Hyvä hinta-laatusuhde BMW huolto ?

Yleistä keskustelua, uutisia ja linkkejä autoilusta sekä liikenteestä
Kaarna
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2
Liittynyt: 14 Loka 2020, 12:14
Paikkakunta: Kuopio

Onko forumin käyttäjillä tuoretta näkemystä Kuopion pajoista jotka osaisivat laittaa BMW:tä? Paikallisesta Laakkosesta ei ole omakohtaista kokemusta, mutta useampi lähipiirin heppu haukkunut varteenotettavien varoittavien esimerkkien kera aika lyttyyn. Muutamaa pienempää paikkaa kehuttu, kuten M. Luostarisen korjaamoa. Mielelläni kokeilisin Schmiedmanniakin jonkun kesäreissun yhteydessä, mutta nyt on jarruihin liityvä vikailmoitus kyseessä ja liukkaat talvikelit.
- K.
Avatar
315i
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 316
Liittynyt: 23 Helmi 2018, 17:49
Auto: i4

Annoitko palautetta? Itse pari takuuhuoltoa siellä tehneenä(asiakkaana) olen ollut tyytyväinen. Ei ehkä 10 mutta ei kasikaan, kerran sijaisautoa ei ollutkaan, hoituin puhelinsoitolla.
Kaarna
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2
Liittynyt: 14 Loka 2020, 12:14
Paikkakunta: Kuopio

315i kirjoitti: 09 Joulu 2020, 22:01 Annoitko palautetta? Itse pari takuuhuoltoa siellä tehneenä(asiakkaana) olen ollut tyytyväinen. Ei ehkä 10 mutta ei kasikaan, kerran sijaisautoa ei ollutkaan, hoituin puhelinsoitolla.
Siis kuten tuossa sanoin, niin omakohtaista kokemusta ei ole. Ei ole siis tässä tilanteessa minusta oikein palautteenkaan antajaksi...

- K.
Vastaa Viestiin