Lommo uudessa autossa

Yleistä keskustelua, uutisia ja linkkejä autoilusta sekä liikenteestä
Mark
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 21
Liittynyt: 30 Syys 2014, 15:19

No niin nyt on lommo uuden auton ovessa. Outoa sillä auto on kotona ja työmaalla tallissa eikä milloinkaan parkissa toisen auton vieressä. :de: Alfalla ajoin 5v ilman ainuttakaan kolhua. Tun kateelliset homot :mad: Ps. Uutta autoa odotellessa
karjala2012
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 47
Liittynyt: 12 Huhti 2012, 08:33
Auto: BMW e91 330D M-Sport 2006

Mark kirjoitti:: Alfalla ajoin 5v ilman ainuttakaan kolhua.
No eikö tuo ole moninverroin pahempi rangaistus kuin yksi kolhu.. :thup:
pmj
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 219
Liittynyt: 06 Tammi 2015, 11:40

Lommoja tulee melkeinpä väistämättä jos haluaa autoa käyttää, mutta niistähän pääsee eroon jos ne pahasti häiritsee. Jos joka kolhua alkaa säikkyä niin hulluksihan siinä tulee.
Kalliiksi taitaa tulla myös jos ovikolhun takia täytyy aina vaihtaa auto.
Avatar
kokkopa1
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 331
Liittynyt: 05 Elo 2014, 19:41
Auto: X1 xDrive25d TwinPwr Tbo A M-Sport 2012
Paikkakunta: Uusimaa

Itse pysäköin kaupassa käydessäni yleensä kauimpaan ruutuun, mutta aina välillä siihen viereen joku läheisyydenkaipuinen ajaa vaikka tilaa olisi muualla. Kiusan tekoa. Toistaiseksi olen onnistunut välttämään lommot :rolle:
tdkip@hotmail.com
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 15
Liittynyt: 01 Tammi 2014, 18:06

Ihan hyvä ajatus. Yritän tuota melkeimpä jokapäivä, niin riippumatta siitä miten kaukana peränurkassa kaupan parkkipaikalla auto on, niin varmasti joku parkkeeraa lähelle. Pomminvarma juttu. Itse olen alkanut kutsua tätä "tyhjän parkkipaikan ongelmaksi".

Kaikista paras oli se, kun kerran ajoin hoitopaikan tyhjälle parkkipaikalle. Yht'äkkiä oikealle puolelle tuli auto ja saman tien vasemmalle puolelle. Lopputulos oli, että ovet ei kunnolla aukene ja oli syytä peruutella pois. Kylläpäs nämä naapuriautotuttavuudet katseli kulmien alta kun tietenkin kaikkien kolmen kersat oli menossa samaan ryhmään. Ja käsittääkseni minä olin se syytön osapuoli. :w00t:
Vastaa Viestiin