoraan, että voisko tämmöinen hyvämaineinen autoliike antaa minulle 3 päiväksi jonkun auton, jolla kehtaa veteraaneja kuskata.

Klasu lykkäsi mulle epäröimättä liikkeen hienoimman Saab 9000 Turbon avaimet käteen. Hain sen perjantai-iltapäivällä ja palautin maanantaina.

Tuon yhden episodin takia Metroauto on saanut multa kymmeniä tuhansia euroja vaihtoautokaupoissa ja lukemattomien penareiden huolloissa ja korjauksissa.

Hauska muisto jatkuu: Olin Lahdessa keskustassa parkeissa sitten sen aikaa kun veteraanit juhli. Saabi oli parkissa jalkakäytävällä sen ravintolan edessä, jossa bileet oli. Poliisit tuli ajamaan mut pois, mutta kun selitin, mikä kuvio on, pollarit neuvoi radiolla muitakin, että se sininen Saapi on sitten siinä keskustan jalkakäytävällä just niin kauan, kuin on tarve...
Ex:
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
Tikka tuulispää
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 24
Liittynyt: 03 Loka 2015, 23:32

Tuo Kim ei ainakaan virallisesti ole yrittäjä (tai sitten olisi voinut tarkentaa olevansa Rami's Coffeen yrittäjä). Rami's auto on Rami's Coffee Oy:n aputoiminimi, ja yriityksen toimarina toimii Raimo Lönnroth. http://www.kauppalehti.fi/yritykset/yri ... y/19627321
Oisko kyseessä ollut innokas myyjänuorukainen...
Avatar
henripit
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 315
Liittynyt: 28 Maalis 2011, 18:38
Auto: e90 330dA -06
Paikkakunta: Vantaa

Toimari ja yrittäjä ei ole sama asia. Yrittäjä voi palkata firmaansa ulkopuolisen toimarin ja olla silti itse yrittäjä.
- Vähempi parempi -
VolvostaBemariin
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1449
Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020

Raimo ja Rami kyllä rimmaa niin, että eiköhän ole omistajakin. Mutta olisi kiva ollut nähdä liikkeen kommentteja tämän Juhan ulostulona jälkeen. Siis sillä oletuksella, että ko. Kim ei ollut trolli
salmol
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 4227
Liittynyt: 18 Loka 2012, 19:33
Paikkakunta: Helsinki

VolvostaBemariin kirjoitti:Raimo ja Rami kyllä rimmaa niin, että eiköhän ole omistajakin. Mutta olisi kiva ollut nähdä liikkeen kommentteja tämän Juhan ulostulona jälkeen. Siis sillä oletuksella, että ko. Kim ei ollut trolli
Veikkaan että kyseessä oli trollin luonteinen innokas nuori myyjä. Esim. vaikka tällainen henkilö:

Kim Ekholm: +358 500 453 222 kim.ekholm@ramisauto.com

Tuollainen on ainakin palkkalistoilla.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
Avatar
TJJ
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 773
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 16:19
Auto: E39 528iA

salmol kirjoitti:Veikkaan että kyseessä oli trollin luonteinen innokas nuori myyjä.
Hän kuitenkin kirjoitti: "Olen itseni työnantaja. Yrittäjä."
Mutta jos oli pelkkä myyjä, niin sitten se oikea yrittäjä lienee hiukan keskustellut hänen kanssa...

Minä jo odottelin, että joku tuon firman lakimies tms. olisi ottanut yhteyttä Juhaan ja "hiljentänyt" hänet. Mutta ilmeisesti Juhan tarinassa ei ole aukkoja/tulkinnanvaraa, joten paha on mennä valittamaan.
Juha
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1336
Liittynyt: 20 Tammi 2012, 10:40
Auto: BMW 740 Le x-drive G12
Ford Ranger Wildtrak
Paikkakunta: Kaarina

Joo, kato, minä en ole tässä esittänyt mitään mielipiteitä tai solvauksia. Kirjesalaisuuttakaan ei ole rikottu, kun mulla on oikeus julkaista kaikki maailman kirjeenvaihto, mikä tulee mulle, vaikka ties missä alakaneetissa kiellettäis mitä...

