Onnistuisiko koeajo/kyyti: Alustasarja BC-RACING tai K-Sport Street

Yleistä keskustelua, uutisia ja linkkejä autoilusta sekä liikenteestä
Kimideus
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 8
Liittynyt: 02 Heinä 2021, 08:40
Auto: F10 530D Xdrive

Moro,

Olisiko mahdollista koejaa tai päästä kyytiin testamaan miltä BC-Racing tai K-Sport Street alustasarjat käytännössä tuntuvat? Alla linkit pariin kohteeseen, mitä olen miettinyt. Mulla on itsellä F10 530D Xdrive, niin eniten kiinnostaisi mahdollisimman lähellä ko. mallia oleva verrokki, joskaan ei ihan sama tarvitsisi olla.

Olen jonkin verran kuullut, että noita halvempia alustasarjoja ei ehkä kannataisi ostaa, varsinkaan daily driveriin mihinkä ne nyt olisi tulossa. Kuulemma muuttuu kivireeksi ja saattaa säädöt jumittua.

Taustatietona, että hankittuna 20" kiekot ja ulkonäkösyistä lähinnä olisi kiva saada n. 30mm alemmas, varsinkin kun tuo mun auto ei ole M-Sport. Toinen vaihtoehto olisi madallusjouset pelkästään.

Kiitos etukäteen vastauksista. Mietin kyllä kehtaako tällästä kysellä, mutta ei kai se kysyminen mitään maksa :)

Sijaitsen itse Nurmijärvellä, mutta voin tosiaan ajella jonnekin päin riippuen mitenkä sovitaan.

EDIT: Ne linkit.
https://www.tuningdesign.net/product/95 ... lustasarja
https://www.jmtuonti.fi/k-sport/212628- ... -1017.html
jaki
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1249
Liittynyt: 22 Joulu 2010, 10:52
Auto: F31 320d
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

Kimideus kirjoitti: 26 Tammi 2022, 00:07 daily driveriin mihinkä ne nyt olisi tulossa. Kuulemma muuttuu kivireeksi ja saattaa säädöt jumittua.

Taustatietona, että hankittuna 20" kiekot ja ulkonäkösyistä lähinnä olisi kiva saada n. 30mm alemmas, varsinkin kun tuo mun auto ei ole M-Sport. T


Kun autoa madalletaan korkeudelle, johon sitä ei ole koskaan suunniteltu, jousien on pakko olla jäykät, muutenhan renkaat pohjaisivat lokasuojien sisäpuolelle tämän tästä.
jo ajatus 20" ja -30mm + mukavuus, heh heh.

Nyt "innolla" odotan, kun tulee postauksia, josa kehutaan kuinka mukava ja sopivan pehmeä on sillä sun tällä alustasarjalla...
http://www.jakiltech.fi BMW diagnostiikkaa & ohjelmointeja. FRM3 korjaukset, DME DDE kloonaukset
Kimideus
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 8
Liittynyt: 02 Heinä 2021, 08:40
Auto: F10 530D Xdrive

jaki kirjoitti: 26 Tammi 2022, 11:21
Kimideus kirjoitti: 26 Tammi 2022, 00:07 daily driveriin mihinkä ne nyt olisi tulossa. Kuulemma muuttuu kivireeksi ja saattaa säädöt jumittua.

Taustatietona, että hankittuna 20" kiekot ja ulkonäkösyistä lähinnä olisi kiva saada n. 30mm alemmas, varsinkin kun tuo mun auto ei ole M-Sport. T


Kun autoa madalletaan korkeudelle, johon sitä ei ole koskaan suunniteltu, jousien on pakko olla jäykät, muutenhan renkaat pohjaisivat lokasuojien sisäpuolelle tämän tästä.
jo ajatus 20" ja -30mm + mukavuus, heh heh.

Nyt "innolla" odotan, kun tulee postauksia, josa kehutaan kuinka mukava ja sopivan pehmeä on sillä sun tällä alustasarjalla...
Kyllä se tiedossa on, että pitää olla jäykät. Jäykkyyttäkin taitaa olla monentasoista kuitenkin. Ei tässä varsinaisesti mukavaa kyytiä odoteta, kiinnostaisi vaan tietää minkälaista se olisi ko. alustasarjoilla :)
Vastaa Viestiin