wink; rahallahan (tai F01:llä) mut saa kyllä hiljaiseksi, eikä tätä kertomusta edes ole sitten. :lol:
Ex:
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
Tikka tuulispää
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 24
Liittynyt: 03 Loka 2015, 23:32

henripit kirjoitti:Toimari ja yrittäjä ei ole sama asia. Yrittäjä voi palkata firmaansa ulkopuolisen toimarin ja olla silti itse yrittäjä.
No tämäpä yllätys. Raimo Lönnroth on kuitenkin tämän putiikin omistaja, ja samalla toimitusjohtaja. http://ramiscoffee.com/

Eli jos Kim ei tee yrittäjäpohjalta myyjän hommia niin puppua puhui.
Juha
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1336
Liittynyt: 20 Tammi 2012, 10:40
Auto: BMW 740 Le x-drive G12
Ford Ranger Wildtrak
Paikkakunta: Kaarina

Mitenkäs tämä hienosti alkanut topikki nyt näin kuivui kasaan...? Saikohan Kim isälliset ohjeet...
Ex:
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
Juha
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1336
Liittynyt: 20 Tammi 2012, 10:40
Auto: BMW 740 Le x-drive G12
Ford Ranger Wildtrak
Paikkakunta: Kaarina

Mulle annettiin sen verran kovia ukaaseja tässä ketjun alussa, että pitää kiireesti kertoa kokemuksia, mutta niiden kertomisen jälkeen ei kuulunutkaan mitään.

Arvoisa Ramin Auto; aion pitää tämän säikeen pinnalla niin kauan, että kommentoitte sitä. Mulla meni kuitenkin tunti pari työaikaa tuohon viestien kirjoittamiseen teidän pyynnöstänne, ettekä sitten vaivautuneet edes vastaamaan.
Ex:
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
reku54
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 119
Liittynyt: 14 Kesä 2013, 16:12

hyvä. Onhan se Ramikin semmonen veijari.... Viimeksi kun näin, niin poukkoili, taisi olla porsse alla, että alle meinasin autollani jäädä merituulentiellä Espoossa. Taisi jopa yrittää tulla autonsa ikkunasta ulos, ilmeisesti kertomaan, että kun on lapset kyydissä ja iso auto alla, niin on etuoikeuksia liikenteessä. Sen verran olen kovapäinen ja demokraatti, että pidin syntymäoikeuksistani/nopeusrajoituksista kiinni. Ja Rami veti herneet nenäänsä.....
F34 GT Xdrive 320i -13
Avatar
Ricracing
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2954
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
Auto: Jotain ihan muuta
Paikkakunta: Helsinki

Lienee kyseessä tämä firma: http://www.ramisauto.com/
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
jva
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 316
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:28
Auto: 530e M-sport, ex. X5 40e

Olipas tarina!
Olen monesti miettinyt, mikä näitä Suomessa toimivia käytettyjen erikoisautojen kauppiaita vaivaa.
Useammasta on kokemusta asiakkaan roolissa ja mm. eräästä tuli aika rajua tarinaa eräältä merkkihuollon mekaanikolta, joka työssään paikkoo tämän käytettyjä erikoisautoja myyvän vedätyksiä säännöllisesti.
Omat kokemukset asiakkaana ovat pääsääntöisesti negatiivisia. Käytännössä aina jotakin olennaista myyjäosapuoli on "unohtanut" kertoa ostotilanteessa. "Viimeisin huolto oli iso huolto merkkihuollossa" on osoittautunut useammalla kerralla vikavalon nollaukseksi jne jne jne.
Tämän keskustelun aiheena olevasta toimijasta minulla ei ole kokemuksia - tuskin tuleekaan, koska keskustelun sisältö vastaa hyvin sitä, mitkä ovat omat kokemukset vastaavista toimijoista.

Ihmettelen tätä toimintakulttuuria. Minusta käytettyjen erikoisautojen myynnille on markkinaa - ja toisenlaisella toimintatavalla ja -kulttuurilla se olisi otettavissa haltuun.
Avatar
El Pantero
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 430
Liittynyt: 30 Tammi 2016, 18:04
Auto: 2016 BMW F30 Sedan 330e iPerformance M Sport
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

jva kirjoitti:Olipas tarina!
Olen monesti miettinyt, mikä näitä Suomessa toimivia käytettyjen erikoisautojen kauppiaita vaivaa.
Useammasta on kokemusta asiakkaan roolissa ja mm. eräästä tuli aika rajua tarinaa eräältä merkkihuollon mekaanikolta, joka työssään paikkoo tämän käytettyjä erikoisautoja myyvän vedätyksiä säännöllisesti.
Omat kokemukset asiakkaana ovat pääsääntöisesti negatiivisia. Käytännössä aina jotakin olennaista myyjäosapuoli on "unohtanut" kertoa ostotilanteessa. "Viimeisin huolto oli iso huolto merkkihuollossa" on osoittautunut useammalla kerralla vikavalon nollaukseksi jne jne jne.
Tämän keskustelun aiheena olevasta toimijasta minulla ei ole kokemuksia - tuskin tuleekaan, koska keskustelun sisältö vastaa hyvin sitä, mitkä ovat omat kokemukset vastaavista toimijoista.

Ihmettelen tätä toimintakulttuuria. Minusta käytettyjen erikoisautojen myynnille on markkinaa - ja toisenlaisella toimintatavalla ja -kulttuurilla se olisi otettavissa haltuun.
Harmilliselta kuulostaa. Ohessa omat kokemukseni Rami's autosta ja muista 'premium' autotaloista.

Olen itse asioinut useamman 'premium' liikkeen kanssa ja pääasiassa kokemukset ovat olleet kohtuullisia. Rami's autoon myin Porsche Cayman S:ni kun olin lähdössä ulkomaille kokennukselle. Silloin ainakin Anssi kävi hyvin tarkkaan läpi autoni huoltohistorian autoa ostettaessa, eli oli kiinnostunut mitä halliin ostaa. Se mikä mulla on tietysti hyvää oli se, että autossa oli vielä Porsche Approved -takuu päällä ja sitä olisi saanut pidennettyä vielä useammaksi vuodeksi. Siinä myyntitilanteessa ainoksi negatiiviseksi jutuksi jäi se, että Anssi runnoi auton sovitusta ostohinnasta pois yli tonnin, koska autossa oli alla "väärät renkaat". Autossa oli Pirellin Sottozero kitkat, jotka eivät ilmeisesti ollut mieleiset, noh, oli mitä oli. Autoni oli myyty alle kahdessa viikossa.

Noiden huoltojen kanssa viittaat todennäköisesti Sipilän veljeksiin (autoliike M Sipilä & autoliike Marko Sipilä), eteenkin Markoon. Markolla on kaikki myytävät autot 'huippuhienoja', mutta kun tuotetta menee katsomaan paikanpäälle, on tilanne välillä hieman toinen. Tietysti Markolta löytyy myös superhienoja autoja hallista, mutta välillä tuotteet eivät ole markkinoinnin tasoisia. Asian voi tsekata menemällä http://www.markosipila.fi ja laskemalla autot jotka *eivät ole* huippuhienoja tai huippusiistejä ;) Markolla on pyyntihinnat yleensä aivan älyttömiä, mutta käytännössä katsoen jokaisesta autosta yli 60k€ autosta putoaa kättelyssä 10k€ hinnasta jos ei anna vaihtaria. M Sipilällä menee hieman huonommin ja kaverilla on ollut viimeisen vuoden hallissa samat autot, esim. Z4 35is ja Maserati Quattroporte duoselect ja Maserati Cambiocorsa ovat toooooodella vanhoja.

Markon kanssa on syytä olla tarkkana auton huoltohistorian kanssa. Marko kyllä korjaa autot kuntoon jos niistä löytyy jotain, mutta eteenkin vanhempien Porschejen kanssa katsoisin esim. hihnat ym. paikat erittäin tarkkaan läpi, ja mikäli kuitteja ei löydy, niin tekisin remontit jos olisi pienikin epäillys siitä ettei työtä olisi tehty.

Mutta ei sen puoleen, jos olen ostamassa premium autoa niin vien yksilön *aina* kolmannelle osapuolelle tarkistettavaksi. Tuossa ennen nykyisen 330e:n tilaamista oli todella lähellä, etten olisi ostanut Bilia Vantaalta 730i F02:sta (http://www.nettiauto.com/bmw/740/7670838). Kun vein auton tarkistettavaksi Schiedmannille, kävi ilmi että autossa oli 3000€ viat jotka vaativat korjausta ja auto oltiin kolaroitu. Se mikä jälkeenpäin nauratti oli, kun olin kysynyt automyyjältä vakiokysymyksen "onko auto kolaroitu?", oli vastaus "minulle ei kerrottu että sitä oltaisiin kolaroitu". Eli varmasti tiesi että oli auto kolaroitu, mutta tuolla tavalla sai asian kierrettyä. Myös myyjä, Ilkka Saaristo, sekä vaihtoautojen myytipäällikkö, Mo Bahrami, huusivat minulle vikojen paljastuttua kovaan ääneen, että "jokaisessa meidän vaihtoautossa on vikoja; me katsotaan vain että ne menevät katsastuksesta läpi". WTF!? Jos on ostamassa 50k€+ autoa niin olisi helvetti aika tärkeää katsoa muutama muukin paikka läpi. On sanomattakin selvää, että ne kaupat jäi tekemättä ja tilasin Laakkoselta 330e:n. Sovimme samalla ladyn kanssa, että tämän kokemuksen perusteella emme tule koskaan ostamaan Volvo merkkistä autoa, eli Bilia ei tule koskaan saamaan meistä asiakkaita. Myös isojen automyymälöiden vaihtoautohallissa voi olla kaikennäköistä sakkia.

Auto outletista en ole koskaan ostanut mitään, mutta pari kertaa liikkeessä käydessäni kokemukset ovat olleet erittäin huonoja. Myyjät ovat olleet aivan älyttömän nokkavia, vaikka olisin aidosti ollut tietyistä autoista kiinnostunut. Noh, jos ei raha kelpaa niin ei sitten.

Porsche Centeristä minulla on vain hyvää kerrottavaa. Vaikka aloitin asioinnin heidän kanssa nuorempana, on palvelu aina ollut huippuhuvää. He käy myös vaihtoautot läpi tarkkaan ja korjaa viat jos niitä tulee ostamisenkin jälkeen. Kavereita kiinnostaa enemmän pitkäaikainen asiakassuhde, joka on todella hyvä juttu. Mikäli Suomessa ei olisi aivan älytöntä autoveroa, ajelisin todennäköisesti 991:llä tai muulla vastaavalla pelillä. Porschelta on kuulemma tulossa Macan plug-in hybrid ja se olisi ladylle ihan kiva auto jokusen vuoden päästä.

Vaunula Premiumissa en ole koskaan käynyt, mutta kaverini ovat kertoneet paikasta pelkkää hyvää. Heidän Ferrari huoltonsa on Suomen paras (Team F40 hyvä kakkonen), myös vaihtoautomyynnin poikien asenne on kuulemma ihan hyvä.

Sports Car Centerin kierrän niin kaukaa kuin mahdollista. Pojat myyvät Italian auringossa palaneita autoja ylihintaan ja olen 100% varma että suurimmassa osassa autoja on mittaria pyöritetty taaksepäin. 80tkm ajetussa autossa ei voi olla etulyhdyt kuin hiekkapuhalluksen jäljiltä ja kuskin penkki kuin sitä olisi käyttänyt 300kg sumopainija 10 vuotta. Välillä tietty Sports Car Centrissäkin tulee vastaan hyviä autoja, mutta ne ovat kyseisessä liikkeessä vahvassa vähemmistössä.

Yhteenvetona **OMAT KOKEMUKSENI**
Porsche Center Helsinki - erinomainen palvelu, asiakaskokemuksena 10+
Vaunula Premium - kuulemani perusteella hyvä, Suomen paras Ferrari & Maserati huolto
Marko Sipilä - Tekee mielellään kauppaa, hyvä palvelu. Hinnat saa järkeviksi jos ei vaihtaria, syytä olla erittäin tarkkana huoltojen ym. kanssa.
Rami's Auto - ok -paikka varauksin; eteenkin tämän threadin kokemukset nostattavat kysymysmerkkejä
M Sipilä - liian kovat hinnat, tavara vanhaa. Ei suostu neuvottelemaan hintoja järkeviksi
Sports Car Center - Kannattaa suhtautua erittäin varauksellisesti koko paikkaan
Auto Outlet - nokkavaa porukkaa, ilmeisesti raha ei kelpaa ja asiakasta ei tarvitse palvella
'16 BMW F30 LCI 330e iPerformance M Sport /// Black Sapphire Metallic & Black Dakota /// Fully loaded
jva
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 316
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:28
Auto: 530e M-sport, ex. X5 40e

Jep..aika kattavaa kokemusta ja suurimman osan voin allekirjoittaa.
Nostan tässä myös positiivisessa mielessä Autocarreran useamman auton kokemuksin. Palvelu on ollut aina erinomaista. Myyntipuolella kiitettävä- ja huoltopuolelta kiitettävä+ toimipisteestä riippumatta..no, Viikin huoltoon ehkä voisi laittaa vielä toisen plussan edellisen päälle.
Huoltopuolen plussaksi myös se, että jos joskus myyntipuolella onkin joku pieni lapsus sattunut, niin huoltopuoli on todennut "eihän tämä näin voi olla" ja hoitanut homman kotiin.

SCC:n nostan sitten lähes toisena ääripäänä esiin. Olen useampaa kauppaa heidän kanssaan tehdä, yhtäkään kauppaa ei ole syntynyt. Kolmen yrityksen jälkeen totesin että nyt riittää, enää en edes yritä heidän kanssaan. Myyjät passiivisia ja toisinaan ylimielisiä, autot ihmeellisen usein italiantuonteja hyvin epämääräisellä historialla jne. Välirahapyynnit utopistisia ja niiden perustelut asiakasta väheksyviä. Esimerkki: vaihtoautoni oli mallisarjan hyvin varusteltu, noin 40tm ajettu huippumalli aukottomalla historialla. Pyytäessäni perusteluita välirahalle, myyjä kaivoi nettiautosta mallisarjan halvimman mallin yli 100tkm ajettuna ja yksityisen myymänä ja sanoi "kyllähän sä nyt ymmärrät, tämän verran näistä saa.."
Ymmärsin kyllä ja kiitin hänen kanssani käyttämästään ajasta :)

No joo, onhan tuo kirjavaa tuo taso. Ihmeellisen usein vain se taso on sitä alapäätä, varsinkin kun huomioidaan että myynnin kohteet ovat useimmiten melko arvokkaita ja siten yksittäiset kaupat sinänsä euromääräisesti melko isoja.

Henk.koht arvostan hyvää ja luotettavaa palvelua hyvin paljon. Siksi omalta osaltani jättänen myös tämän Rami's auton jatkossa(kin) väliin. Myyntipalvelun tasaisuuskin on laatua, siinä mielessä suurin osa suomalaisista merkkimyynneistä (Audi, BMW, Mersu ym.) pärjäävät tasaisella keskinkertaisuudellaan ihan hyvin. Siellä kun odottaa keskinkertaista myyntisuoritusta, niin jos joskus yllättyy niin se on yllätys positiiviseen suuntaan.
Avatar
El Pantero
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 430
Liittynyt: 30 Tammi 2016, 18:04
Auto: 2016 BMW F30 Sedan 330e iPerformance M Sport
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

jva kirjoitti:SCC:n nostan sitten lähes toisena ääripäänä esiin. Esimerkki: vaihtoautoni oli mallisarjan hyvin varusteltu, noin 40tm ajettu huippumalli aukottomalla historialla. Pyytäessäni perusteluita välirahalle, myyjä kaivoi nettiautosta mallisarjan halvimman mallin yli 100tkm ajettuna ja yksityisen myymänä ja sanoi "kyllähän sä nyt ymmärrät, tämän verran näistä saa.."
Ymmärsin kyllä ja kiitin hänen kanssani käyttämästään ajasta :)

No joo, onhan tuo kirjavaa tuo taso. Ihmeellisen usein vain se taso on sitä alapäätä.
Jos kokematon kaveri lähtee ostamaan SCC:stä tai muusta hiemankin epäillyttävämmästä paikasta autoa, mulle tulee aina mieleen tämä sketsi: https://www.youtube.com/watch?v=B3CMp--dWDQ

Vaikka tuo onkin rahastosäästämisestä, niin vastaavan saisi hyvin aikaiseksi myös autokaupasta.
'16 BMW F30 LCI 330e iPerformance M Sport /// Black Sapphire Metallic & Black Dakota /// Fully loaded
Vastaa Viestiin